2026-07-02, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Helt riktigt. Om nu bevisningen offentliggörs efter konstens alla regler så går det att kontrollera/verifiera dess integritet.

Det är hela poängen.

Och då skulle du säga att det är fejk/förfalskat.
Citera
2026-07-02, 16:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Jag har inte sett några bevis för att någon Operation Northwoods planerats. Kan du länka?
Länken finns i mitt inlägg bakom "Operation Northwoods".
Citera
2026-07-02, 16:58
Avstängd
Citat:
Och då skulle du säga att det är fejk/förfalskat.
Det skulle jag säga om det verkligen var fejk/förfalskat, ja.

Inte annars.
Citera
2026-07-02, 16:58
Medlem
Citat:
Länken finns i mitt inlägg bakom "Operation Northwoods".

Fast nu ska det ju vara från en trovärdig källa med 100% chain of custody som inte kan ifrågasättas.
Citera
2026-07-02, 16:59
Medlem
Citat:
Det skulle jag säga om det verkligen var fejk/förfalskat, ja.

Inte annars.

Som tur är kan du avgöra sådant
Citera
2026-07-02, 17:01
Avstängd
Citat:
Fast nu ska det ju vara från en trovärdig källa med 100% chain of custody som inte kan ifrågasättas.
Och vem har då förfalskat dokumenten i fråga och varför, menar du?

Börja där.
Citera
2026-07-02, 17:03
Medlem
Citat:
Igen, jag förstod att min formulering var mindre lyckad varpå jag skrev följande:
Ok, jag omformulerar.

"Tiotusentals plan i USAs luftrum varje givet dygn"

45 000 flights per dygn sist jag kollade.
Dvs, min poäng kvarstår i allt väsentligt. Tiotusentals flygningar, landningar, takeoffs, osv, dygnet runt i USA = inte särskilt svårt att 'försvinna' ett plan i den soppan om man också har insiders på kritiska poster.

Ergo, planen i de fyra inblandade flighterna kan mycket väl ha 'växlats ut' på marken eller i luften varpå attackerna genomfördes med andra plan/eller annat.

Det kan du fantisera hr mycket du vill om, men det är bara fantasier så länge du inte kan styrka det med nåt seriöst (t ex nåt som håller i en rättegång……)

Jämför vi dina infantila fantasier och den totala bristen på stöd i form av seriösa bevis för det du fantiserar om, och vad seriösa mycket ingående och redovisade undersökningar av en mängd sakkunniga samlat som styrker planet inni Pentagon, ja hela 9/11, så väger det skapligt mycket tyngre än dina svammlerier….
Citera
2026-07-02, 17:05
Avstängd
Citat:
Som tur är kan du avgöra sådant
Det är allmänhets uppgift att kontrollera om bevisen i så fall stämmer med de slutsatser som görs av ansvariga utredare, ja.

Hittas något som tyder på bedrägeri i eller inkompetens, etc, så står det var och en fritt att inleda en rättslig prövning med syfte att klargöra det hela.

Accountability.
Citera
2026-07-02, 17:06
Medlem
Citat:

Börja där.

Tja, ditt hyckleri är det inget fel på. Nu hänvisar du glatt till dokument från den stora Satan himself. Briljant .
Citera
2026-07-02, 17:08
Medlem
Citat:
Jag säger att det i princip är möjligt. Att det bl.a. planerades av Pentagon och CIA i Operation Northwoods, men att JFK satte stopp för det hela innan planen hann implementeras.

Var det möjligt år 1962 så var det definitivt möjligt 2001.

(Som sagt, själv lutar jag åt att det faktiskt var respektive Flight som kraschade in i WTC och i Pentagon (inte ner i en gruva i Pennsylvania), men att planen kapades remote och flögs remote in i respektive byggnad.)

Då väntar vi på indicier/bevis på att planen kapades remote. Hade du några? Som också håller i en rättegång?
Citera
2026-07-02, 17:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Det kan du fantisera hr mycket du vill om, men det är bara fantasier så länge du inte kan styrka det med nåt seriöst (t ex nåt som håller i en rättegång……)
Hur ska jag kunna göra det när bevisen fortfarande hålls bakom lås och bom eller på andra sätt har gjorts otillgängliga?

Kofot och nattlampa?

Citat:
Jämför vi dina infantila fantasier och den totala bristen på stöd i form av seriösa bevis för det du fantiserar om, och vad seriösa mycket ingående och redovisade undersökningar av en mängd sakkunniga samlat som styrker planet inni Pentagon, ja hela 9/11, så väger det skapligt mycket tyngre än dina svammlerier….
Dina återkommande patetiska försök till personangrepp är noterade.

Igen, det kvittar hur många "sakkunniga" som säger ditten eller datten i summeringar av påstådd bevisning. Det som krävs är att bevisningen i fråga görs tillgänglig för utredarnas arbetsgivare, det amerikanska folket.

Där bevis är bevis som håller för en gängse rättslig prövning.

Du fattar fortfarande inte?
Citera
2026-07-02, 17:11
Medlem
Citat:

Börja där.

Du tror på dessa dokument? Läst alla sidor? Analyserat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in