2026-06-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
https://imgur.com/a/BPvtkGq

HAHAHAGAHHAHAHHAHAHAHA

Äeeeeeeh detta satte bilder på min näthinna som jag inte ville ha 🙈 däremot behöver den som delat denna bild vara lite försiktig för det kan räknas som olaga integritetsintrång att få detaljer om ens sexliv delat på nätet mot sin vilja. Alltså om man delar exempelvis sexchattar och sånt (är samma som med hämndporr). Är ganska nytt men vet detta av erfarenhet att det är olagligt.
Citera
2026-06-30, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Men det var nog det sjukaste jag läst på länge. Han verkar ju helt bakom flötet och så okänslig mot tjejen och mamman till hans barn.

Hoppas V och V:s föräldrar har alla papper på plats för de kommer bli varse om vilka de har att göra med 😳
På riktigt stackars C1 och C2 som lyckats få de mest egoistiska föräldrar och morföräldrar

Förlåt men är jag korkad? Står ju inget datum så denna konversation kan ha varit för 5 år sen tex?
Citera
2026-06-30, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Förlåt men är jag korkad? Står ju inget datum så denna konversation kan ha varit för 5 år sen tex?

Nu när du säger de så heter han väl dessutom Lodin Hernestig på Instagram 🧐
Citera
2026-06-30, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst

Tänkte jag inte på, det har du rätt i. Står det alltid datum på dm eller var det är ifrån? 🤷‍♀️
Citera
2026-06-30, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Nu när du säger de så heter han väl dessutom Lodin Hernestig på Instagram 🧐

Fast han hette bara Lodin ett bra tag. Tills N markerade sitt revir. Frågan är mer när i tid det hände. Något har ju uppenbarligen hänt precis tiden innan han skadade sig.
Citera
2026-06-30, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Tänkte jag inte på, det har du rätt i. Står det alltid datum på dm eller var det är ifrån? 🤷‍♀️

Ja, står alltid både datum och klockslag. Så känns inte trovärdigt alls
Citera
2026-06-30, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
https://imgur.com/a/BPvtkGq

HAHAHAGAHHAHAHHAHAHAHA

Oj... är detta å riktigt el är det ai? Och från när skulle detta vara?
Citera
2026-06-30, 23:05
Medlem
Är det en liten bula på magen N har?? I Js story där systern ska öppna flaskan...
Citera
2026-06-30, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Är det en liten bula på magen N har?? I Js story där systern ska öppna flaskan...

Hoppas verkligen inte det 🤢 förlåt men sjukt patetiskt att skaffa NYTT barn med den där varelsen Viktor
Men vi är olika…. Kraven verkar vara sjukt låga för nicci
Senast redigerad av zeuyu 2026-06-30 kl. 23:12.
Citera
2026-06-30, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69

Hon är ju så otroligt mager nuförtiden och lagt ut en ny dansa/ligga video i köket. Det är så konstigt. Allt kring Viktor. Sen gör hon en ligga låt och börjar dansa runt och åla sig runt. Sexchattar. Isolerar sig. Det känns som att någon måste fånga upp henne innan hon kraschar helt denna gång.
Citera
2026-06-30, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Hon är ju så otroligt mager nuförtiden och lagt ut en ny dansa/ligga video i köket. Det är så konstigt. Allt kring Viktor. Sen gör hon en ligga låt och börjar dansa runt och åla sig runt. Sexchattar. Isolerar sig. Det känns som att någon måste fånga upp henne innan hon kraschar helt denna gång.

Ja jag tror inte hon mår speciellt bra faktiskt!
Citera
2026-06-30, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz

Ja på dansvideon syns faktiskt inget, så hoppas verkligen att det var en synvilla 😁 Tyvärr har tiden för inlägget gått ut så kunde inte "kontrollera"...

Ja alltså, hennes dansande och åmande känns så sliskigt och patetiskt... Vad vill hon uppnå med dessa inlägg egentligen?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in