2026-07-01, 13:40
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Han fick henne att ta Benzo och komma hem till honom varpå han påtvingade sig oralsex står det med.
Oavsett kan du inte använda ditt yrke på det sättet han gjort. Men osäker på om just den räknas som beroendeställning

Citat:
Ursprungligen postat av UnkenGutekis
31 nu? Började han sin ST på psyk vi 25 års ålder?
Mamma och pappa måste ha varit stolta 🙏🏻
Varit…..
å andra sidan sen han ut att fortfarande bo hemma…. Vem gör det efter 30?!? Förstår om det är svårt att dejta då, läkare eller ej.

Verkar vara en intressant karaktär det här….

Citat:
Ursprungligen postat av MyTikka
Om jag inte missminner eller missuppfattat så var han underläkare först innan sin AT och han har inte varit ST särskilt länge, nåt år bara tror jag.
Ja att han står skriven hemma hos föräldrarna i intressant, han har inte bytt adress ens vid studierna..

Citat:
Ursprungligen postat av Kebabka
En ST-läkare med en månadslön på runt 80,000 som inte klarar att hitta ett eget boende. Och stöter på sina patienter.
Jäkla retard

Går inte ihop.
Ni tror väl inte att Adrian bjuder hem en bipolär patient hem till päronen och lillebror för sex?

Folkbokföringsbrott ser ut som.
Varför har läkare tillgång till Regions Gotlands bil?
För att skjutsa patienter till krogen? Patienter som vårdas för sitt missbruk av alkohol?

"tvingat till sig oralsex" är VÅLDTÄKT!!!
Vad gör Region Gotland? Sopar under mattan?
Erfarenhet
Region Gotland
6 år 2 mån
ST-läkare i psykiatri
juni 2023–nu · 3 år 2 månader

AT-läkare
Heltid
sep. 2021–juni 2023 · 1 år 10 månader

Underläkare inom psykiatri
Heltid
juni 2020–sep. 2021 · 1 år 4 månader

Visby, Gotlands län, Sverige · På plats

Utbildning
Umeå universitet
Läkarexamen
jan. 2015–juni 2020
Citera
2026-07-01, 16:16
Medlem
WeMadeYous avatar
Fan klantigt att bli uppraggad av en psyko-brud som sen direkt börjar kräva pengar.
Är ju uppenbart att det var hennes mål från början.

Påtvingat oralsex är såklart också en ren scam. Man kan inte påtvinga någon oralsex. Personen måste själv öppna munnen för att kunna suga en kuk.
Citera
2026-07-01, 16:32
Medlem
Kebabkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeMadeYou
Fan klantigt att bli uppraggad av en psyko-brud som sen direkt börjar kräva pengar.

Påtvingat oralsex är såklart också en ren scam. Man kan inte påtvinga någon oralsex. Personen måste själv öppna munnen för att kunna suga en kuk.

En manisk, psykotisk kvinna i aktivt missbruk har tänkt ut allt sedan hon fick ögonkontakt med honom i korridoren på psykakuten?
Vet du hur sjuk man måste va för att tvångsvårdas på psyk?
Hur sjuk och verklighetsfrånvänd man är när flera skötare måste dra med patienten in p avdelningen?

Psyk skickar ju till och med hem suicidala patienter och skickar hem psykos-patienter så snabbt de bara kan så då kan du kanske (trots din något nedsatta föreställningsförmåga) tänka dig vilket dåligt skick man är i.
Tvångsvård är en väldigt allvarlig medicinsk och juridisk åtgärd så hon var jätte jättesjuk
Citera
2026-07-01, 16:34
Medlem
Citat:

Du är patetisk
Citera
2026-07-01, 18:18
Medlem
WeMadeYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabka
En manisk, psykotisk kvinna i aktivt missbruk har tänkt ut allt sedan hon fick ögonkontakt med honom i korridoren på psykakuten?
Vet du hur sjuk man måste va för att tvångsvårdas på psyk?
Hur sjuk och verklighetsfrånvänd man är när flera skötare måste dra med patienten in p avdelningen?

Psyk skickar ju till och med hem suicidala patienter och skickar hem psykos-patienter så snabbt de bara kan så då kan du kanske (trots din något nedsatta föreställningsförmåga) tänka dig vilket dåligt skick man är i.
Tvångsvård är en väldigt allvarlig medicinsk och juridisk åtgärd så hon var jätte jättesjuk

Kan ingenting om psykvård men läste sms historiken som Helagotland la upp och det är uppenbart att det är hon som är på och flörtar.
Att hon sen hotar med att berätta om hon inte får pengar gör det rätt uppenbart.

Sen är det oproffsigt som läkare att falla för det.
Citera
2026-07-01, 18:26
Medlem
Kebabkas avatar
Citat:
Kan ingenting om psykvård men läste sms historiken som Helagotland la upp och det är uppenbart att det är hon som är på och flörtar.
Att hon sen hotar med att berätta om hon inte får pengar gör det rätt uppenbart.

Han kommer sannolikt förlora läkarlegget :/
Han har betett sig problematiskt under hela tiden han tjänstgjort och arbetat inom psykiatrin i Visby
Citera
2026-07-01, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Utifrån herr Blubbs posthistorik är han nog mest besviken över att inte få knark på recept...Ganska desperat uppenbarligen. 😅
Tycks jobba på polisanmälan om förtal...

