2026-06-30, 20:43
Medlem
LaettMjoelks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
ägd hahahahahaqhayaqa

här ser man direkt vilket kön du tillhör.

du har gjort bort dig sedan dag ett alla oi tråden hatar dig

Att incels på flashback hatar mig är den största komplimangen någonsin. Du är en ännu större idiot än vad jag tänkte om du trodde att jag var här för att ni skulle gilla mig.

Att jag är kvinna är för övrigt ingen hemlighet. Ska jag ge dig ännu mer att hata på? Jag, till skillnad från dig, har massor med barn som jag kommer uppfostra till goda, respektabla medborgare med samma ideologi som mig samtidigt som du barnlös ruttnar bort tillsammans med din människosyn som är under all kritik.

Ha det så kul att fortsätta hata kvinnor i incel-trådar på flashback! Jag är säker på att du får jääääättemycket fitta på det sättet!

Snyggt valt användarnamn förresten, speglar dig och dina åsikter perfekt!
Citera
2026-06-30, 21:50
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaettMjoelk
Bara det faktum att du inte fixade att ha en diskussion säger en del. Vissa är helt enkelt för dumma för att förstå när de är förlorare.

Oj, vilken överraskning att du med den största offerkoftan i världen också är heeeelt övertygad om att män diskrimineras i domstolar när det gäller vårdnaden om barn! Detta trots att du har varken erfarenhet eller fakta kring ämnet. Du svarade inte heller på hur många barn du har, men vi alla vet att det är noll, veeeem hade kunnat ana hahahha. Ja, vi har fattat - du tycker kvinnor är jättedumma buuuhuuu fortsätt nu med din fiktiva incel-tråd så du kan hata kvinnor lite till för saker som inte ens hänt

Snömos och känslosamma utbrott som anstår en äkta aktivist! På vilket sätt fixade jag inte att ha en diskussion, menar du? Och hur blev jag ägd? Du svamlar! Det är stor sannolikhet att män diskrimineras i svenska domstolar - dvs. systemfel och systematisk diskriminering. Om jag har så fel så visa på detta då. Det kan du inte, lika lite som jag kan visa på att det finns, men siffrorna är för överväldigande för att se det på ett annat sätt...

Du är ett knulloffer som särar på benen för minsta och gråter så fort "fel" man sprutar satsen över dig!

PATETISKT!!!
Citera
2026-06-30, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Snömos och känslosamma utbrott som anstår en äkta aktivist! På vilket sätt fixade jag inte att ha en diskussion, menar du? Och hur blev jag ägd? Du svamlar! Det är stor sannolikhet att män diskrimineras i svenska domstolar - dvs. systemfel och systematisk diskriminering. Om jag har så fel så visa på detta då. Det kan du inte, lika lite som jag kan visa på att det finns, men siffrorna är för överväldigande för att se det på ett annat sätt...

Du är ett knulloffer som särar på benen för minsta och gråter så fort "fel" man sprutar satsen över dig!

PATETISKT!!!
Tror man är automatiskt är ägd när man kallar den man diskuterar med för ett knulloffer. Vad det nu är.
Citera
2026-06-30, 22:05
Medlem
Citat:

PATETISKT!!!
Nu kommer du förmodligen få ett långt novell svar med en massa skitsnack och lögner, men som i slutändan landar i allt är ditt fel och alla mäns fel
Citera
2026-06-30, 22:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tror man är automatiskt är ägd när man kallar den man diskuterar med för ett knulloffer. Vad det nu är.

