2026-06-30, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Hur vet ni om det är jämna veckor eller om det inte ändrats igen av vissa🤐
Fult av er att säga så när ni inte vet varför, är ju så förbannat noga åt andra hållet🙄 Från vilket datum gäller domen? Jag har ingen aning om han träffade C1 i lördags. Enligt schema tidigare borde det varit midsommardagen, vet ej om det hände då heller. Låt säga han träffade C1 på dagen menar ni på fullaste allvar att han är förbjuden att gå på festival när han inte är med C1??

Ah kan väl vart så att midsommarhelgen inte hade besök pga att ”förmedlaren” antagligen hade semester, förra helgen är då förståeligt att han gjorde annat, då kan de absolut ställa att de är jämna veckor han åker till Stockholm
Citera
2026-06-30, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Hur vet ni om det är jämna veckor eller om det inte ändrats igen av vissa🤐
Fult av er att säga så när ni inte vet varför, är ju så förbannat noga åt andra hållet🙄 Från vilket datum gäller domen? Jag har ingen aning om han träffade C1 i lördags. Enligt schema tidigare borde det varit midsommardagen, vet ej om det hände då heller. Låt säga han träffade C1 på dagen menar ni på fullaste allvar att han är förbjuden att gå på festival när han inte är med C1??

Vad menar du med ”ni”? Och ”er”? 🧐 fattar verkligen inte. Jag har väl för fan inte sagt ett ord om att han inte ska få gå på festival när han inte har barnet???

Det står i domen att han ska ha umgänge på lördagar jämna veckor. Domar börjar väl gälla typ tre veckor efter dom kommit om dom inte överklagas?
Citera
2026-06-30, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Nä det känns ju lite läskigt med tanke på hur det hintas om ”hackers” som håller koll så jag låter bli. Plus att jag tycker de vore oetiskt mot barnet. Man kan be om domen i T10016-25 hos Solna tr imorgon så får man den 👍🏻 är gratis
Varför tycker du att det vara oetiskt mot barnet?

Hackers som hotar alla som inte står på Niccis sida. Då du deltar i att sprida desinformation till hennes går du alldeles säkert säker.

Hon börjar bli som den där Jockiboi, går i taket över legit kritik för grova gärningar dom själva lagt ut på internet och ska anlita hackers för att leta reda på alla kritiker. Att falskt anmäla någon (vilket Jocke gjorde 20-30 gånger mot Chrippa) och inte minst falskt anmäla någon för våldtäkt (vilket både Jocke och Nicci tycks gjort) sopas inte under mattan on my shift, Jullebulle.
Citera
2026-06-30, 21:06
Medlem
https://imgur.com/a/BPvtkGq

HAHAHAGAHHAHAHHAHAHAHA
Citera
2026-06-30, 21:07
Medlem
Citat:
Herregud……. Nej jag har inte påstått något sånt. Hur vet du ens att Andreas inte träffar barnet?

Nicci kritiserade och klagade på umgängesstödjaren i rätten. Det är det enda jag skrivit. Hon säger till exempel att hon tror att umgängesstödjaren inte följer regler för umgänget. Sluta med det störda beteendet du gör där du tolkar saker sådär konspirerande

Börjar bli tröttsamt 🫠

Hur kan du veta allt som sas i rätten . Var väl stängda dörrar !
O vad jag kunnat se har A inte varit i Sthlm eller så har han lagt locket på men han har ju befunnit sig på andra ställen alla de senaste helgerna / veckorna
Citera
2026-06-30, 21:09
Medlem
Citat:
Håller förresten med dig om allt. Han har umgänge på jämna veckor (nu är det vecka 27).

Han hade umgänge även innan domen
Citera
2026-06-30, 21:18
Medlem
Citat:
Vad menar du med ”ni”? Och ”er”? 🧐 fattar verkligen inte. Jag har väl för fan inte sagt ett ord om att han inte ska få gå på festival när han inte har barnet???

