2026-06-30, 14:40
Medlem
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/%C3%A5kte-mot-sverige-f%C3%B6r-att-v%C3%A5ldta-barn/ar-AA26Myoe?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=6a43b44c652147 4f86acd9790d3a62e1&ei=31&cvpid=6a43b4947b8a472e9d5 ac23344e254e4

En man i danmark var på väg till sverige för att knulla minderåriga tjejer, men dessa tjejer fanns inte i verkligheten och han greps av polis.
För detta dömdes han till 10 års fängelse i danmark.

Var det dumpen han blev lurad av eller?
Vet vi inte har dessa lagar i sverige men vi borde ha det.
Citera
2026-06-30, 14:42
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Så om du tänker att begår ett mord utan att göra det ska du sitta inne hela livet för bara tankarna?
Citera
2026-06-30, 14:47
Medlem
Dust0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/%C3%A5kte-mot-sverige-f%C3%B6r-att-v%C3%A5ldta-barn/ar-AA26Myoe?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=6a43b44c652147 4f86acd9790d3a62e1&ei=31&cvpid=6a43b4947b8a472e9d5 ac23344e254e4

En man i danmark var på väg till sverige för att knulla minderåriga tjejer, men dessa tjejer fanns inte i verkligheten och han greps av polis.
För detta dömdes han till 10 års fängelse i danmark.

Var det dumpen han blev lurad av eller?
Vet vi inte har dessa lagar i sverige men vi borde ha det.

"En man i Århus döms till tio års fängelse för grova våldtäkter och försök till våldtäkt mot barn."

Alltså inte 10 år för det du skrev i din rubrik samt trådstart.
Citera
2026-06-30, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Så om du tänker att begår ett mord utan att göra det ska du sitta inne hela livet för bara tankarna?

Nu är du lite efterbliven.

Det är snarare som så att om jag skriver att jag ska åka och döda anders johansson i mora sen griper polisen mig utanför hans hus när jag har en pistol och kniv på mig.

Peddot i artikeln har ju chattat länge med dessa fiktiva flickor och sen har han sagt han ska komma dit och knulla dom antagligen, så rätt bra bevisning.
Citera
2026-06-30, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dust0r
"En man i Århus döms till tio års fängelse för grova våldtäkter och försök till våldtäkt mot barn."

Alltså inte 10 år för det du skrev i din rubrik samt trådstart.

"Han döms även för sju tortyrliknande våldtäkter mot sin tidigare partner".

Svårt att veta hur många år han fått om han endast dömts för försökt till våldtäkt på fiktiva flickorna.
Citera
2026-06-30, 14:56
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Om du är på väg att utföra ett mord, så åker du dit, om polisens spaningsarbete har gett dem tillräckliga bevis.
Citera
2026-06-30, 15:03
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Om du är på väg att utföra ett mord, så åker du dit, om polisens spaningsarbete har gett dem tillräckliga bevis.

Nu menade jag "tankar" folk har utan att överhuvudtaget gör något för att agera på dem, typ den jäveln har jag lust att slå ihjäl!
Citera
2026-06-30, 15:25
Medlem
Citat:
Nu menade jag "tankar" folk har utan att överhuvudtaget gör något för att agera på dem, typ den jäveln har jag lust att slå ihjäl!
men nu var det ju inte så i detta fall, dansken hade redan chattat med fiktiva flickorna innan och sa han skulle komma och knullla dom, sen åkte han mot sverie
Citera
2026-06-30, 16:29
Medlem
Citat:
Om du hotar att dräpa nån via textmeddelande, meddelar när, var och hur du ska göra det, och sen blir tagen med byxorna nere bara minuter innan mordet ska ske när polisen stoppar din bil, varpå de hittar din telefon, det mordvapen du hotat att använda, samt att positionen stämmer med överenskommen tid. Då kanske det kan argumenteras för att du haft ett visst uppsåt att genomföra dina planer, tycker du inte det?
Citera
2026-06-30, 16:32
Medlem
Vad hette den där politikern som chattade med ett fiktivt barn och kom helt och hållet undan med det?
Citera
2026-06-30, 16:48
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:

Nej men om du planerar och faktiskt åker förberedd till landet med intentionen att mörda eller våldta barn så ja, då ska du sitta inne.
Citera
2026-06-30, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
"Han döms även för sju tortyrliknande våldtäkter mot sin tidigare partner".

Svårt att veta hur många år han fått om han endast dömts för försökt till våldtäkt på fiktiva flickorna.
finns inga målsägare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in