Det gjorde jag EFTER denna idiot kallade mig ägd...
Citera
2026-06-30, 22:08
Avstängd
Citat:
Nu kommer du förmodligen få ett långt novell svar med en massa skitsnack och lögner, men som i slutändan landar i allt är ditt fel och alla mäns fel

Jaja, så är det! Denne och Tomatketchup är helt rabiata... Har dessutom inte fått svar på en MYCKET adekvat fråga jag nu ställt till Heinz, flera gånger... Får se om hon orkar svara framöver - har väl spammat i dessa trådar flera dygn i sträck nu, så förstår om hon är utsliten...
Citera
2026-06-30, 22:21
Medlem
Citat:
Bra - Inte du heller...
Endast i feminismens Nordkorea Sverige får dessa avarter ens uttala sig och leva.
Citera
2026-06-30, 22:40
Medlem
Citat:
Endast i feminismens Nordkorea Sverige får dessa avarter ens uttala sig och leva.
Det var kanske den konstigaste geopolitiska mening jag någonsin läst.

Brukar folk i diktaturer generellt få uttala sig om vad de vill och överleva? I vilket styrelseskick tänker du att feminister dödas om de uttalar sig?
Citera
2026-06-30, 22:52
Medlem
Citat:
Det var kanske den konstigaste geopolitiska mening jag någonsin läst.

Brukar folk i diktaturer generellt få uttala sig om vad de vill och överleva? I vilket styrelseskick tänker du att feminister dödas om de uttalar sig?
Tror du jag bryr mig om vad du tycker? tror du någon här bryr sig om vad du tycker?

Men märks du inte är så berest och aldrig varit i en diktatur iaf

Du kanske borde prova se dig om i värden utanför kommunen
Citera
2026-06-30, 23:12
Medlem
Citat:
Tror du jag bryr mig om vad du tycker? tror du någon här bryr sig om vad du tycker?

Men märks du inte är så berest och aldrig varit i en diktatur iaf

Du kanske borde prova se dig om i värden utanför kommunen
Tog ett bad och fattade vad du menade 🙂

Du tänker att Sverige är feminismens Nordkorea. Nordkorea som alltså betraktas som världens värsta diktatur som avrättar alla medborgare som yttrar ett kritiskt ord om styret (eller för att en granne sagt att man är regimkritiker).

Så vi låtsas att det i Sverige råder feminist-diktatur. Inga andra åsikter än den stora feministledarhenens är tillåtna. Då blir min fråga till dig: Hur kommer det sig att du både lever och får sitta på internet och skriva om hur illa du tycker om feminism? Borde inte du ha blivit arkebuserad för länge sen?
Citera
2026-06-30, 23:52
Medlem
Citat:

Du tänker att Sverige är feminismens Nordkorea. Nordkorea som alltså betraktas som världens värsta diktatur som avrättar alla medborgare som yttrar ett kritiskt ord om styret (eller för att en granne sagt att man är regimkritiker).

Så vi låtsas att det i Sverige råder feminist-diktatur. Inga andra åsikter än den stora feministledarhenens är tillåtna. Då blir min fråga till dig: Hur kommer det sig att du både lever och får sitta på internet och skriva om hur illa du tycker om feminism? Borde inte du ha blivit arkebuserad för länge sen?
nu kom den klassiska lögn feminist novellen som inte har något med saken att göra igen

när ska du lära dig ingen lyssnar på ditt skitsnack skriv flera böcker om du vill det gör det inte mera legitimt.

fan vilka undermänniskor ni är

Tror den som skriver mest är4 den som har rätt, såhär resonerar bara nazifeminister, därför lätt sortera ut er fast ni har names här som ska utrycka ni är män som tex tomatkungen.

Förstår ni inte vi ser direkt när det är smuts i farten igen?

sitt där i din pride tröja och fortsätt rösta rött och tro du gör skillnad
Senast redigerad av Rumpollon 2026-07-01 kl. 00:13.
Citera
2026-07-01, 01:00
Medlem
LaettMjoelks avatar
Citat:

Bra poäng av dig, som vanligt. Förväntat svar av rövkuken.

Vad säger du, ska vi inte lämna dessa incels i sandlådan och ta en öl istället? De kommer ingen vart i sina tankar, de är totalt brända i huvudet och så patetiska att man borde tycka synd om dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in