2026-06-30, 10:01
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Såg den av nyfikenhet då den fanns tillgänglig på Youtube.

Vad i helvete ska man säga. En blandning av porrfilm (5 minuters naken sexscen med avsugningar och knull i alla ställningar) kombinerat med skjutningar och orgie i blod och döda kroppar. Bland det sjukaste man sett.

Om det går att urskilja någon "Handling" så går den ut på att alla muslimska pojkar vill hämnd-våldta unga Europeiska flickor, påhejade av deras föräldrar, och därför bör skjutas ihjäl.

Vad tycker du om att filmen tokhyllas av så många västerlänningar, både män och kvinnor?

Det måste göra ganska ont i din PK-själ?

På X ser man otroligt många svenskar skriva att det är rätt att avrätta hela släkten om någon begår brott. Att det behövs fler som Sanders som går runt och dödar invandrare och folkförrädare.

Jag antar att du är tillräckligt smart att förstå vart vi är på väg? Politikerna får skylla sig själva. De har sålt sina själar till den evige.
Citera
2026-06-30, 10:17
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Vad tycker du om att filmen tokhyllas av så många västerlänningar, både män och kvinnor?

Det måste göra ganska ont i din PK-själ?

På X ser man otroligt många svenskar skriva att det är rätt att avrätta hela släkten om någon begår brott.

Att det behövs fler som Sanders som går runt och dödar invandrare och folkförrädare.

Jag antar att du är tillräckligt smart att förstå vart vi är på väg? Politikerna får skylla sig själva. De har sålt sina själar till den evige.

Det där tror jag iofs inte ett dugg på att en massa folk skriver eller tycker.. Jag har då inte sett dessa åsikter yttras någonstans .. inte här på Flashback, x, youtube eller andra forum och kommentarsfält, inte en enda gång faktiskt.

En rimligare variant är utvisning av hela familjen om någon har begått ett grovt brott. Då kan man snacka att de får deras "hederskultur" emot sig ifall de beter sig som avskrap i länder de kommit till.

Men att folk anser vissa typer av grova brottslingar gott kan avrättas, det har jag sett och skrivit själv ibland. Som det återkommande förräderiet där man inte utvisar grova brottslingar utan låter dem släppas ut i länder de invaderat och begått grova brott i - solklart förräderi! - som den jihadistjäveln från Pakistan eller vad det var som nyligen kom fram ska släppas om en vecka eller mindre - men ej utvisas från Storbritannien pga lama ursäkter av förrädiska politikersvin, trots att ha gjort sig skyldig till minst 30 våldtäkter mot småflickor i landet. Helt sjukt. Obegripligt. avrätta jihadistjäveln bara. Förräderiet måste upphöra!! Kasta i hajbur, eller utvisning med flygplan och släng ut från 10000 meters höjd över dennes hemland - strunt samma! Bild finns iaf tydligt cirkulerande, hoppas han får smaka på grov hämnd.

Dock inte deras oskyldiga anhöriga och släkt, det låter helt ologiskt.

(edit: förtydligade med fet text i citat)
Senast redigerad av Room531 2026-06-30 kl. 10:26.
Citera
2026-06-30, 10:18
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Såg den av nyfikenhet då den fanns tillgänglig på Youtube.

Vad i helvete ska man säga. En blandning av porrfilm (5 minuters naken sexscen med avsugningar och knull i alla ställningar) kombinerat med skjutningar och orgie i blod och döda kroppar. Bland det sjukaste man sett.

Om det går att urskilja någon "Handling" så går den ut på att alla muslimska pojkar vill hämnd-våldta unga Europeiska flickor, påhejade av deras föräldrar, och därför bör skjutas ihjäl.

Uwe Boll är väl smart, han vet att hans skitfilmer inte slår. Så han gör en kontroversiell film, det enda den sofistikerade SD högern behöver är att muslimer mördas så är det bästa filmen genom tiderna.
Citera
2026-06-30, 10:21
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Uwe Boll är väl smart, han vet att hans skitfilmer inte slår. Så han gör en kontroversiell film, det enda den sofistikerade SD högern behöver är att muslimer mördas så är det bästa filmen genom tiderna.
Hej du, vänta lite. Var det vilka muslimer som helst som det handlade om (i någon eller ett par av fallen i filmen) - eller invandrade extremistiska lågliv till brottslingar och våldtäktsjihadister?? Just det.
Senast redigerad av Room531 2026-06-30 kl. 10:25.
Citera
2026-06-30, 10:29
Medlem
LKKINGENs avatar
Var kanske inte en höjdarrulle, lite väl "pedagogisk" vet inte riktigt vem den vänder sig till.
Dålig retorik, klart fr sekund ett vart åt det barkar, väldigt märkligt klippt samt ett allt annat än ett bra slut.