Det står i domen att han ska ha umgänge på lördagar jämna veckor. Domar börjar väl gälla typ tre veckor efter dom kommit om dom inte överklagas?

Ups sorry🫣 du kom med på köpet då du citerade zeuyu där hen tog upp festival och resa.
Citera
2026-06-30, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Kan någon lägga upp fotot som cirkulerar på NS = n*r*s sold*ter (gruppen på Facebook)
* = a

Där Viktor har en konversation med en tjej och skriver att han vill vara med henne, Osv osv.

Gå in där o läs !
Vet inte hur man lägger upp bilder.
Helt galet!
O det där att de ska ha gett sig på IF - hoppas hon anmäler dom 🤢
Citera
2026-06-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
https://imgur.com/a/BPvtkGq

HAHAHAGAHHAHAHHAHAHAHA

Men det var nog det sjukaste jag läst på länge. Han verkar ju helt bakom flötet och så okänslig mot tjejen och mamman till hans barn.

Hoppas V och V:s föräldrar har alla papper på plats för de kommer bli varse om vilka de har att göra med 😳
På riktigt stackars C1 och C2 som lyckats få de mest egoistiska föräldrar och morföräldrar
Citera
2026-06-30, 21:35
Medlem
Nå nicci, vad var det vi sa om kvinnor som stannar med äckliga vidriga sexmonster som knullar allt på två ben med hål? De var svaga kvinnor utan självrespekt va? Eller hur av de …..
Citera
2026-06-30, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Ah kan väl vart så att midsommarhelgen inte hade besök pga att ”förmedlaren” antagligen hade semester, förra helgen är då förståeligt att han gjorde annat, då kan de absolut ställa att de är jämna veckor han åker till Stockholm

Om nu domen inte gäller förrän om 3 veckor då kanske han passar på att resa innan för att fokusera på sin dotter. Så tänker jag.

Får han inte träffa henne när det var tänkt klart att han måste få göra annat tills han får eller? Tycker bara att N kommer undan med så mycket lögner och hur hon inte varit en närvarande mamma till C1 för att J varit där och "sopat bort spåren" efter hennes plumpa uttalande och annat. Människor glömmer inte lögner så lätt. Hade de inte snackat så mycket skit om A och kallat honom looser samtidigt som N knappt var med C1 tills hon träffade V strax efter C1 födelsedag i Spanien som de höll hemligt fram tills dess. Inte ens då klarade hon av att vara med C1 och åkte till V i Sverige och sa det var jobb, så sjukt.
Citera
2026-06-30, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
C1 får säkerligen det hon behöver men också en hel del av det hon inte behöver.
Gränslöshet, omognad och brist på konsekvenstänk hos de vuxna i hennes direkta närhet.
Varför sitter familjen och firar med champagne framför barnen? Vad pratas det om där? Om C1:s biologiska pappas nederlag i rätten och deras egen framgång?
Orosanmälningarna mot N har varit många och grundat sig på det följarna sett och hört från dem själva.

Det räcker med att en av föräldrarna inte vill samarbeta så blir det svårt att få ihop en harmonisk grund att stå på gentemot C1 och N är tydligen inte, om man ska läsa mellan raderna heller den lättaste att ha att göra med.
A har viljan till att samarbeta, har sökt hjälp hos en psykolog och önskar lägga det som varit bakom sig men viss historik mellan A & N sätter sannolikt stopp för det önskade samarbetet just nu.

Ja, det står tyvärr mindre smickrande saker om både A & N.
Vad som är 100% sanningsenligt i allt som sagts och skrivit hitintills från N och eller A går tyvärr inte som betraktare att avläsa.

Helt enig med dig. De tänker inte längre än näsan räcker och efter SINA egoistiska behov nu i närtid och inte en tanke på hur det kommer att forma henne i framtiden. Angående sanningshalten i deras storyn är mot varandra vet bara dem, tragiskt från början till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in