2026-07-01, 23:14
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Hur vet man att någon har en ”lägre” befattning i sitt yrke?
Inom just detta är det iaf ”jag jobbar inom vården”.
Har träffat hur många vårdbiträden/undersköterskor som helst som sagt så, men aldrig någon läkare, psykolog eller ens sjuksköterska…

Obs! Inget fel att ha dessa jobb!
Håller med! Det var det som "gave it away". Är tacksam för alla vårdbiträden och undersköterskor för de bär en stor del av vården i Sverige idag. Och många av dem är väldigt kunniga och ska absolut inte underskattas! Men just denna person tycks ha ett stort mindervärdeskomplex och ett behov av att vilja hävda sig. Det är en typiskt "missnöjd undersköterska/vårdbiträde". Att denna person dessutom står på TorskiboYs sida tyder på lågt IQ och ingen källkritisk förmåga. Ett low life, helt enkelt.

Jag är djupt tacksamt över Pallals ansträngningar och sammanfattningar i denna tråd. Jockibois brottshistorik är mer än talande och nu när fler blivit varse om den så är det, förhoppningsvis, tack och godnatt.

Tror tyvärr att TV4 lagt för stora resurser redan nu avseende "Löftesförnylesen" så den kommer troligtvis att sändas. Efter det är det slut på nya uppdrag. Kritiken är för massiv- och för befogad. Det finns så många andra, liknande, profiler som de kan anlita utan att ta extrem risk.

Hej då, Jockiboi!
Citera
2026-07-01, 23:53
Medlem
Damien-s avatar
Medvikt går igenom Jockibois alla lögner tillsammans med äckel-podd-Jonas. In och ge en like och skriv skit om dvärgen i kommentarsfältet.

JOAKIM LUNDELL - EN BLONDERAD MYTOMAN: https://www.youtube.com/watch?v=w8bRSZ2A7Ro
Citera
2026-07-02, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Medvikt går igenom Jockibois alla lögner tillsammans med äckel-podd-Jonas. In och ge en like och skriv skit om dvärgen i kommentarsfältet.

JOAKIM LUNDELL - EN BLONDERAD MYTOMAN: https://www.youtube.com/watch?v=w8bRSZ2A7Ro
Skräll att det inte stämmer att Jockes morsa plötsligt en dag bara lyfte luren, ringde SOC och sa åt dem att komma och hämta hennes odrägliga son.
Citera
2026-07-02, 00:12
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Skräll att det inte stämmer att Jockes morsa plötsligt en dag bara lyfte luren, ringde SOC och sa åt dem att komma och hämta hennes odrägliga son.
Nej men hon hade nog god lust när det empatilösa svinet försökte strypa ihjäl ett av sina syskon.

Man förstår att ingen i familjen nu vill ha någon kontakt med honom, det är som att ha Anders Eklund i släkten, folk börjar lätt ifrågasätta sånt.

Så sjukt att han än idag gör allt för att terrorisera sin familj och förstöra för sina föräldrar, det bevisar att dom gjorde helt rätt val.
Citera
2026-07-02, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nej men hon hade nog god lust när det empatilösa svinet försökte strypa ihjäl ett av sina syskon.

Man förstår att ingen i familjen nu vill ha någon kontakt med honom, det är som att ha Anders Eklund i släkten, folk börjar lätt ifrågasätta sånt.

Så sjukt att han än idag gör allt för att terrorisera sin familj och förstöra för sina föräldrar, det bevisar att dom gjorde helt rätt val.

Men det är mer än lite tragikomiskt att han i tio års tid gjort allt i sin makt för att tysta sin egen familj, med alla möjliga medel. Han trodde förmodligen att förtalen mot Annika i synnerhet är ett självspelande piano vid det här laget. Sedan flög han för nära solen och publicerade "Varje sida räknas", och ställde upp i en dokumentär där han fick byxorna neddragna på bästa sändningstid, oberoende av mammans vittnesmål. Att han nu blir bränd av sina egna papper är poetiskt. Visst, hans fans väljer att inte se (eller läsa, i det här fallet) oavsett. Men för många andra är han bara en äcklig mytoman, professionell gråtare och en pundare som försökt göra slut på hela sin familj för att rädda sitt eget skinn.
Citera
2026-07-02, 01:01
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Men det är mer än lite tragikomiskt att han i tio års tid gjort allt i sin makt för att tysta sin egen familj, med alla möjliga medel. Han trodde förmodligen att förtalen mot Annika i synnerhet är ett självspelande piano vid det här laget. Sedan flög han för nära solen och publicerade "Varje sida räknas", och ställde upp i en dokumentär där han fick byxorna neddragna på bästa sändningstid, oberoende av mammans vittnesmål. Att han nu blir bränd av sina egna papper är poetiskt. Visst, hans fans väljer att inte se (eller läsa, i det här fallet) oavsett. Men för många andra är han bara en äcklig mytoman, professionell gråtare och en pundare som försökt göra slut på hela sin familj för att rädda sitt eget skinn.
Så kan det gå!

