2026-06-30, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Vad hemskt att folk jobbar och betalar skatt. Och det låter sannerligen traumatiserande att butikspersonalen pratade svenska med dig också.

Ingen människohandel synlig här inte Alla vill ha betalt. Några få vill ha mer än halva jordens befolkning.
Citera
2026-06-30, 10:57
Medlem
Dollmens avatar
Alla sådana hära idiotinlägg å rasister å idioter förstör för oss SÅ vi kan få stopp på invandringen. Kontraproduktivt (kanske det heter). Vi kan inte tömma Sverige på halva befolkningen så vi måste vara realistiska. Försök vara sakliga istället, finns sååå mycket skit ☹️
Citera
2026-06-30, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Det är dags att vi bojkottar Ica, Coop och Willys-butiker där handlaren anställer blattar även om det bara rör sig om sommarjobbare.

Idag var jag på mitt lokala Ica en babbe sitter i kassan, tack och hej vi ses i höst.

Ni tror på riktigt Jimmie kommer hjälpa er?

Det är dags att ta till aktion.
Vilken butik var det? I vilken stad?
Citera
2026-06-30, 11:21
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Vad är detta för rasistisk skit snack. Tiderna förändras¡!! Ni Svennis klagar på allt som ni hade mens24timmar om dygnet.

Ja svenskar viłl inte ha dom jobben och är lata och kostar mer.

Det är bara en annan hudton är du färgblind?

Jag är inte färgblind men jag önskar jag vore.
Citera
2026-06-30, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hood4life
Ingen människohandel synlig här inte Alla vill ha betalt. Några få vill ha mer än halva jordens befolkning.
Det är inte zoo du ska in på för att köpa dvärghamster. Om det var de du mena?
Citera
2026-06-30, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigaPolisen
Ica, Coop, etc får ersättning om de anställer en neger…därav har de dessa i kassan eller som plockhjälp då de är lägre arbetsgivaravgifter..ungefär samma som Samhall..varför tror du ICA och andra köper in deras tjänster..just för att det är billig arbetskraft med låga löner samt att de får ersättning från svenska staten..
Tror du själv på att de får ersättning för hudfärg?
Citera
2026-06-30, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
De är ju anställda med stöd från staten så de betalar ju knappt skatt alls. Allt medan svenska ungdomar inte får chansen för att de inte har samma privilegium.
Arbetar inga svenska ungdomar i butikerna?
Citera
2026-06-30, 12:38
Medlem
Running_mans avatar
Är det redan somnarlov?
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Ni tror på riktigt Jimmie kommer hjälpa er?
Vad har Sölvesborgaren med detta att göra?
Citera
2026-06-30, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Det alternativet finns inte förutom i några verklighetsfrånvända fantasier

Så då är det bara emigrera eller självmord som gäller?
Citera
2026-06-30, 13:00
Medlem
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Sist jag träffade en polis var fem år sedan och det var en svensk. -Godkväll, är det din bil? -Ja. -Du skall få blåsa i den här. -Blåååås! -Tack och ha en trevlig kväll.

Taxi undviker jag. Mer än 10 år sedan jag åkte taxi, morsan åkte färdtjänst, de försökte blåsa henne. Hade skicka med mitt kort för betalning. Chauffören, en blatte sa det inte gick igenom. Två veckor senare fick morsan en faktura från färdtjänsten. Gick in och kollade mitt kort, betalningen hade visst gått igenom. En timma i telefonkö senare redde bolaget ut det, också en blatte som svarade i telefon.

Sjukvården har man inte mycket val i dag tyvärr!
Det finns svarta och muslimer i svenska Poliskåren. Du lär träffa dom någon dag.

Oj misstag kan ske kan vara ett fel också?

Ja där ser du ska du gå hungrig också för bojkotta mataffärer?
Citera
2026-06-30, 13:03
Medlem
Epimaness avatar
Man skall definitivt använda sin konsumentmakt.

Att bojkotta handlare för att de anställer invandrare är orealistiskt. Du och några andra kanske går off-grid men det har ingen potential till massrörelse i dagens Sverige. Lycka till att dricka upp havet... Sen varför skall vi bojkotta dem för något sådant? Det låter som en mardröm att försvara den moralen.

Att försöka försöka styra dem bort från huckle-personal och halal-slaktat kött är svårt nog och det är mer specifikt, och det handlar om svenska normer i Sverige. Mycket lättare att stå upp för.
Citera
2026-06-30, 13:10
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
Alla sådana hära idiotinlägg å rasister å idioter förstör för oss SÅ vi kan få stopp på invandringen. Kontraproduktivt (kanske det heter). Vi kan inte tömma Sverige på halva befolkningen så vi måste vara realistiska. Försök vara sakliga istället, finns sååå mycket skit ☹️

Vi kan tömma Sverige på en massa kriminella och folk som ljugit sig in om den politiska viljan finns. Resten får anpassa sig eller så blir det ensamt och jobbigt för de ickeassimilerade som blir kvar. Några av dessa kommer välja att dra då.

Vips så blir Sverige ett bättre land. Inte riktigt svenskt för det, men ett fungerande land även i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in