2026-07-02, 09:41
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Han har hotat B-G Bodin, Byggnadsnämnden i Norrköping, olika sociala nyhets/skvaller- kanaler och fan vet vilka fler. Säg att han även hotar Expressen och Aftonbladet? Att hota någon till tystnad är ett allvarligt brott, och går man igenom listorna som ligger ute nu, plus tar in det som är på G, kan han förvänta sig fängelse på minst sex månader. Folk är nog inte oroliga för egen skull, men dom flesta har barn och familjer. En kille blev hotad med att hans barn kunde "råka illa ut" om han inte plockade ner en video. Vem fan trotsar det.
Det är därför det är så viktigt att inte vika sig.
Axel, skilleras , tycker det är töntigt att skriva bakom anonyma konton, och jag håller med, men Jockiboi visar att det är nödvändigt. Jag skiter i Jockiboi, han kommer aldrig stå utanför min dörr, den råttan. Men hans gränslösa följare skulle utan att tveka leta upp mig, och alla som står mig nära. Är det värt? Inte ens Jonna vågar lämna honom. Skulle det komma fram att det försiggår våld i deras hem, att Jonna blir slagen, då skulle följarna, med Anjo i spetsen, proklamera att hon har säkert gjort något för att förtjäna det. Det samma gäller hans sexuella böjelser, när fan har allmänheten börjat godkänna pedofili/hebefili?
Jag hoppas att 2026 är slutet för denna, i mina ögon, vidriga människa.

Detta sätter ljus på vem Jockiboi är. Han är en djupt störd person och stora delar av Sverige har varit i masspsykos och låtit honom hållas! Min förhoppning är också att han ska in i finkan. Sex månader låter dock alldeles för lite med tanke på alla vidrigheter han utsatt människor för.

Efter att ha lyssnat på medviktarna och Goatbrainkebab har i alla fall jag nu förstått att han alltid varit sjuk. Han var så kvävande, krävande och farlig när han var liten att familjen inte såg någon annan utväg än att låta honom bo i familjehem. Det var inte att mamman var ett monster!

Jag håller med Skilleras om mycket. Men precis som du skriver.. det är en nödvändighet att vara anonym när man skriver sanningen om Jockiboi. Han har inga gränser! Det har vi ju sett tydligt med tanke på vad han gör mot sin egen familj. Medviktarna är tuffa och tur är det. De är livsfarliga för Jockibois framtid och han vet det. Det är därför han med alla medel nu försöker tysta dem.

Stackars Trollmor. Råkade skriva fel innan och kom på att det ju var Tomtemor hon egentligen kallas. Tycker dock att Trollmor är mer passande, på fler sätt än ett😳
Citera
2026-07-02, 12:13
Medlem
Joels-bitars avatar
Dvärg påsögat har 2700 visningar på 17 timmar
Kan intresset ha dött ut på den dysfunktionella familjen 😂😂😂
Citera
2026-07-02, 12:44
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Dvärg påsögat har 2700 visningar på 17 timmar
Kan intresset ha dött ut på den dysfunktionella familjen 😂😂😂
Tyvärr är det 2700 likes och 97 k visningar. Men det är ju ändå dåligt för att vara Jockiboi och den låga andelen likes visar på tittarnas engagemang, dvs mkt lågt!

Blir intressant att se var allt detta tar vägen. Nedförsbacken ser onekligen brant ut!
Citera
2026-07-02, 13:37
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Har mailat expressen och aftonbladet
Men dom verkar inte bry sig utan deras lilla gulle ljugboi verkar få hålla på bäst fan han vill.
Inte ens dumpen bryr sig om att han runkar och pratar med minderåriga
Och dom ska vara på barnens sida
Men det är väl bara 60 åriga mongon dom vågar hänga ut
Kan vara att till och med Expressen och Aftonbladet är rädda för att bli attackerade av påsögats armé Dessutom måste dom har 100 % bekräftade uppgifter, vilket det förvisso finns gott om, men dom vågar väl inte bara..
Citera
2026-07-02, 14:48
Medlem
GreenBatterys avatar
Nu har Jocke lyckats tillfälligt få ner en av Medvikts videor (från 1/4). Fatta hur han sitter hemma och skovar nu. Ringer säkert Hallgren en gång i timmen.

Just embrace it bro. Ingen gillar lögnare.
Citera
2026-07-02, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Nu har Jocke lyckats tillfälligt få ner en av Medvikts videor (från 1/4). Fatta hur han sitter hemma och skovar nu. Ringer säkert Hallgren en gång i timmen.

Han anmäler allt och vill ha contenstrike. Det han inte förstår är att ju mer han fightas emot Medviktarna desto mer kommer dom att leverera. Han handlingar triggar bara
Citera
2026-07-02, 15:09
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Kan vara att till och med Expressen och Aftonbladet är rädda för att bli attackerade av påsögats armé Dessutom måste dom har 100 % bekräftade uppgifter, vilket det förvisso finns gott om, men dom vågar väl inte bara..
Nu har jag skickat in ett tips till Aftonbladet. Får se om man ens får svar. Tror att chansen är större där än Expressen eftersom Ellinor Saari säkert stoppar allt hon får nys om, som den lydiga undersåte till Jockiboi hon är. Om fler tipsar så kanske de inser att detta faktiskt är att ta på allvar!
Citera
2026-07-02, 15:11
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Han anmäler allt och vill ha contenstrike. Det han inte förstår är att ju mer han fightas emot Medviktarna desto mer kommer dom att leverera. Han handlingar triggar bara
Det han inte förstår är att han aldrig haft att göra med någon i samma kaliber som Medvikt och Axel. Han kommer (kanske) att förstå till slut. Periodt.
Citera
2026-07-02, 15:29
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

Måste vara jobbigt att lida av ett sådant sjukt kontrollbehov.

Jockeboy, du kan med väldigt liten framgång styra vad människor tycker om dig.

Det är över för dig, äg det bara
Citera
2026-07-02, 15:39
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Måste vara jobbigt att lida av ett sådant sjukt kontrollbehov.

Jockeboy, du kan med väldigt liten framgång styra vad människor tycker om dig.

Det är över för dig, äg det bara
Ja. Nu är det äntligen snart över. Tack så mkt till alla detektiver och sanningssägare. Känns som att det är på riktigt den här gången och att det kommer stora rubriker. Bara den första vågar, så kommer andra följa efter!
Citera
2026-07-02, 15:41
Medlem
Citat:
Det han inte förstår är att han aldrig haft att göra med någon i samma kaliber som Medvikt och Axel. Han kommer (kanske) att förstå till slut. Periodt.

Axel är inte så mycket att räkna med längre, han har fullt upp med politiken. Jag hade en god förhoppning när han pratade om att knoga upp tidigt i våras, men det blev inte så mycket efter det. Just nu är Medviktarna och Goatbrainkebab de tuffaste korten, och dom har varit konsekventa sedan dag ett, oavsett vem deras mål varit inriktade på. Är det någon som som petar ner den blonderade mytomanen så är det dom
Citera
2026-07-02, 15:44
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Axel är inte så mycket att räkna med längre, han har fullt upp med politiken. Jag hade en god förhoppning när han pratade om att knoga upp tidigt i våras, men det blev inte så mycket efter det. Just nu är Medviktarna och Goatbrainkebab de tuffaste korten, och dom har varit konsekventa sedan dag ett, oavsett vem deras mål varit inriktade på. Är det någon som som petar ner den blonderade mytomanen så är det dom
Skäms för att jag inte nämnde Goatbrainkebab! Frågan är om inte Jocke är mest rädd för henne…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in