2026-06-30, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
finns inga målsägare

Sant, men du kan åka dit för förberedelse till mord även om du planerar att mörda en ospecifik politiker.
Tex om du skriver att du ska döda nån politiker som kommer ut ur riksdagshuset och sen tar polisen dig där utanför med vapen på dig, då finns det heller ingen specifik person som är målsägande men du kommer ändå åka dit på det.
Det är planerna man straffas för.
Citera
2026-06-30, 17:14
Medlem
PricklyPeckers avatar
https://dumpen.se/2025/11/18/tabuguy-togs-av-polisen-i-danmark-702/

Läs vad han skriver i chatten innan ni uttalar er
Citera
2026-06-30, 19:19
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brukstrask
Om du hotar att dräpa nån via textmeddelande, meddelar när, var och hur du ska göra det, och sen blir tagen med byxorna nere bara minuter innan mordet ska ske när polisen stoppar din bil, varpå de hittar din telefon, det mordvapen du hotat att använda, samt att positionen stämmer med överenskommen tid. Då kanske det kan argumenteras för att du haft ett visst uppsåt att genomföra dina planer, tycker du inte det?

Absolut, men fula tankar kan alla ha utan att för den skuld ens har en tanke på att agera på dem!
Citera
2026-06-30, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Absolut, men fula tankar kan alla ha utan att för den skuld ens har en tanke på att agera på dem!
Och det kan du ha, än finns ingen teknik för att läsa tankar (och förhoppningsvis så utvecklas aldrig något sådant). Du ska självklart också kunna tala öppet om hur du vill dräpa nån då det ju är en åsikt och man får ha vilken åsikt som helst. Gränsen går vid riktade hotelser, där det dessutom finns tydliga bevis på uppsåt.
Citera
2026-07-01, 02:11
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Nu menade jag "tankar" folk har utan att överhuvudtaget gör något för att agera på dem, typ den jäveln har jag lust att slå ihjäl!
Att planera våldta barn är inte samma sak som att fantisera om det, försöker han sätta fantasierna i veklighet så.. Javisst, lås in honom på livstid. Varför inte? det är fel på honom och han är skadlig för samhället.

Vad du eller någon annan tänker vet ingen om du inte försöker sätta planen i verket. många gånger har jag önskat livet ur personer, har inte satt mig på tåget, bussen med ett hagel i gymbagen för det. Det är tankar. Först om jag verkligen sätter mig på tåget med ett hagel i gymbagen. Då är jag på väg att begå ett brott. Vad jag tänkte hemma i sovrummet är inte brottsligt, men planerar jag utföra det jag tänkte är brottsligt. Att bege sig mot platsen i syfte att mörda är brottsligt.

Uppenbarligen tänkte han knulla barn, fast det fanns inga. Syftet var klart i alla fall. Lås in, glöm bort och tappa nyckeln i en brunn.

Låt svenska polisen arbeta så, med falska lockfåglar. Det skulle rensa ut en hel del skit är jag övertygad om.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-07-01 kl. 02:14.
Citera
2026-07-01, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Vad hette den där politikern som chattade med ett fiktivt barn och kom helt och hållet undan med det?

Christian Holm (M)
Citera
2026-07-01, 05:46
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/%C3%A5kte-mot-sverige-f%C3%B6r-att-v%C3%A5ldta-barn/ar-AA26Myoe?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=6a43b44c652147 4f86acd9790d3a62e1&ei=31&cvpid=6a43b4947b8a472e9d5 ac23344e254e4

En man i danmark var på väg till sverige för att knulla minderåriga tjejer, men dessa tjejer fanns inte i verkligheten och han greps av polis.
För detta dömdes han till 10 års fängelse i danmark.

Var det dumpen han blev lurad av eller?
Vet vi inte har dessa lagar i sverige men vi borde ha det.

Han blir dömd för flera grova våldtäkter och pedofiler Sverige blir ledsna i ögat för att han torskade när han skulle åka och våldta och tortera barn i sverige.

10 år är ändå okej för våldtäkt. Men pedofiler borde vi hänga högt i lyktstolpar. En bra pedofil är en död pedofil
Citera
2026-07-01, 06:52
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Nu är du lite efterbliven.

Det är snarare som så att om jag skriver att jag ska åka och döda anders johansson i mora sen griper polisen mig utanför hans hus när jag har en pistol och kniv på mig.

Peddot i artikeln har ju chattat länge med dessa fiktiva flickor och sen har han sagt han ska komma dit och knulla dom antagligen, så rätt bra bevisning.
Förutom att det inte finns något brottsoffer alls då alla bara var ett prank. Är därför Dumpen inte kan polisanmäla, de är inte minderåriga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in