2026-06-30, 17:55
Medlem
I ett Facebookinlägg från en annan person, som verkar varit vän med båda, så skriver personen

”Dessutom skriver du till mig på signal dagar före mordet och frågar om jag har en 22a och sälja. Din fkn ku*sugare.”

I samma inlägg skriver han ut båda personernas fulla namn, taggar dom på Facebook och skriver att BO och GM bott tillsammans. Inlägger är tyvärr borttaget nu, men jag tog en print screen.

Vilken sjuk man..
Citera
2026-06-30, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolpol90
Ja helt rätt! Personen som hittats död i huset heter Johann*s St*rn*r

Hur får du all information ? Vet man hur mordet gått till ?
Citera
2026-06-30, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linniepinnie
I ett Facebookinlägg från en annan person, som verkar varit vän med båda, så skriver personen

”Dessutom skriver du till mig på signal dagar före mordet och frågar om jag har en 22a och sälja. Din fkn ku*sugare.”

I samma inlägg skriver han ut båda personernas fulla namn, taggar dom på Facebook och skriver att BO och GM bott tillsammans. Inlägger är tyvärr borttaget nu, men jag tog en print screen.

Vilken sjuk man..

Samma person som skrev inlägget har inte gjort något åt mannen som överföll hans gravida sambo så tuff är han.
Öga för öga va det han skrev.
Citera
2026-06-30, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapajo1982
Hur får du all information ? Vet man hur mordet gått till ?

Som jag skrev tidigare så har jag nära vänner som var nära vän med både BO och GM. Hur det har gått till vet jag inte
Citera
2026-06-30, 18:08
Medlem
Citat:

Vilken sjuk man..

Kan säga att personen bakom det inlägget känner de båda väl. Han har full koll på vad som hänt
Citera
2026-06-30, 18:11
Medlem
Citat:
Kan säga att personen bakom det inlägget känner de båda väl. Han har full koll på vad som hänt

Ja absolut. Landskrona är litet, så alla känner ju till/vet om vad BO M*n* och GM pysslat med. Fattar bara inte hur det kan slå pass mycket slint att man mördar sin vän och lämnar kroppen att ligga i huset…
Citera
2026-06-30, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Samma person som skrev inlägget har inte gjort något åt mannen som överföll hans gravida sambo så tuff är han.
Öga för öga va det han skrev.

Vem är detta?
Citera
2026-06-30, 18:16
Medlem
Citat:
Ja absolut. Landskrona är litet, så alla känner ju till/vet om vad BO M*n* och GM pysslat med. Fattar bara inte hur det kan slå pass mycket slint att man mördar sin vän och lämnar kroppen att ligga i huset…

Ska jag vara helt ärlig så är jag inte så förvånad. GM är en otroligt sjuk man på alla sätt. Sakerna han utsatt sin före detta med familj för är helt sjukt, kvinnomisshandlare, hot osv som lett till skyddat boende. Bara en tidsfråga innan det slog slint i huvudet på honom helt med tanke på de hiskliga mängderna tunga droger han trycker i sig
Senast redigerad av lolpol90 2026-06-30 kl. 18:20.
Citera
2026-06-30, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VL86
Vem är detta?

Fr*drik F*d*e P*r**on

*e *i *d *e *ss
Citera
2026-06-30, 18:25
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halvtrasch
Identitet har inte kunnat fastställas
Kan bero på 2 alternativ , kroppen kan ha legat länge eller kroppen är hittad sönderslagen.

Eller att det inte är en svensk folkbokförd medborgare.
Citera
2026-06-30, 18:33
Medlem
Citat:
Ska jag vara helt ärlig så är jag inte så förvånad. GM är en otroligt sjuk man på alla sätt. Sakerna han utsatt sin före detta med familj för är helt sjukt, kvinnomisshandlare, hot osv som lett till skyddat boende. Bara en tidsfråga innan det slog slint i huvudet på honom helt med tanke på de hiskliga mängderna tunga droger han trycker i sig
Det är tal om sjukdom då alltså ? En drogmissbrukare plus sjukdom. Varför fick en sånn som han vara fri i samhället.
Citera
2026-06-30, 18:35
Medlem
Citat:
Tänker man på Landskrona verka denna kretsen vara exakt det det klientel man tänker sig.

Fattas bara att någon av dom bor i kolonistuga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in