Han trodde att han var untouchable efter alla år han svinat runt problemet var bara att han aldrig hade stött på något riktigt motstånd, någon med lite hjärna som kunde gillra en fälla som han genom sin grandiositet klev rakt in i

Han har tappat hälften av visningarna på youtube, Anjo likaså.

Ingen kommer vilja jobba något mer med svinpälsarna.
Citera
2026-07-02, 07:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Så kan det gå!

Han trodde att han var untouchable efter alla år han svinat runt problemet var bara att han aldrig hade stött på något riktigt motstånd, någon med lite hjärna som kunde gillra en fälla som han genom sin grandiositet klev rakt in i

Han har tappat hälften av visningarna på youtube, Anjo likaså.

Ingen kommer vilja jobba något mer med svinpälsarna.
Ja, satan vad de har tappat visningar! Vad gör Hallgren? Har han skapat en flickvänagent i Chat GPT och glömt bort sin guldklimp Jocke? Dags att öppna plånboken och köpa visningar innan TV4 går in och kollar statistiken på kanalen! De kan ju få för sig att Jocke inte är folklig längre!!
Skynda, skynda! Nu är det bråttom!
Citera
2026-07-02, 08:29
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Ja, satan vad de har tappat visningar! Vad gör Hallgren? Har han skapat en flickvänagent i Chat GPT och glömt bort sin guldklimp Jocke? Dags att öppna plånboken och köpa visningar innan TV4 går in och kollar statistiken på kanalen! De kan ju få för sig att Jocke inte är folklig längre!!
Skynda, skynda! Nu är det bråttom!
Hallgren förstår nog att tåget tyvärr har lämnat perrongen. När det har gått så här långt är det försent och kanske till och med kontraproduktivt att köpa visningar. Ninetone vill inte riskera att hamna i en blondinbellaskandal. Då förlorar även de all trovärdighet.

Jag tror att Ninetone har haft krismöte utan att Jockiboi varit med. De inser att det är bättre att lägga krutet på nya stjärnskott istället på en 40-plussare (som ser ut som en 50-plussare där skönhetsoperationer snarare skälper än hjälper).

Även kidsen börjar tröttna och föräldrarna sätter ner foten då de börjar inse vilken blonderad
mytomandvärg deras barn lägger skärmtid på.

Löftesförnyelsen blir det sista stora gigget. Det kommer ge långt mycket färre visningar än vad tv4 räknat med och det hela slutar som en förlustaffär. Det blir spiken i kistan för allas vår Jockiboi och Trollmor. Spåkulan har talat.

Hejdå, Jockiboi❤️
Citera
2026-07-02, 08:45
Medlem
Jag ställer mig frågande till följarna, hur fan tänker dom?
Jockes följare stöttar en pedofil/hebefil
Rasks följare stöttar en notorisk otrogen äkta man och familjefar, som dessutom skickar dickpicks
Anjos följare stöttar en mobbare

Är folk helt jävla tappade?

Jockes ansikte kommer snart dyka upp på Expressen igen, hans bästa kanal när det gäller att gråta ut.
Har ingen mailat dom och tipsat om alla hans lögner i BUP/Soc-journalerna? Hur han byggt upp hela sin karriär på lögner, som förstört människors liv. Jag hoppas hans dalande stjärna går i backen rejält och snart

Den ömhudade väljer att anmäla Medviktarna för att dom reagerar på Goatbrainkebabs analyser av Jockes podd, vad som sägs och vad som egentligen står. Varför? Han säger ju själv att
SANNINGEN MÅSTE FRAM
Då skall han väl bara vara tacksam för att någon verkligen lägger sin tid det. Goatbrainkebab gör ett hästjobb och skall ha all cred. Jonas Bergström däremot borde söka ett annat jobb eller i alla fall någon annan än Jockiboi att bygga karriär på
Citera
2026-07-02, 08:59
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Hallgren förstår nog att tåget tyvärr har lämnat perrongen. När det har gått så här långt är det försent och kanske till och med kontraproduktivt att köpa visningar. Ninetone vill inte riskera att hamna i en blondinbellaskandal. Då förlorar även de all trovärdighet.

