2026-07-01, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trmg
Håller med. Känns som en gillrad fälla.

Fan vad beng jag är.
Citera
2026-07-01, 16:32
Medlem
Behöver man verkligen vara orolig om man beställt lite nu innan 14de? Hur vet man om polisen har koll, är det tex om paket endast inte kommer fram? Hade en vän som beställt i många år och det har aldrig hänt något
Citera
2026-07-01, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaryGoodNight
Behöver man verkligen vara orolig om man beställt lite nu innan 14de? Hur vet man om polisen har koll, är det tex om paket endast inte kommer fram? Hade en vän som beställt i många år och det har aldrig hänt något

Det är större chans att något händer om det måste gå via tullen, dvs. du beställer utomlands. Men även där har jag klarat mig nu på sistone. Jag beställde THCA från både Danmark och Sverige nu efter den 25:e. Om ditt paket inte kommer fram alls så hade jag blivit mer orolig än om det kommer fram. De kommer ta hela paketet om de skulle upptäcka att det innehåller något olagligt, och sen testar de innehållet i labb.

Men sannolikheten att de skulle ta just ditt paket, av alla THCA-paket som skickas just nu, är låg. Alla mina paket kom fram. Har beställt som en galning här.

Polisen, Säpo och regeringen kan läsa dina tankar oavsett om du är hög på THCA eller ej, så det finns inget att oroa sig för i det här fallet.
Citera
2026-07-01, 20:02
Medlem
Ni som beställt från swizzle senaste veckan - rapportera gärna om paketen kommer fram. Tänkte beställa en sista gång men är tveksam
Citera
2026-07-01, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alakazaamm
Ni som beställt från swizzle senaste veckan - rapportera gärna om paketen kommer fram. Tänkte beställa en sista gång men är tveksam

En vän till mig beställde i måndags. Kom fram dagen efter som det alltid gjort.
Citera
2026-07-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alakazaamm

Mitt skall anlända imorgon efter en jävligt märklig sväng genom Småland och sen tillbaka till Stockholm. Mycket märklig sväng.... Återkommer.
Citera
2026-07-01, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrayPagan
En vän till mig beställde i måndags. Kom fram dagen efter som det alltid gjort.

Beställde 25g THCA grönt den 25:e. Hämtade ut paketet den 29:e. De var snälla och la med en gratis preroll. De gör så ibland vilket jag verkligen uppskattar. Man blir ju stenad och glad på deras prerolls även om de smakar skumt i dagsläget.
Citera
Igår, 00:04
Medlem
Mitt kommer i morgon! Paketet har tagit lite konstiga vägar men är på väg nu!
Citera
Igår, 11:31
Medlem
En vän testar att lägga en beställning idag från kushy, uppdaterar om några dagar
Citera
Igår, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WizLiz
Mitt skall anlända imorgon efter en jävligt märklig sväng genom Småland och sen tillbaka till Stockholm. Mycket märklig sväng.... Återkommer.

Uthämtat . Allt I sin ordning, en liten prerolled som freebie med I paketet.
Citera
Igår, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
En vän testar att lägga en beställning idag från kushy, uppdaterar om några dagar

Jag la en idag och hoppas den kommer imorgon 🙏
Kanske blir nästa vecka i värsta fall men jag har förtroende för dom

Jag uppdaterar oxå så fort jag vet mer
Citera
Igår, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement

Btw, vad beställde du?

Jag beställde några gram av deras koncentrat och 10g isolat 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in