2026-06-30, 17:11
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Du kan ju inte vara mer off topic än vad du är.

Att det står Tyskland i rubriken och att du svarar på ett annat inlägg betyder inte att du får skriva vad som helst.
Så du menar att om jag hade börjat skriva om fågelskådning så tycker du det hade varit mindre off topic än att jag skriver om Tyskland i en matchtråd som handlar om Tyskland? Eftersom du skriver att "Du kan ju inte vara mer off topic" så hade jag skrivit om blåmesars vingslag anser du att det hade varit mer on topic än att jag skriver om Tyskland i en tråd om Tyskland. Det var nog den skevaste åsikt jag läst på flashback.
Citera
2026-06-30, 17:37
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Så du menar att om jag hade börjat skriva om fågelskådning så tycker du det hade varit mindre off topic än att jag skriver om Tyskland i en matchtråd som handlar om Tyskland? Eftersom du skriver att "Du kan ju inte vara mer off topic" så hade jag skrivit om blåmesars vingslag anser du att det hade varit mer on topic än att jag skriver om Tyskland i en tråd om Tyskland. Det var nog den skevaste åsikt jag läst på flashback.

Var har jag skrivit att allt annat hade varit mindre off topic?

Nej, det hade inte varit mindre off topic med fågelskådning. Det hade varit lika mycket off topic.
Citera
2026-06-30, 17:39
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Var har jag skrivit att allt annat hade varit mindre off topic?

Nej, det hade inte varit mindre off topic med fågelskådning. Det hade varit lika mycket off topic.
Här: (FB) easy_dan singlar ut mig och varnar mig för off topic fast jag hållt mig till topic
Citera
2026-06-30, 17:42
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Här: (FB) easy_dan singlar ut mig och varnar mig för off topic fast jag hållt mig till topic

Där står det inte att allt annat hade varit mindre off topic.

Många saker kan vara så mycket off topic som det bara går och dina båda inlägg är bra exempel på det.
Citera
2026-06-30, 17:59
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Där står det inte att allt annat hade varit mindre off topic.

Många saker kan vara så mycket off topic som det bara går och dina båda inlägg är bra exempel på det.
Nej
Citera
2026-06-30, 18:16
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Nej

Det är uppenbart att det är din åsikt men svaren från användare, moderator och tidigare moderator i den här tråden borde få dig att inse annat.
Citera
2026-06-30, 18:31
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Det är uppenbart att det är din åsikt men svaren från användare, moderator och tidigare moderator i den här tråden borde få dig att inse annat.
Det är inte mitt fel att du är lika blåst som easy_dan och du känner inte till att han varit på mig tidigare enbart för han är en bitter bajare
Citera
2026-06-30, 18:46
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Mitt inlägg var inte off topic, det finns de som är betydligt mer off topic än mina som jag tycker ska vara kvar. Jag svarade på ett inlägg om Tyskland där jag fick en fråga om Tyskland i en match där Tyskland spelade. Hur är det off topic? Självklart ska allt möjligt som är kopplat till matcherna få diskuteras. Annars skulle det bara vara "fin pass, fint skott, var det offside?" Och trådarna skulle bli helt meningslösa.
Åter igen, vad andra skrivit i tråden har absolut ingen relevans för vad du får skriva i tråden. Du får ta ansvar för dina inlägg och andra får ta ansvar för sina inlägg

Jag (och säkert många med mig) är genuint intresserad av vilken relevans ditt inlägg "Och man hade heller inte haft 6 mördade av en muslim senast idag" i en tråd som handlar om en fotbollsmatch?
Citera
2026-06-30, 18:48
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Åter igen, vad andra skrivit i tråden har absolut ingen relevans för vad du får skriva i tråden. Du får ta ansvar för dina inlägg och andra får ta ansvar för sina inlägg

Jag (och säkert många med mig) är genuint intresserad av vilken relevans ditt inlägg "Och man hade heller inte haft 6 mördade av en muslim senast idag" i en tråd som handlar om en fotbollsmatch?
För vi diskuterade Tysklands lag och att de inte lyckats sen mångkulturen blivit större.
Citera
2026-07-01, 02:25
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
För vi diskuterade Tysklands lag och att de inte lyckats sen mångkulturen blivit större.

"6 mördare av en muslim" har ett smack med Tysklands lag eller fotbollsmatchen att göra.
Citera
2026-07-01, 02:51
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
"6 mördare av en muslim" har ett smack med Tysklands lag eller fotbollsmatchen att göra.
Läs inlägget då pucko. En person skrev att Tysklands mångkultur hjälpt dem, inklusive i fotboll vilket inte är sant då de blivit sämre sen deras mångkultur växt och jag skrev att 6 mördade av en muslim den dagen var ytterligare ett (utöver prestationen på fotbollsplanen) bevis på motsatsen. Så det var definitivt on topic.
Citera
2026-07-01, 07:03
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Läs inlägget då. En person skrev att Tysklands mångkultur hjälpt dem, inklusive i fotboll vilket inte är sant då de blivit sämre sen deras mångkultur växt och jag skrev att 6 mördade av en muslim den dagen var ytterligare ett (utöver prestationen på fotbollsplanen) bevis på motsatsen. Så det var definitivt on topic.

Jag har läst.

Exakt när du skriver 6 mördade av en muslim drar du det helt off topic. Det har inget som helst med fotbollsmatchen eller tyska laget att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in