Citat:
Ursprungligen postat av
Room531
Det där tror jag iofs inte ett dugg på att en massa folk skriver eller tycker.. Jag har då inte sett dessa åsikter yttras någonstans .. inte här på Flashback, x, youtube eller andra forum och kommentarsfält, inte en enda gång faktiskt.
En rimligare variant är utvisning av hela familjen om någon har begått ett grovt brott. Då kan man snacka att de får deras "hederskultur" emot sig ifall de beter sig som avskrap i länder de kommit till.
Men att folk anser vissa typer av grova brottslingar gott kan avrättas, det har jag sett och skrivit själv ibland. Som det återkommande förräderiet där man inte utvisar grova brottslingar utan låter dem släppas ut i länder de invaderat och begått grova brott i - solklart förräderi! - som den jihadistjäveln från Pakistan eller vad det var som nyligen kom fram ska släppas om en vecka eller mindre - men ej utvisas från Storbritannien pga lama ursäkter av förrädiska politikersvin, trots att ha gjort sig skyldig till minst 30 våldtäkter mot småflickor i landet. Helt sjukt. Obegripligt. avrätta jihadistjäveln bara. Förräderiet måste upphöra!! Kasta i hajbur, eller utvisning med flygplan och släng ut från 10000 meters höjd över dennes hemland - strunt samma! Bild finns iaf tydligt cirkulerande, hoppas han får smaka på grov hämnd.
Dock inte deras oskyldiga anhöriga och släkt, det låter helt ologiskt.
(edit: förtydligade med fet text i citat)
Vart tappar du logiken i att inte ge hela släkten samma straff?
Vi har väl passerat den punkt i debatten där alla dessa dåd av tillresta ses som enskilda händelser?
Om man ska få bort en struktur måste man såklart riva hela skiten det går inte att repa en våning av ett hus och sen låta resten fortsätta förfalla. Dessa individer som plågar det svenska samhället förekommer i sådan mängd att det inte kan anses vara något annat än ett mönster, en strategi.
Det pratas ibland om lågintensivt krig, ingen dum jämförelse för det som sker påverkar svenska samhället enormt och inte på ett sätt som får oss att må bra.
Kommer osökt tänka på en artikel jag läste igår. Ahamad och Saidh som begått upprepade våldsdåd i Sverige fick max 2 år för sina brott. Nu blev dessa svenskar tagna för rån och misshandel i Polen, 20 år är på tapeten och polackerna fattar inte hur dom kan vara ute på gatorna överhuvudtaget efter de brott dom begått här.
Så Polen är på rätt spår, Sverige fortsätter gräva sig ner i latrintunnan
I länder som Italien o Spanien blir tillresta som begår brott och upptäcks av allmänheten grovt misshandlade och lämnas åt sitt öde. Polisen visar inget som helst intresse att utreda misshandeln, dom bara konstaterar att tanten fick tillbaka sin väska sen skyfflar dom upp resterna och transporterar bort skiten.
Så Sverige skulle verkligen behöva en handfull Civil Vigilance tills vi lärt oss att göra rätt. Eller ja vi skulle nog behöva ett hundratal med åtalsimmunitetför så de kan fokusera på sitt arbete dvs dom kan arbeta efter devisen att har inte araben/ negern gjort nåt så kommer dom göra något så det kanske ses som förebyggande.
Se filmen och inse att detta är ENDA lösningen.