Jag tror att Ninetone har haft krismöte utan att Jockiboi varit med. De inser att det är bättre att lägga krutet på nya stjärnskott istället på en 40-plussare (som ser ut som en 50-plussare där skönhetsoperationer snarare skälper än hjälper).

Även kidsen börjar tröttna och föräldrarna sätter ner foten då de börjar inse vilken blonderad
mytomandvärg deras barn lägger skärmtid på.

Löftesförnyelsen blir det sista stora gigget. Det kommer ge långt mycket färre visningar än vad tv4 räknat med och det hela slutar som en förlustaffär. Det blir spiken i kistan för allas vår Jockiboi och Trollmor. Spåkulan har talat.

Hejdå, Jockiboi❤️
Hallgren kanske går all-in på skapandet av en duo med Anna Book nu?
Det är tufft i underhållningsbranschen. Tappar du i popularitet finns det inte mycket att göra. Det finns hur mycket som helst att plocka upp och en gammal kassako som är på dekis är en förlustaffär.

Tur att han kan gråta i en Brabus! Det gör det säkert bättre!
Citera
2026-07-02, 09:00
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Jag ställer mig frågande till följarna, hur fan tänker dom?
Jockes följare stöttar en pedofil/hebefil
Rasks följare stöttar en notorisk otrogen äkta man och familjefar, som dessutom skickar dickpicks
Anjos följare stöttar en mobbare

Är folk helt jävla tappade?

Jockes ansikte kommer snart dyka upp på Expressen igen, hans bästa kanal när det gäller att gråta ut.
Har ingen mailat dom och tipsat om alla hans lögner i BUP/Soc-journalerna? Hur han byggt upp hela sin karriär på lögner, som förstört människors liv. Jag hoppas hans dalande stjärna går i backen rejält och snart

Den ömhudade väljer att anmäla Medviktarna för att dom reagerar på Goatbrainkebabs analyser av Jockes podd, vad som sägs och vad som egentligen står. Varför? Han säger ju själv att
SANNINGEN MÅSTE FRAM
Då skall han väl bara vara tacksam för att någon verkligen lägger sin tid det. Goatbrainkebab gör ett hästjobb och skall ha all cred. Jonas Bergström däremot borde söka ett annat jobb eller i alla fall någon annan än Jockiboi att bygga karriär på

Har mailat expressen och aftonbladet
Men dom verkar inte bry sig utan deras lilla gulle ljugboi verkar få hålla på bäst fan han vill.
Inte ens dumpen bryr sig om att han runkar och pratar med minderåriga
Och dom ska vara på barnens sida
Men det är väl bara 60 åriga mongon dom vågar hänga ut
Citera
2026-07-02, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Har mailat expressen och aftonbladet
Men dom verkar inte bry sig utan deras lilla gulle ljugboi verkar få hålla på bäst fan han vill.
Inte ens dumpen bryr sig om att han runkar och pratar med minderåriga
Och dom ska vara på barnens sida
Men det är väl bara 60 åriga mongon dom vågar hänga ut

Han har hotat B-G Bodin, Byggnadsnämnden i Norrköping, olika sociala nyhets/skvaller- kanaler och fan vet vilka fler. Säg att han även hotar Expressen och Aftonbladet? Att hota någon till tystnad är ett allvarligt brott, och går man igenom listorna som ligger ute nu, plus tar in det som är på G, kan han förvänta sig fängelse på minst sex månader. Folk är nog inte oroliga för egen skull, men dom flesta har barn och familjer. En kille blev hotad med att hans barn kunde "råka illa ut" om han inte plockade ner en video. Vem fan trotsar det.
Det är därför det är så viktigt att inte vika sig.
Axel, skilleras , tycker det är töntigt att skriva bakom anonyma konton, och jag håller med, men Jockiboi visar att det är nödvändigt. Jag skiter i Jockiboi, han kommer aldrig stå utanför min dörr, den råttan. Men hans gränslösa följare skulle utan att tveka leta upp mig, och alla som står mig nära. Är det värt? Inte ens Jonna vågar lämna honom. Skulle det komma fram att det försiggår våld i deras hem, att Jonna blir slagen, då skulle följarna, med Anjo i spetsen, proklamera att hon har säkert gjort något för att förtjäna det. Det samma gäller hans sexuella böjelser, när fan har allmänheten börjat godkänna pedofili/hebefili?
Jag hoppas att 2026 är slutet för denna, i mina ögon, vidriga människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in