2026-06-30, 07:11
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Vem eller vilka skall då fylla de vakanta platserna?

/AI
Tjänsterna kommer automatiseras på sikt. Fram tills dess kan etniskt svenska ungdomar ta dem.
Citera
2026-06-30, 07:12
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
En halv miljon i Sverige är arbetslösa och av dessa, är en stor del etniska svenskar givetvis.
Servicejobb som upptas av babbar är tex affär, terminal, chaufför, lokalvårdare, omsorgspersonal, snabbmatsställen, småbutiker osv..Det vill säga, jobb som innehavs av svensken förr.

Är det bra att babben jobbar och betalar skatt eller är det bättre om svensken gör det så lever babben på bidrag istället? (vilket vi också blir vansinniga över)

Vissa i tråden tycker inte att det är något problem att det sitter en babbe i kassan på ica medan andra blir upprörda.

Personligen blir jag upprörd varenda gång jag ser en babbe både med eller utan jobb, jag anser att de tar svenskarnas jobb, de förfular och förstör Sverige, de avlar av sig som kaniner på crack och de luktar illa. De har taskig kvinnosyn och de säger att slöjan är frivillig när de tvingar på ett flickebarn den för att sedan ha resten s
av livet. Jag tycker inte att någon ska utöva någon annan religion än kristendom i Sverige.

Detta tycker jag och nej, jag slår inte ner babbar på stan men jag gillar definitivt inte utvecklingen som sker i dagens Sverige. Det finns snart inga svenska värderingar kvar, för att allt blandas upp och människor blir vilsna, förlorar sina rötter.

Det gör ont och jag sörjer mitt Sverige🇸🇪 som är mer och mer som en främling.
Vad är detta för rasistisk skit snack. Tiderna förändras¡!! Ni Svennis klagar på allt som ni hade mens24timmar om dygnet.

Ja svenskar viłl inte ha dom jobben och är lata och kostar mer.

Det är bara en annan hudton är du färgblind?
Senast redigerad av Turkmostafa 2026-06-30 kl. 07:39.
Citera
2026-06-30, 07:13
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
Tjänsterna kommer automatiseras på sikt. Fram tills dess kan etniskt svenska ungdomar ta dem.
Svenskar vill inte ha dom dom är för dyra och lata ni gnäller som kärringen
Citera
2026-06-30, 07:15
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Vem eller vilka skall då fylla de vakanta platserna?

/AI
De arbetslösa svenskarna så klart! Skiter i om du läst till EPA ingenjör, landar du inget jobb så blir det till att torka gamla damer i röven eller plocka jordgubbar.
Citera
2026-06-30, 07:16
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Svenskar vill inte ha dom dom är för dyra och lata ni gnäller som kärringen
Svenskar måste äta också. Drar man in bidragen så måste de arbeta.
Citera
2026-06-30, 07:16
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manteufel
Så gör jag redan i möjligaste mån!
Haha bojkotta du taxi ochså polisen sjukvården?

Vilket fjanteri har du mens
Citera
2026-06-30, 07:20
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung

Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
De arbetslösa svenskarna så klart! Skiter i om du läst till EPA ingenjör, landar du inget jobb så blir det till att torka gamla damer i röven eller plocka jordgubbar.

Arbetslösheten bland etniska svenskar är nästintill obefintlig enligt statistiken. Och de som är arbetslösa saknar många gånger driv, samtidigt som de (tyvärr) ej heller verkar vilja åtta sig vilket jobb som helst.

/AI
Citera
2026-06-30, 07:21
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlon.eusk
Har bojkottat MAX hamburgerrestaurang sedan 2013:
https://omni.se/max-vill-anstalla-utlandsfodda-da-rasar-sd/a/f36da80f-6998-4312-b3eb-6ded67e20884

Konsekvensen av MAX målsättning att anställa blattar även på chefsnivåer gav förväntat resultat:
https://m.youtube.com/watch?v=CM9OUPKKH2A
Det ser ut så på alla snab kedjor innan och efter kommer alltid se ut så spelar ingen roll om chefen är grön lilla eller blå du blir vad du äter.
Citera
2026-06-30, 07:22
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ska kolla dina länkar!

Brukar kalla det B O S, "Blattification of Sweden". Titta på kaoset i 08-kollektivtrafiken just nu. Nu dyker blattar upp på mer seniora tjänster - och kaoset följer på det...
Kaoset fungerar
Citera
2026-06-30, 07:24
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Haha bojkotta du taxi ochså polisen sjukvården?

Vilket fjanteri har du mens
Sist jag träffade en polis var fem år sedan och det var en svensk. -Godkväll, är det din bil? -Ja. -Du skall få blåsa i den här. -Blåååås! -Tack och ha en trevlig kväll.

Taxi undviker jag. Mer än 10 år sedan jag åkte taxi, morsan åkte färdtjänst, de försökte blåsa henne. Hade skicka med mitt kort för betalning. Chauffören, en blatte sa det inte gick igenom. Två veckor senare fick morsan en faktura från färdtjänsten. Gick in och kollade mitt kort, betalningen hade visst gått igenom. En timma i telefonkö senare redde bolaget ut det, också en blatte som svarade i telefon.

Sjukvården har man inte mycket val i dag tyvärr!
Citera
2026-06-30, 07:25
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Åka hem istället är mitt förslag.
Flytta till Ryssland din jävla idiot rasist.

Du ser fotboll ⚽ vm alla är svarta det är dom som kämpar och vinner.
Citera
2026-06-30, 07:28
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurodisco
Vad fan vet du om mig bor i en av förorterna där svenskar är i minoritet och det är fullt av blattar och annat drägg så nu vet du det
Flytta då jävla idiot eller ta p piller för ditt pms så du inte får svarta ungar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in