2026-06-30, 01:07
Medlem
pn222jws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Är inte ens säkert att nazisterna ens existerat. För utan USAs inblandning i WW1 hade man troligtvis tvingats att teckna ett fredsavtal i Europa där stora delas av Frankrike tilldelats Tyskland.
Jag håller med Hockeytrunken. Europa gick under 1918, men Sverige klarade sig - kanske är det därför vi svenskar missar detta. USA tog över och vi är snarast halvamerikaner.
Citera
2026-06-30, 09:10
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag är inte så intresserad av politik och kan inte så mycket om det, men jag märker ju ändå självklart vilka det är som hela tiden förstör. USA och Israel. Stora och lilla satan. De dödar palestinier, de dödar vietnameser, de dödar japaner, de dödar syrier, de dödar iranier, de dödar irakier, de dödar libyer, de dödar serber, de dödar tyskar... Hur tror ni fina nationalister att världen hade sett ut utan länderna USA och Israel? Viktigast av allt kanske: hade vi haft den här massinvandringen till Sverige och andra västerländska länder utan Israel och USA? Elakhetsländer enligt mig.
Dom dödar inte alla.
Och inga svenskar knappt.

Jag tror inte det skulle bli någon större skillnad alls.

Den stora frågan är, hur skulle världen se ut utan zigenare. 😦
Citera
2026-06-30, 09:21
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
USA och Israel är ju båda verktyg för den internationella judenheten. Är man emot en global världsordning under judisk överhöghet med åtföljande undergång för vita européer så stödjer man USAs och Israels fiender.
Ja, självklart.
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Nästan exakt likadan som nu. Zigenarna har väl nästan ingen makt alls och påverkar inte världen särskilt mycket.
Citera
2026-06-30, 11:30
Medlem
Citat:
Jag är inte så intresserad av politik och kan inte så mycket om det, men jag märker ju ändå självklart vilka det är som hela tiden förstör. USA och Israel. Stora och lilla satan. De dödar palestinier, de dödar vietnameser, de dödar japaner, de dödar syrier, de dödar iranier, de dödar irakier, de dödar libyer, de dödar serber, de dödar tyskar... Hur tror ni fina nationalister att världen hade sett ut utan länderna USA och Israel? Viktigast av allt kanske: hade vi haft den här massinvandringen till Sverige och andra västerländska länder utan Israel och USA? Elakhetsländer enligt mig.

Inga flyktingar från Afrika och mellanöstern i Europa iaf.
Citera
2026-06-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
.

Inga kopparstölder eller stöldligor
Citera
2026-06-30, 13:21
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ja, självklart.

Nästan exakt likadan som nu. Zigenarna har väl nästan ingen makt alls och påverkar inte världen särskilt mycket.
Enligt bibeln så är det dom man håller för ingenting, som frälser hela världen.
Och det tror jag på

Folk gör ju inget annat än roar sig med att spotta på de små
Citera
2026-06-30, 13:24
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cronos420
Inga kopparstölder eller stöldligor
Därmed inget material till efterlyst på tv .
Och hela aktuella brott på flashback raderat.😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫
Det skulle vara fruktansvärt.
Du och jag skulle inte ha någon att pissa på
Folk skulle pissa på oss för att vi bara knarkar och runkar och inte jobbar heltid
Citera
2026-06-30, 13:32
Medlem
990099s avatar
Citat:

Eviga Islamist krig mellan olika stammar svält kaos och du hade upplevt dina sista dagar i en bur på någon exotisk marknad i mellanöstern och bortauktionerad som pojkfnask till någon hårig Arab.
Citera
2026-06-30, 14:49
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cronos420
Inga flyktingar från Afrika och mellanöstern i Europa iaf.
SD-boomergubbarna bryr sig inte om det. Sverige och Europa är ointressant för dem. Deras perversa hat till muslimer är viktigare än allting annat. Att Sverige och Europa på grund av psykopatländernas krig fylls på med rasfrämmande folk från Mellanöstern är för dem totalt ointressant. De vill bara sitta och hetsa upp sig sexuellt och runka sina gamla äckliga gubbkukar till att hundratals barn på flickskolor i Teheran bombas till döds. Hur många människor har det demokratiska landet förresten mördat i Palestina nu?
Senast redigerad av Offervilja 2026-06-30 kl. 15:02.
Citera
2026-06-30, 15:03
Medlem
Problemet är arabländerna, islam och terrorister. Tänk vilka enorma problem som islam har ställt till med. Dom har orsakat krig och terror under många år. Många miljoner döda.
Citera
2026-06-30, 15:54
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Utan USA hade Israel inte existerat överhuvudtaget.

I övrigt så hade Europa troligen varit fascistiskt och sedan är väl frågan hur det sett ut i Ryssland/övriga regionen däromkring. Hade Tyskland besegrat Sovjeterna utan västfronten och Marshall-hjälpen? Antagligen hade gränserna sett annorlunda ut om inte annat, och spridningen av kommunismen varit större.

I det stora hela hade det sett värre ut, oavsett.

israel stöddes till en början av tjeckoslovakien och sovjetunionen. du kan lika gärna säga att utan dessa hade israel inte existerat. men det blev kallt krig, israel valde USA:s sida, egypten närmade sig sovjet.

jag är inte säker på att världen hade sett värre ut utan den produktion och export av subversiva ideologier som USA stått för. som redan skrivits hade inte nazismen uppstått utan USA's inblandning i första världskriget. det hade uppstått en konfrontation mot bolsjevismen ändå, förvisso, men jag tror ändå att västvärlden hade letat sig mot frihetligare system än fascism efterhand.

ingen kan ju påstå att utfallet för europa blev bra som det blev. halva jävla europa föll under sovjetisk kontroll. förslavades. det är inget bra utfall. den andra halvan hade det relativt bra tills ovannämnda subversion tog överhanden med multikulturalism, feminism, könsbyteri och klimathysteri. fråga holländarna om de tyckte den gångna natten i amsterdam eller utrecht var trevlig
Citera
2026-06-30, 16:12
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
israel stöddes till en början av tjeckoslovakien och sovjetunionen. du kan lika gärna säga att utan dessa hade israel inte existerat. men det blev kallt krig, israel valde USA:s sida, egypten närmade sig sovjet.

jag är inte säker på att världen hade sett värre ut utan den produktion och export av subversiva ideologier som USA stått för. som redan skrivits hade inte nazismen uppstått utan USA's inblandning i första världskriget. det hade uppstått en konfrontation mot bolsjevismen ändå, förvisso, men jag tror ändå att västvärlden hade letat sig mot frihetligare system än fascism efterhand.

ingen kan ju påstå att utfallet för europa blev bra som det blev. halva jävla europa föll under sovjetisk kontroll. förslavades. det är inget bra utfall. den andra halvan hade det relativt bra tills ovannämnda subversion tog överhanden med multikulturalism, feminism, könsbyteri och klimathysteri. fråga holländarna om de tyckte den gångna natten i amsterdam eller utrecht var trevlig

Om USA inte hade öppnat upp västfronten och skickat enorma mängder materiel till Sovjet, är det en övervägande risk att Tyskland inte hade besegrats, och utan en tysk krigsförlust så är det nog antagligen små chanser till att Israel skulle ha uppstått överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in