Citat:
Ursprungligen postat av
Eurodisco
Jag är faktiskt så missnöjd att jag inte tänker rösta alls i år. Och då har jag röstat på SD i varje val sedan 1998. Känns som det kvittar vad man röstar på det blir ungefär likadant iallafall.
inte värt att lägga en för afs eller Öp möjligtvis?
Jag vet inte. brukar inte ens rösta själv, men ska göra det i år på något av dessa som det ser ut nu.
nytt behöver komma in som vill jobba för gränstopp från långtbortistan med allt för främmande kulturer & ideologier och återvandring. invandrade bidragsplundrare i hundratusental, islamister och kriminella har inget här att göra och det är stört många som är här ändå just nu med riktigt dåliga avsikter 😤 som att försöka införa sin kults skeva sharialagar genom olika form av jihad. 😤... dessutom ett röstblock som gör att vi inte har direkt många val kvar där det kan lösas på fredlig väg.
Tror många tänker som du, men även om t.ex. bara får 1% är det en viktig milstolpe för valet efter.
Om vi som inte brukar rösta eller röstar blankt, istället går ihop och röstar för att få in nya partier skulle det vara värt.