2026-07-02, 17:02
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Lite som att stänga grinden när grisen har rymt...
Exakt! 👍 Vissa människor saknar verkligen känsla för tajming. #795
Citera
2026-07-02, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomen86
Jamen, det är ju ingen som läser chattarna och tar sig tid att sätta sig in i dynamiken osv.
Tror han blev så pass chockad att han inte kunde försvara sig, tror inte han är så sugen på att gå runt och förklara för varje person han möter på jobbet nu.

Hade varit bättre om Dumpen drog ner på uthängningarna och bara hänger ut folk som förtjänar det. men pengarna måste in, och dom måste hålla sig relevanta antar jag.
Jag kan försäkra dig att några som i alla fall läser chattarna, varenda stavelse av dem, är människorna på hans jobb. Från vikarierande städare till högsta hönset. Undrar hur de tolkar det de läser.

Citera
2026-07-02, 17:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Du är ju helt besatt av 746
Du lyfte intresset för det äcklet. Tack.

746 verkar vara besatt av tabu som wet, k9 och barn.

Ryktet säger han har det riktigt tråkigt i lilla bruksorten.

Riktig gäddångest i slutet av samtalet.

https://dumpen.se/2026/03/01/smabarn-och-hundar-varnamo-746/

Ps. Istället för att skicka privat, hade du kunnat skriva öppet att du blev avstängd för ohörsamhet.
Senast redigerad av anorto 2026-07-02 kl. 17:33.
Citera
2026-07-02, 17:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vad hjälper det när frun och sonen (finns på topplistan hos Mrkoll) skyltar med adress och att dom bor tillsammans med "Thomas"...
#795 har nog väldigt hög gäddfeber och tänker inte riktigt klart. 😅 För övrigt tänkte han inte särskilt klart innan konfrontationen heller. Då begränsade sej tankeverksamheten enbart till dom barn han trodde att han skulle få våldta. Ja, så det kan gå...
Citera
2026-07-02, 17:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Du är ju helt besatt av 746
Jag är också väldigt intresserad av #746. Jag skulle vilja veta hur en människa kan bli så jävla vriden.
Citera
2026-07-02, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Du lyfte intresset för det äcklet. Tack.

746 verkar vara besatt av tabu som wet, k9 och barn.

Ryktet säger han har det riktigt tråkigt i lilla bruksorten.

Riktig gäddångest i slutet av samtalet.

Ps. Istället för att skicka privat, hade du kunnat skriva öppet att du blev avstängd för ohörsamhet.
Rykten om gäddor är ju det vi vill ha här, så jag tackar för sådan information. Och med tanke på vidrighetsgrad och underhållningsvärde ligger info om just 746 högt i kurs.

OT, ohörsamhet betyder väl i klarspråk att man fattar trögt och inte kan göra som man blir tillsagd. Typ helt hjärndöd och en idiot. Korrekt...?
Citera
2026-07-02, 17:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag är också väldigt intresserad av #746. Jag skulle vilja veta hur en människa kan bli så jävla vriden.

746 är en riktigt sjuk jävel. Blev nog tappad ett antal gånger som liten.
Citera
2026-07-02, 17:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Rykten om gäddor är ju det vi vill ha här, så jag tackar för sådan information. Och med tanke på vidrighetsgrad och underhållningsvärde ligger info om just 746 högt i kurs.

OT, ohörsamhet betyder väl i klarspråk att man fattar trögt och inte kan göra som man blir tillsagd. Typ helt hjärndöd och en idiot. Korrekt...?

746 är en riktigt sjuk jävel. Det inser han ju själv i samtalet med Sara. Han säger han inte kommer våga visa sig, bröderna kommer hata honom osv.

Samtalet finns på Dumpen

Citera
2026-07-02, 17:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
746 är en riktigt sjuk jävel. Blev nog tappad ett antal gånger som liten.
Ja, #746 måste ha tappats i golvet med en intensiv regelbundenhet och förmodligen också blivit riktigt klumpigt vaggad.
Citera
2026-07-02, 18:02
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Grejen är ju den att om man verkligen är 100% oskyldig så finns det ju inte något man inte skulle göra för att bevisa sin oskuld när man står inför att bli en pedofil resten av livet, och tror verkligen Sara och Patrik skulle inse det med om så var fallet. Men nu har ju det mig veterligen aldrig hänt.

795
Du menar som 746 då eller? Vad skulle ett dumpenoffer rent konkret behöva göra för att övertyga dig?
Citera
2026-07-02, 18:02
Medlem
Citat:
Grejen är ju den att om man verkligen är 100% oskyldig så finns det ju inte något man inte skulle göra för att bevisa sin oskuld när man står inför att bli en pedofil resten av livet, och tror verkligen Sara och Patrik skulle inse det med om så var fallet. Men nu har ju det mig veterligen aldrig hänt.

795

Exakt min poäng.
Är man oskyldig lär man inte springa iväg (som tex 795 gjorde).

Och de som påstår sig blivit hackade, se till att gå direkt till polisen tillsammans med dumpen.
Citera
2026-07-02, 18:05
Medlem
Citat:

795

Exakt min poäng.
Är man oskyldig lär man inte springa iväg (som tex 795 gjorde).

Och de som påstår sig blivit hackade, se till att gå direkt till polisen tillsammans med dumpen.

Eller som 746 som ringer och gråter i telefon och lovar söka vård.

Eller 785 som ber om ursäkt till dumpen och säger att ”alla kan göra fel”
Glöm det, man chattar inte sex med flera barn av misstag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in