Idag, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Btw, vad beställde du?

Jag beställde några gram av deras koncentrat och 10g isolat 👍

Han köpte isolat, dom har alltid levererat snabbt och alltid varit bra kvalitet. Undra vad som blir det nya efter thca.
Citera
Idag, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Han köpte isolat, dom har alltid levererat snabbt och alltid varit bra kvalitet. Undra vad som blir det nya efter thca.

Det undrar jag med!

Kommer det bli fler syntetiska som hhc och sen thc-a?

Jag hoppas bara verkligen att cannabisen skulle legaliseras
Citera
Idag, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Det undrar jag med!

Kommer det bli fler syntetiska som hhc och sen thc-a?

Jag hoppas bara verkligen att cannabisen skulle legaliseras

Magic Sauce? Innehåller den thc-a? Eller nå form av spiceblandning? De vapes jag köpte med Magic Sauce gjorde ju en helt bäng iaf. Obehagligt bäng ibland.
Citera
Idag, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WizLiz
Magic Sauce? Innehåller den thc-a? Eller nå form av spiceblandning? De vapes jag köpte med Magic Sauce gjorde ju en helt bäng iaf. Obehagligt bäng ibland.

Tror jag köpte space rocks eller den andra
Det är deras badder iaf.

Verkar komma imorgon. Ska bli väldigt kul 🤩
Citera
Idag, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the.brutal.truth
Beställde 25g THCA grönt den 25:e. Hämtade ut paketet den 29:e. De var snälla och la med en gratis preroll. De gör så ibland vilket jag verkligen uppskattar. Man blir ju stenad och glad på deras prerolls även om de smakar skumt i dagsläget.

Smakar skumt men påverkar hjärnan? Ja det låter hälsosamt.
En fråga, har du någon som helst aning vad det är innehåller eller bryr du dig inte för fem öre så länge det snurrar till lite?

Genuint nyfiken på hur folk tänker. Känns som man märker fler och fler som helt ärligt inte bryr sig om det är råttgift dom röker så länge något händer efter det lämnat lungorna, lite yrsel eller något skoj.
Citera
Idag, 20:16
Medlem
Citat:

Varför inte bara köpa heroin eller något som likväl gör en "helt bäng" men du vet vad du blir "bäng" av?
Jag dissar ingen. Alla gör vad dom vill med sina kroppar.

Jag är bara genuint nyfiken på hur många av er som har modet att ta vad som helst utan någon egentlig möjlighet att veta vad det är.
Citera
Idag, 20:36
Medlem
Vad är det för jävla svar och kommentarer du kommer med? Du tillför ju noll och ingenting. Har du behov av att hävda dig eller?

Jag skriver ju "obehagligt", de flesta associerar inte det med något positivt direkt. Man blir bäng, jag har testat, kommer inte köpa det något mer då jag, precis som jag skriver, misstänker nån form av spiceblandning lr liknande, inte bara cannabinoider och terpener etc som de hävdar.

Och det jag skrev var ett svar på "vad kommer nu när thc-a blir förbjudet?" ..... Om det inte innehåller thca så kanske det är nästa grej de kommer köra på I branschen.
Citera
Idag, 21:08
Medlem
Citat:
misstänker nån form av spiceblandning lr liknande

Vadå misstänker? Det är väl helt solklart trodde jag. Hur kommer du över det o röker det utan att veta?
Citera
Idag, 21:37
Medlem
Ger tummen upp till Upgradenaturals THCa isolat och bruna samt snabba frakt trots klassningen. Har inte gjort någon enskild analys på materialet men det ger mig effekterna jag förväntar från THCa/cannabis och det bruna verkar vara gjord på fin råvara, är imponerad med tanke på hur likt det var originalet faktiskt. Att blanda isolatet med buds som har låg mängd cbd (5-10%) funkar bra, för höga mängder cbd kommer ge lite annorlunda effekter tänker jag i och med dess mekanismer.
Inte upplevt några biverkningar än det man vanligtvis kan uppleva på majja, och inget som pekar på att det skulle vara något farligt hittills. Men rapporterar i tråden om det skulle vända, har dock känt andra som brukat THCa utan några fler biverkningar än av vanlig cannabis.

Skulle inte förvåna mig om en del av "dunder" på gatan är THCa (majoriteten aktiva ämnen i vanlig majja är THCa som vi vet, men det är inte det jag menar nu), då riktig THCa är precis som THC i effekter, knappast något man känner skillnad på förutom placebo/skillnader på entourageeffekten.
Senast redigerad av N0.N4M3 Idag kl. 21:48.
Citera
Idag, 21:39
Medlem
Någon annan som haft paket i rosersberg? Har beställt åt en vän eftersom denne av olika skäl inte kunde betala det så fick jag göra det med swish åt honom, fast till hans adress. kan det kopplas till mig ifall dom skulle misstänka något och isåfall hur skulle den processen se ut, vill absolut inte att polisen ska komma hem till mig och knacka på om några dagar. Är inte så insatt i såna här procedurer
Citera
Idag, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Någon annan som haft paket i rosersberg? Har beställt åt en vän eftersom denne av olika skäl inte kunde betala det så fick jag göra det med swish åt honom, fast till hans adress. kan det kopplas till mig ifall dom skulle misstänka något och isåfall hur skulle den processen se ut, vill absolut inte att polisen ska komma hem till mig och knacka på om några dagar. Är inte så insatt i såna här procedurer
Inget kan hända då det rör sig om lagliga produkter. I värsta fall blir det beslagtaget.
Är bara att neka och sluta noja, du har inte gjort något fel eller illegalt, annars så skulle man kunna sätta dit vemsomhelst med sådant och det skulle ju inte hålla i rätten tänker jag rent krasst. Menar vemsomhelst kan beställa saker i ditt namn/adress då sådan info är lättillgänglig för alla online.
Senast redigerad av N0.N4M3 Idag kl. 21:45.
Citera
Idag, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0.N4M3
Inget kan hända då det rör sig om lagliga produkter. I värsta fall blir det beslagtaget.
Är bara att neka, annars så skulle man kunna sätta dit vemsomhelst med sådant och det skulle ju inte hålla i rätten tänker jag rent krasst. Menar vemsomhelst kan beställa saker i ditt namn/adress då sådan info är lättillgänglig för alla online

Aha, jag tänkte mest eftersom det var jag som betalade och använde min adress som fakturering och email. Tänker det brukar väl i regel dröja innan man hör något om det skulle vara så att det beslagtas ? Dessutom var det ingen stor mängd heller. 5g isolat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in