2026-07-02, 19:06
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft

Har inte hunnit hårdgranska denna pedofil, men rent spontant så känns denna lirare en kanonkandidat till nästa potentiella tåghopp. Han påminner lite om "minidildo-mannen".

Sjukt ändå att han överväger sin egen dotter, fy fan!

https://dumpen.se/storage/2026/06/5cdfa600-706x1536.webp

Där tror jag att du har feltolkat chatten. Tror att han svarar med att han också vill ha sex med personer i olika åldrar men inget med hans egen dotter att göra
Citera
2026-07-02, 19:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det är ju tur att du skulle reagera helt rätt om du blev påhoppad av Dumpen på gatan. Du skulle inte springa iväg, så till skillnad från de andra som har stannat kvar och tjafsat så skulle du säkert lyckas övertyga Dumpens följare om att du inte har chattat med någon. Inte en chans att du skulle bli extra ihågkommen om du väljer att stanna kvar.

746 785 795
Du har visst ingen koll på varför #746 och #785 gjort sej alldeles oförglömliga, va? Jag kan säja att det i alla fall inte beror på deras personliga utstrålning eller charm, för sådant saknas nämligen helt och hållet hos dom.
Citera
2026-07-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Dumpenoffer? Dumpen har inga offer. Däremot har många av gäddorna som konfronteras alldeles riktiga offer. En del offer är okända, medan andra offer är kända och gäddorna även har dömts för olika sexualbrott mot dom.
Precis! Till exempel så erkände ju #746 övergrepp mot två mycket små barn i sin chatt. Något han sedan tog tillbaka i sitt gnyende telefonsamtal, han kallade det då "fantasier". Med tanke på hur detaljerat han beskrev dessa övergrepp känns det osannolikt att det bara skulle röra sig om fantasier, risken finns att det är verkliga offer.
Citera
2026-07-02, 19:17
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Vadå ingen som läser chattarna? Jag läser dom. Det är väldigt många andra som också gör det. Tycker inte att du ska uttala dej om sådant du inte vet någonting om.
Du har tydligen inte läst de senaste loggarna där kvinnan hela tiden kastar sina barn på mannen när han egentligen bara ber om lite fitta från fröken.
Citera
2026-07-02, 19:33
Avstängd
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterniklasqwerty
Exakt min poäng.
Är man oskyldig lär man inte springa iväg (som tex 795 gjorde).

Och de som påstår sig blivit hackade, se till att gå direkt till polisen tillsammans med dumpen.
Ja precis.
Är man oskyldig så kontaktar man polisen och reder ut det felaktiga.
Det är väl ingen av gäddorna som kontaktar polisen efter att ha blivit "attackerad" av Dumpen.
Om jag skulle bli filmad och anklagad för allvarliga saker så skulle jag ringa snuten direkt.
Senast redigerad av MeggieCleary 2026-07-02 kl. 19:44.
Citera
2026-07-02, 19:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Du har tydligen inte läst de senaste loggarna där kvinnan hela tiden kastar sina barn på mannen när han egentligen bara ber om lite fitta från fröken.
Naturligtvis har jag läst loggarna. Det framgår med all önskvärd tydlighet vad #795 önskar göra med barnen. Hade han inte varit pedofil hade han nämligen tackat för sej så fort det framgick vad kvinnan var intresserad av.
Citera
2026-07-02, 19:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst

Här har du en riktigt sjuk jävel

https://dumpen.se/2026/03/01/smabarn-och-hundar-varnamo-746/

Han vill ju ha fitta från barn han.

Samtalet sen där han vädjar, bönar och kryper, är gäddångest dexluxe. Flyttat har han med. Bytt till internationellt namn, kanske flytt till Asien för att utöva sina perversiteter.
Citera
2026-07-02, 19:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Näe, är väl snarare stämningar isåfall.

De flesta gäddor försöker försvinna in i tystnaden. Men sen finns det de som går down swinging. 588, är en. "Polisen" en annan. Minns ej gäddnr.

Och så finns det de som har "vänner" som försvarar de så att de blir ännu mer omskrivna. Fina vänner.
Citera
2026-07-02, 19:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Du menar som 746 då eller? Vad skulle ett dumpenoffer rent konkret behöva göra för att övertyga dig?

Vilken gädda är dumpenoffer menar du? Hur kan en gädda som, ta ditt exempel, 746 vara ett offer? Hur kan Dumpen rent konkret övertyga dig om att det är en riktigt ful jävel?
Citera
2026-07-02, 19:52
Avstängd
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sensei
Där tror jag att du har feltolkat chatten. Tror att han svarar med att han också vill ha sex med personer i olika åldrar men inget med hans egen dotter att göra
Det går tydligen bra att våldta någon annans dotter.
Citera
2026-07-02, 20:01
Medlem
Är fallhöjden brutal på #795? Han ser proper ut för att vara gädda
Citera
2026-07-02, 20:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det går tydligen bra att våldta någon annans dotter.

Många gäddor säger ju att de inte vill att någon sexchattar med dennes barn. Men tydligen är det helt okej att de gör det med andras. Gäddlogik kallas det. 301 är ju inne på det. Men flera av gäddorna resonerar så.

https://dumpen.se/2023/10/31/busschaufforen-som-fick-punktering-napp-301-nora/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in