Citat:
Ursprungligen postat av
FallerIfallerA
Nu menade jag "tankar" folk har utan att överhuvudtaget gör något för att agera på dem, typ den jäveln har jag lust att slå ihjäl!
Att planera våldta barn är inte samma sak som att fantisera om det, försöker han sätta fantasierna i veklighet så.. Javisst, lås in honom på livstid. Varför inte? det är fel på honom och han är skadlig för samhället.
Vad du eller någon annan tänker vet ingen om du inte försöker sätta planen i verket. många gånger har jag önskat livet ur personer, har inte satt mig på tåget, bussen med ett hagel i gymbagen för det. Det är tankar. Först om jag verkligen sätter mig på tåget med ett hagel i gymbagen. Då är jag på väg att begå ett brott. Vad jag tänkte hemma i sovrummet är inte brottsligt, men planerar jag utföra det jag tänkte är brottsligt. Att bege sig mot platsen i syfte att mörda är brottsligt.
Uppenbarligen tänkte han knulla barn, fast det fanns inga. Syftet var klart i alla fall. Lås in, glöm bort och tappa nyckeln i en brunn.
Låt svenska polisen arbeta så, med falska lockfåglar. Det skulle rensa ut en hel del skit är jag övertygad om.