Citat:
Ursprungligen postat av
jullejulle
Frågan är väl hur mycket han vill de på riktigt och hur mycket det är något han säger för att det är ”bra” att han har sagt det? Liksom vad gör han för att det ska kunna bli så? 🤪 är ju väldigt genomskinligt att han säger så i en podcast men sen i rätts ärendet pratar om att Nicci är olämplig som vårdnadshavare
Har någon av dom sagt något i sina sociala medier?
Vilka dom är det du syftar till?
Jag håller med A (utan att veta vad som står i domen) om att hon är olämplig när hon bjuder in galningar mer eller mindre till sitt hem med att "prata" på kvällarna bakom betalvägg och skicka halvnakna suggestiva bilder som det har visat sig vara. Att både N och J lagt upp halvnakna badbilder på C1. Fattar inte vad som är så svårt att förstå!!?? De kan väl göra det inom familjen, allt annat är FEL. De vet inte vilka följare de har.
Dessutom att de bjudit in "kriminella" i sitt liv som de pratat om på alla sina kanaler mer eller mindre. Att hota och skrämmas för att folk ska sluta skriva, extremt olämpligt om du frågar mig. Med det sagt, hans lämplighet vet jag inget om. Lär väl utvisas nu om han träffar sitt barn de tider han fått (och inte N saboterar). Då lär vi se om det bara är snack, men det förtar inte N:s olämplighet som vårdnadshavare, vi alla vet vem den egentliga vh har varit fram tills nu.