2026-06-30, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Självklart ska kvinnan ta ansvar för mannen ty han saknar förstånd.

Jesus...
För mannen? FÖR SIG SJÄLV!
Ser du kvinnor som meningslösa våp... det var iofs ingen fråga. Du gör det.
Citera
2026-06-30, 11:06
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det är visst vad du vill. Det är vad domen innebär. Spruta på rätt sätt, annars är det ett brott. Det är den ultimata cuck-domen. Män görs till brottslingar för att de får utlösning.

Samtycke till samlag fanns.

Men lille vän.

Ha enbart sex med kvinnor som samtycker till sprut i slidan så är det inte kriminaliserat.
Citera
2026-06-30, 11:07
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Är brutet samtycke våldtäkt? Ja eller nej?
Ja om du fortsätter trots återtaget samtycke är det givetvis det .. beroende på vilken handling det rör sig om givetvis. Uppfyller det kriterierna så..

Citat:
Hon kan enkelt se eller känna efter om kondom är på innan penetration. Verkar inte som att du någonsin har haft sex med kondom. Om kvinnan tar på kondomen vet hon att den finns där. Om mannen ska ta på kondomen så blir det absolut ett avbrott i vad man höll på men oavsett hur många gånger man trätt på en kondom.
Det är nog snarare du som inte haft sex med någon som använder kondom - och uppenbarligen är rätt fumlig när du sätter den på dig själv.

Det är dock en icke fråga i sammanhanget.

Citat:
Så du menar alltså att de allra flesta män kan öppna ett kondompaket, trä på kondomen samtidigt som de har ett förspel med kvinnan utan att hon märker det?
De flesta???
Uppenbarligen är många lika fumliga som du själv om man ska gå på vad som sägs i tråden. Det är dock inte unikt med män som kan hantera det.
Citera
2026-06-30, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du känner skillnad hävdar du.
Alla gör definitivt inte det - och vad hon kände och inte kan inte du uttala dig om.

Sen borde väl en oskuld känna mer än en kvinna som haft upprepat sex, kanske fött barn osv .. inbillar mig att oskulden normalt är tightare och mer känslig faktiskt.

Hon återkallade inte retroaktivt, hon var tydlig från start och det är också vad han medger.

Aha så om jag säger att jag bara vill ha sex om tjejen äter p-piller och efter sexet erkänner hon att hon inte gör det. Med din absurda logik har jag blivit våldtagen snyggt eller om jag säger att jag inte vill knulla en tjej med pojkvän och det efteråt visar sig att hon hade pojkvän våldtagen igen, om denna domen står sig kommer våldtäktsbegreppet utvattnas alltmer och fler och fler absurditeter kommer räknas som våldtagen, denna tjejen märkte att han inte hade kondom hon har bara anmält för att få skadestånd alla känner skillnad om man har kondom eller inte att du är en oskuld som inte känner till detta är en annan sak
Citera
2026-06-30, 11:09
Medlem
Citat:
Det är inte självklart att en kvinna känner att det används kondom. Är hon mycket våt så känns det inte.
Aha, så nu ursäktar du hennes ansvarslösa beteende med att hon var väldigt kåt.
Coolt.

Hon har haft sex flera gånger, oskyddat - och var så jävla kåt att hon varje gång skippade sitt (påtänkta) krav om kondom.

Så HAN är skyldig till ett brott. Hon var ju för kåt, och kan inte ta ansvar.
Citera
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ja. Men det är lika viktigt att det inte skall vara ett rättsfall öht. Hur man än tänker sig det blir det en cucklag som ser på mäns utlösning som ett brott om det inte sker på rätt sätt. Och det innebär en laglig kastrering av män.
Det är självklart ett brott om det sker på eller i en annan människa utan samtycke.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det kan hon ju ha gjort men att han sen tagit av den.

Nu finns det inget stöd för det alls.
Citera
2026-06-30, 11:10
Medlem
Citat:
Det är självklart ett brott om det sker på eller i en annan människa utan samtycke.

Nu var det ju samtycke till sex. Frivilligt.
Bra vi rett ut den saken.
Citera
2026-06-30, 11:12
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Aha så om jag säger att jag bara vill ha sex om tjejen äter p-piller och efter sexet erkänner hon att hon inte gör det. Med din absurda logik har jag blivit våldtagen snyggt eller om jag säger att jag inte vill knulla en tjej med pojkvän och det efteråt visar sig att hon hade pojkvän våldtagen igen, om denna domen står sig kommer våldtäktsbegreppet utvattnas alltmer och fler och fler absurditeter kommer räknas som våldtagen, denna tjejen märkte att han inte hade kondom hon har bara anmält för att få skadestånd alla känner skillnad om man har kondom eller inte att du är en oskuld som inte känner till detta är en annan sak
Nej, oavsett om hon äter p-piller eller inte så kommer hon inte att släppa ifrån sig något i din kropp.

Nej, dina övriga exempel är bara larviga eftersom inget av det har betydelse för vad som sker med din kropp före, under eller efter akten .. Såvida inte den eventuella pojkvännen spöar upp dig förstås .. men det är ju faktiskt redan ett brott, alldeles oavsett om du vet om honom eller inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Men en kvinna kan bete sig som en neandertalare, kåt och obetänksam ... inga problem.
För hon kan i efterhand bara påstå "Jag tjatade om kondom" och till och med få 230 000kr för "besväret".

Japp idag kan kvinnor hitta en detalj i sexet de inte är nöjda med och då återkalla hela samtycket retroaktivt och känna 200 k feministerna jubblar givetvis men för oss andra känns det obehagligt
Citera
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Hon har redan nekat honom den del som avser sprut.

Det visste han om så om han inte accepter så får han antingen köra på det hon samtycker till eller avstå.

Hon hade nekat sex utan kondom och hon borde ha kollat om kondom var på innan hon släppte in mannen.
Citera
2026-06-30, 11:14
Medlem
Citat:
Nej, oavsett om hon äter p-piller eller inte så kommer hon inte att släppa ifrån sig något i din kropp.

Nej, dina övriga exempel är bara larviga eftersom inget av det har betydelse för vad som sker med din kropp före, under eller efter akten .. Såvida inte den eventuella pojkvännen spöar upp dig förstås .. men det är ju faktiskt redan ett brott, alldeles oavsett om du vet om honom eller inte.

Det är inte larvigt i båda fallen är samtycket villkorat och villkoren har ej uppfyllts alltså har jag blivit våldtagen i dessa scenarier antingen det eller så är inte detta tramset våldtäkt du kan inte både ha kakan och samtidigt äta den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in