Citat:
Ursprungligen postat av
Razordrake1355
Ni som inte ser något problem med den senaste videon och hur Benjoo behandlar Zeb måste vara riktigt jävla blåsta och sakna all social kompetens
Det är klart som fan att Zeb skrattar med i videon, men ingen människa tycker det är roligt att bli förnedrad offentligt på Youtube bara för att få mat och vatten för dagen, och sen att personen man är beroende av trycker upp det i ditt ansikte och ska göra content av din misär
Den här videon skulle handla om vad man fick i Da Nang, $10 vs $100, men det var inte alls det videon handlade om egentligen, hela videon handlade om att förnedra Zeb, det var därför Benjoo skulle pika han hela tiden, och informera varenda kassörska att Zeb inte hade råd att betala, fast Benjoo själv skulle hade det dyraste dom hade, gå på spa och beställa in 3-4 rätter till sig själv medans Zeb fick kolla på eller äta pommes
Förstår man inte att detta var en förnedringsvideo så kan man inte ha mycket innanför pannbenet
Jag är med dig. Hela grejen är fult och skrattandet och att kalla han fattig till alla är inte schysst alls. Har ni ingen empati? Killen fick knappt inte i sig protein. Skojade om att han skulle betala för varje cigg. Gör det lite humant och inte någon humiliation video.
Benjoo är fan inte rik och helt komiskt att han säger att det går bra för han och betalar sin ”polare” 3000kr i månaden går det bra för någon då? Han filmar och är med i alla videor ge han 50%.
Hade aldrig behandlat mina polare så aldrig. Sen är benjoo så labil att han lägger upp en video om zeb med en vända efter minsta lilla polare. Jag säger inte att zeb är felfri men har jag tycker synd om han och har man gått på heroin så ska man ha sub som medicin vilket han nog inte har där och att han röker är inte alls så farligt som sub.
Sen får vi inte glömma att benjoo är en peptid guru i Sverige hahahah, snacka om hybris. Ett tyskt experiment är vad han är.
Ta inte reta kör kardio det mår man fan så mycket bättre på och promenader kan man bränna en del på också.
Hade benjoo sagt jag går på steroider men är inte stolt över det ta inte skiten för jag kan inte sluta med det, jag kan inte leva utan det och det är så illa att jag inte ens kan sluta med det ett litet tag för att få tillbaka mitt körkort så hade jag respekterar han mer. Det är det jag respekterat med folk som inte säger att dom tar det för dom vet att det inte är bra både för kroppen och att det är olagligt i Sverige och stora delar av världen. Han säger att han lär sig av andras misstag, ser han inte hur många som dör av skiten? Självmord vet jag några som har gjort för dom är inte sig själva efter dom slutar och man är inte lycklig man får börja missbruka eller få utskrivet piller istället.