Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Jag svarade på din fråga. Men du var inte nöjd med svaret. Trots att det innehöll juridisk information. I övrigt dömdes en man till döden efter att ha utsatt över 130 personer för risk för hiv smitta. Vissa låg med honom med samtycke ovetandes om hans hiv. Vissa våldtog han. Både manliga och kvinnliga offer. Han dömdes för sina brott till döden i Iran.
Det är inte jag som stiftar våra lagar. Men jag förstår lagarna, till skillnad från dig. Och jag försöker förklara för dig hur våra lagar är och fungerar. Hur kan du få det till dubbelmoral? Du är bra märklig, du. Och barnslig, på ett negativt sätt menat.
Du har inte svarat på ett skit - visa mig på vad du svarat och jag får hånle och äga dig igen... Du har en sådan äcklig dubbelmoral så att klockorna stannar, men det vara vad jag förväntade mig att det skulle visa sig när du blev ställd inför ett exempel som var liknande det som TS avhandlar. Du är värre än den värste politikern - samma svada!
Det är konstigt - i alla svar du gett mig har du orerat i otaliga "spaltmeter" och väldigt långa inlägg - detta även till andra, men så fort du blivit ställd så har jag erhållit korta och än mer meningslösa svar, där du inte svarar på någonting. Du påstår att du gör det, men icke! Du svarade mig med en egen fråga och redogör konstigt nog för något irrelevant för min frågeställning, men du missar det viktigaste, nämligen hur du ställer det i mitt fiktiva fall. Denna fråga är ställd för dig för att påvisa ditt hyckleri och dubbelmoral, vilket jag lyckades med något så formidabelt...
Seså - visa mig nu på var du svarat mig adekvat på min ytterst välformulerade fråga? Förvänta mig inget annat än meningslöst pladder, tyvärr...