OnT så hör det till vanligheterna inom myndigheter och sjukvård att folk på olika sätt flirtar och beter sig. Skulle inte förvåna mig om patrullen som fraktade vederbörande överförfriskade dam till sjukan fick höra det ena och det andra. Sådant bemöts med Tjänstemin 1A. Inte börja kladda med kontaktförsök.
Den här tjommen bör väl jobba på labb istället. Han har ju uppenbarligen inte tagit lärdom av tidigare samtal.
Korrekt, hade Helt fel! Rykte bara.
Citera
2026-07-01, 22:51
Medlem
Vill vara jättetydlig med att jag hade HELT FEL med den person jag trodde det var.
Citera
Igår, 01:08
Medlem
Citat:

Om du läste den så har du också sett att:

1. Det är två olika kvinnor som inte känner varann som anmält.

2. Han har inte haft hans om deras vård men läst deras journaler.

3. HAN BÖRJADE att smsa henne från sin privata telefon efter att ha läst hennes journal och letat upp hennes nummer UTAN ANLEDNING. Med andra ord: hon hade planerat detta men han började ta kontakt och enligt artikeln var den som började prata sexuellt?

Nej det märkt att du inte är insatt. Så bit dig i tungan innan du gör bort dig mer.
Citera
Igår, 07:14
Medlem
Det verkar som de tre olika parterna, kvinnorna, läkaren och sjukhusvården, på Gotland har gjort gemensam sak i att framställa detta som något annat än det är.

Enligt en kvinna jag känner som haft med läkaren i fråga att göra en del har han mycket liten sexuell attraktionskraft som man och säkerligen mycket svårt att få sexuell kontakt med kvinnor. Han har helt enkelt skrivit ut de för missbrukare attraktiva medlet Benzo i utbyte mot avsugningar.

Det här att man har kunnat betala för knark med avsugning är pinsamt för läkaren, vården och inte minst kvinnorna vilka då skulle framstått som tjackhoror så nu gör de tre parterna gemensam sak och framställer det som något snyggare.

Det verkar ju faktiskt som vården försökt placera om läkaren för han skulle börjat nytt jobb utanför psykiatrin ganska nyligen men antagligen satte polisanmälningarna stopp för det.

Klart att det inte behöver skett öppna affärsförhandklingar men sexköpet borde varit underförstått.

Den snuskigaste parten i allt detta tycker jag för min del är vårdledningen på Gotland som verkar velat läkaren skulle fått fortsätta - han är ju faktiskt helt olämplig i mina ögon.

Att människor kan göra mycket för både droger och sex är ingen nyhet. :-)

Däremot tycker jag kvinnorna gått över en gräns när de polisanmält läkaren och nu antagligen vill ha feta skadestånd.
Citera
Igår, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohjajjamensan

Däremot tycker jag kvinnorna gått över en gräns när de polisanmält läkaren och nu antagligen vill ha feta skadestånd.

Om jag förstått rätt så lades den första polisutredningen ned eftersom det umgänget räknades som ömsesidigt…
Citera
Igår, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohjajjamensan
Det verkar som de tre olika parterna, kvinnorna, läkaren och sjukhusvården, på Gotland har gjort gemensam sak i att framställa detta som något annat än det är.

Enligt en kvinna jag känner som haft med läkaren i fråga att göra en del har han mycket liten sexuell attraktionskraft som man och säkerligen mycket svårt att få sexuell kontakt med kvinnor. Han har helt enkelt skrivit ut de för missbrukare attraktiva medlet Benzo i utbyte mot avsugningar.

Det här att man har kunnat betala för knark med avsugning är pinsamt för läkaren, vården och inte minst kvinnorna vilka då skulle framstått som tjackhoror så nu gör de tre parterna gemensam sak och framställer det som något snyggare.

Det verkar ju faktiskt som vården försökt placera om läkaren för han skulle börjat nytt jobb utanför psykiatrin ganska nyligen men antagligen satte polisanmälningarna stopp för det.

Klart att det inte behöver skett öppna affärsförhandklingar men sexköpet borde varit underförstått.

Den snuskigaste parten i allt detta tycker jag för min del är vårdledningen på Gotland som verkar velat läkaren skulle fått fortsätta - han är ju faktiskt helt olämplig i mina ögon.

Att människor kan göra mycket för både droger och sex är ingen nyhet. :-)

Så för att din vän tycker att han har ”väldig låg attraktionskraft” så kan det inte ha skett som det beskrivs? 😂
Eller är du insatt på andra sätt som du inte berättar?

Vet inte heller hur du menar att det du säger förändrar något?
Det är ju dock fortfarande så att han kontaktat dessa kvinnor och utnyttjat dem sexuellt. Vilket är vad som beskrivs.
Han har också olovligen läst deras journaler mängder av gånger. Det är inte något som kan ifrågasättas.
De har all rätt att anmäla det helt enkelt.

Men som skrivs ovan säger ju den första kvinnan att hennes anmälan lagts ner.
Hon beskrivs också som avsevärt yngre mentalt än hon faktiskt är - vilket troligen förklarar mycket i hennes beteende. Utöver att hon haft beroendeproblem och psykoser.

Den andra kvinnan står det inte super mkt om.
Men där verkar det ju än mer olämpligt - om han fått henne att ta Benzo och sen komma hem till honom som det står så är det knappast så att han tilltvingat sig oralsex i utbyte mot Benzo. Hon verkar ju redan haft det utskrivet.

Om han nu inte är den som skrivit ut dem från början - men oavsett har hon ju haft dem hemma. Hon behövde med andra ord inte åka till honom och suga av honom för hon hade dem redan.
Senast redigerad av Purplepanic Igår kl. 12:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in