Det är den lång tillbaka uppenbart att easy_dan inte kan vara partisk mot mig då han är en bitter hammarbyare. I matchtrådarna i fotbolls-VM diskuteras allt möjligt kring saker i och kring matchen som inte direkt behöver vara kopplat till fotboll. Jag besvarar då några frågor i en Tysklands-match som rör landet Tyskland (som alltså spelar matchen) Då blir jag varnad medan andra off topic inlägg som var man äter för snacks till matchen eller nåt annat får vara kvar. Matchtrådarna är till för att diskutera allt möjligt kring matcherna och inte enbart vad som sker på planen. Så har det alltid varit. Det är öppnare där (och räknas inte som inlägg) just för att höja stämningen men jag får tydligen inte enligt easy_dan kommentera ett påstående om Tyskland när just Tyskland spelar men annan off topic får vara kvar. Mycket tydligt sen lång tid tillbaka att hon har något emot mig personligen.
Kontrollpanel Privata meddelanden Inkorg
Idag, 00:18
easy_dan
Moderator
easy_dans avatar
Reg: Jun 2003
Sv: Varning
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: VM 2026 - Sextondelsfinal: Tyskland - Paraguay 29/6 22:30
Citat:
Och man hade heller inte haft 6 mördade av en muslim senast idag.
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Skärp dig jävla bajenpajas. Hur är det en varning när jag svarar på en fråga i en matchtråd där vi diskuterade ett av länderna som spelade?
Hej
Ditt inlägg hade inget med matchen som spelas att göra, vill du diskutera det som hände i Tyskland idag kan du göra det här (FB) Skjutning i Stade i Tyskland - Sex döda (2026-06-29) i en matchtråd hör det inte hemma.
/Mod
Väldigt uppenbart att du har nåt emot mig då folk skriver allt möjligt off topic som vad de äter för snacks till matchen osv. men de varnar du inte. Jag svarade på ett inlägg som rörde Tysk fotboll i en tråd om en match där Tyskland spelar fotboll. Det var inte off topic öht.
Du har två inlägg raderade i tråden och fick en varning för det andra, inget av inläggen berörde fotboll, matchen eller omständigheter kring matchen överhuvudtaget. Om du har synpunkter på att andra inlägg är off topic kan du rapportera dessa, är du missnöjd med varningen är du välkommen att starta en klagomålstråd, glömt inte att följa riktlinjerna.
Inläggen som raderats är dessa
Citat:
Menar att deras största problem är samma som Sveriges största problem: invandring.
Citat:
Mvh
Mod
Kontrollpanel Privata meddelanden Inkorg
Idag, 00:18
easy_dan
Moderator
easy_dans avatar
Reg: Jun 2003
Sv: Varning
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: VM 2026 - Sextondelsfinal: Tyskland - Paraguay 29/6 22:30
Citat:
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Skärp dig jävla bajenpajas. Hur är det en varning när jag svarar på en fråga i en matchtråd där vi diskuterade ett av länderna som spelade?
Hej
Ditt inlägg hade inget med matchen som spelas att göra, vill du diskutera det som hände i Tyskland idag kan du göra det här (FB) Skjutning i Stade i Tyskland - Sex döda (2026-06-29) i en matchtråd hör det inte hemma.
/Mod
Väldigt uppenbart att du har nåt emot mig då folk skriver allt möjligt off topic som vad de äter för snacks till matchen osv. men de varnar du inte. Jag svarade på ett inlägg som rörde Tysk fotboll i en tråd om en match där Tyskland spelar fotboll. Det var inte off topic öht.
Du har två inlägg raderade i tråden och fick en varning för det andra, inget av inläggen berörde fotboll, matchen eller omständigheter kring matchen överhuvudtaget. Om du har synpunkter på att andra inlägg är off topic kan du rapportera dessa, är du missnöjd med varningen är du välkommen att starta en klagomålstråd, glömt inte att följa riktlinjerna.
Inläggen som raderats är dessa
Citat:
Menar att deras största problem är samma som Sveriges största problem: invandring.
Citat:
Mvh
Mod