2026-07-02, 17:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Då väntar vi på indicier/bevis på att planen kapades remote. Hade du några? Som också håller i en rättegång?
Nej, jag säger inte att jag härifrån kan bevisa det. Jag säger att jag anser att det är den troligaste förklaringen givet min samlade bedömning av vad som utspelade sig den dagen, innan och efteråt.

För att kunna bevisa det behöver jag (och vem som helst) tillgång till all bevisning.

Där bevisen är bevis som håller för en rättslig prövning.
Citera
2026-07-02, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Nej, jag säger inte att jag härifrån kan bevisa det. Jag säger att jag anser att det är den troligaste förklaringen givet min samlade bedömning av vad som utspelade sig den dagen, innan och efteråt.

För att kunna bevisa det behöver jag (och vem som helst) tillgång till all bevisning.

Där bevisen är bevis som håller för en rättslig prövning.

Calling it now, du skulle aldrig erkänna att det gick till som dem officiella versionen lyder. Även om du fick tillgång till alla dokument, rapporter osv. Du hittar någon liten detalj som du fokuserar på som omkullkastar allt.
Citera
2026-07-02, 17:18
Avstängd
Citat:
Du tror på dessa dokument? Läst alla sidor? Analyserat?
Jag har sedan jag fick kännedom om dokumenten aldrig stött på någon som har ifrågasatt dess autenticitet. Aldrig.

Du har andra uppgifter här?
Citera
2026-07-02, 17:21
Avstängd
Citat:
Calling it now, du skulle aldrig erkänna att det gick till som dem officiella versionen lyder. Även om du fick tillgång till alla dokument, rapporter osv. Du hittar någon liten detalj som du fokuserar på som omkullkastar allt.
Trams. Att vilja se de påstådda bevis som ansvariga utredare refererar till i summeringar är givetvis common sense och gängse protokoll.

Protokollen finns där av en anledning.
Citera
2026-07-02, 17:22
Medlem
Citat:
Hur ska jag kunna göra det när bevisen fortfarande hålls bakom lås och bom eller på andra sätt har gjorts otillgängliga?

Kofot och nattlampa?

Dina återkommande patetiska försök till personangrepp är noterade.

Igen, det kvittar hur många "sakkunniga" som säger ditten eller datten i summeringar av påstådd bevisning. Det som krävs är att bevisningen i fråga görs tillgänglig för utredarnas arbetsgivare, det amerikanska folket.

Där bevis är bevis som håller för en gängse rättslig prövning.

Du fattar fortfarande inte?

Och dessa bevis finns ju för bövelen listade och tillgängliga på nätet för vem som helst.

Eller menar du att känslig information ska vara helt fritt fram att del av för vem som helst och när som helst…?

En mordutredning är ju ofta starkt beroende på att vissa avgörande info etc INTE blir offentligt då det kan förstöra hela utredningen. Men så enkelt begriper du så klart inte….
Citera
2026-07-02, 17:22
Medlem
Citat:
Trams. Att vilja se de påstådda bevis som ansvariga utredare refererar till i summeringar är givetvis common sense och gängse protokoll.

Protokollen finns där av en anledning.

Och de kan lätt förfalskas. Ja, naturligtvis om det passar en konspirationsteoretiker. Annars är de 100% trovärdiga även om CIA och Israel dokumenterat. Som sagt, hyckleriet är galet.
Citera
2026-07-02, 17:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Och dessa bevis finns ju för bövelen listade och tillgängliga på nätet för vem som helst.
Där bevisen är bevis som håller för en gängse rättslig prövning?

Var då?

Citat:
Eller menar du att känslig information ska vara helt fritt fram att del av för vem som helst och när som helst…?
Definiera i sammanhanget "känslig information".

(Jo, jag vet, "National Security" har använts mycket flitigt av USAs djupa stat i dess sekellånga tradition av State Crimes Against Democracy - SCADs)

Citat:
En mordutredning är ju ofta starkt beroende på att vissa avgörande info etc INTE blir offentligt då det kan förstöra hela utredningen. Men så enkelt begriper du så klart inte….
Och då väntar givetvis utredarna med att publicera sina slutsatser om vem som begick mordet (här, attackerna) till dess att utredningen är slutförd.

Eller?
Citera
2026-07-02, 17:34
Medlem
Citat:
Där bevisen är bevis som håller för en gängse rättslig prövning?

Var då?

Att du inte skäms så helvetes oseriös barnungen du är….

Har du redan glömt vad fått länkat flera gånger senaste dygnet…..

Det HAR redan hållit för rättslig prövning

https://www.vaed.uscourts.gov/united-states-v-zacarias-moussaoui-101cr00455

Behöver du hjälp att klicka rätt i länken så be nån på boendet att hjälpa dig…
Citera
2026-07-02, 18:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Att du inte skäms så helvetes oseriös barnungen du är….

Har du redan glömt vad fått länkat flera gånger senaste dygnet…..

Det HAR redan hållit för rättslig prövning

https://www.vaed.uscourts.gov/united-states-v-zacarias-moussaoui-101cr00455

Behöver du hjälp att klicka rätt i länken så be nån på boendet att hjälpa dig…
Igen, ett torterat vittne bevisar bara att utredarna kommer att tvingas leva en evighet i helvetet, inget annat.
Citera
2026-07-02, 19:30
Medlem
Citat:
Igen, ett torterat vittne bevisar bara att utredarna kommer att tvingas leva en evighet i helvetet, inget annat.

Hur vet du att han blev torterad?
Citera
2026-07-02, 20:35
Medlem
Citat:

Ah…. Så du menar att det det torterade vittnet (du har väl tunga bevis på det, som håller i en rättssak…?) planterade ut flera ton vrakdelar där många väsentliga delar hade korrekt identifikationsnummer etsat/målat på sig, fixade så att korrekta motortyper för aktuellt flygplan planterades på platsen och med korrekt nummer etc? Samt på nåt vis fick in flygsäten med lik vars DNA matchade mot personer på passagerarlistan på aktuell flygning, och deras anhöriga. För att ta bara några exempel….

Menar du på allvar att den tämligen digra listan på samlade bevis som finns på sidan jag länkade, kan viftas bort med påståendet att ett vittne torterats…..? Hur fan menar du att ett påstått torterat vittne skulle ha kunnat fejka till alla dessa fysiska bevis på platsen, i och runt Pentagon? Eller att nån annan oavsett vem skulle kunnat göra det utan att det ertappades….?

Bara en sådan sak som all vrakdelar utanför Pentagon, som många hundra trafikanter kunde se, att det plötsligt brakade till och sen låg det vrakdelar spridda fullt synliga utanför Pentagon. Hur skulle de kunnat smugglas dit för öppen ridå med hundratals vittnen på vägen bara en liten bit bort….

Jubelidioti är ett ord som än nån anledning dyker upp i mina tankar…
Citera
2026-07-05, 17:24
Avstängd
Citat:
Hur vet du att han blev torterad?

Jag vet att CIA och Pentagon regelmässigt torterade 'terror-misstänkta' i åratal efter false flag-attackerna 9/11, vilket ger att det är den som hävdar att så inte skedde med just Zacharias Moussaoui som givetvis har bevisbördan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in