Men detta till trots så tycker jag den är sevärd samt att den borde användas i grundskolan i utbildningssyfte för att visa verkligheten utan för hbtqxxx, woke, vänster, Mp, #metoo bubblan där allt är mjukt, rosa och faktaresistenta.

De av oss som redan är där har inte så mycket ut av den förutom att man fått en ny action hjälte och miljöpartisterna kommer aldrig titta på den av princip om inte annat.

Skulle kunna ha stått, baserat på en sann historia i början.
Citera
2026-06-30, 10:40
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Det där tror jag iofs inte ett dugg på att en massa folk skriver eller tycker.. Jag har då inte sett dessa åsikter yttras någonstans .. inte här på Flashback, x, youtube eller andra forum och kommentarsfält, inte en enda gång faktiskt.

En rimligare variant är utvisning av hela familjen om någon har begått ett grovt brott. Då kan man snacka att de får deras "hederskultur" emot sig ifall de beter sig som avskrap i länder de kommit till.

Men att folk anser vissa typer av grova brottslingar gott kan avrättas, det har jag sett och skrivit själv ibland. Som det återkommande förrädeiet där man inte utvjsar grova brottslingar - som den jihadistjäveln från Pakistan eller vad det var som nyligen kom fram ska släppas om en. vecka men ej utvisas från Storbritannien trots att ha gjort sig skyldig till minst 30 våldtäkter mot småflickor. Helt sjukt. avrätta jihadistjäveln bara. Kasta i hajbur, eller utvisning med flygplan och släng ut från 10000 meters höjd över dennes hemland - strunt samma! Bild finns iaf tydligt cirkulerande, hoppas han får smaka grov hämnd.

Jo, många svenskar skriver på X att folkförrädare och hela släkten till babbar/noggers bör avrättas. Du måste gå in på deras profiler och trycka på "mer info" om vart de befinner sig så ser du att många är från Sverige.

Men de flesta som skriver detta är givetvis inte svenskar.

Det är folk från hela västvärlden.

Det är en utveckling som har varit helt väntad. Jag har länge sagt att när pendeln väl svänger så kommer det att bli med dunder och brak.

Jag hade aldrig förväntat mig sådan här enorm ilska som jag ser bland västerlänningar att de till och med förespråkar mord på kvinnor och barn.

Politikerna har verkligen lyckats väldigt bra med detta invandringsexperiment. Så går det när man lyssnar på den evige J.
Citera
2026-06-30, 10:48
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:

Men att folk anser vissa typer av grova brottslingar gott kan avrättas, det har jag sett och skrivit själv ibland. Som det återkommande förräderiet där man inte utvisar grova brottslingar utan låter dem släppas ut i länder de invaderat och begått grova brott i - solklart förräderi! - som den jihadistjäveln från Pakistan eller vad det var som nyligen kom fram ska släppas om en vecka eller mindre - men ej utvisas från Storbritannien pga lama ursäkter av förrädiska politikersvin, trots att ha gjort sig skyldig till minst 30 våldtäkter mot småflickor i landet. Helt sjukt. Obegripligt. avrätta jihadistjäveln bara. Förräderiet måste upphöra!! Kasta i hajbur, eller utvisning med flygplan och släng ut från 10000 meters höjd över dennes hemland - strunt samma! Bild finns iaf tydligt cirkulerande, hoppas han får smaka på grov hämnd.

(edit: förtydligade med fet text i citat)
Vart tappar du logiken i att inte ge hela släkten samma straff?
Vi har väl passerat den punkt i debatten där alla dessa dåd av tillresta ses som enskilda händelser?
Om man ska få bort en struktur måste man såklart riva hela skiten det går inte att repa en våning av ett hus och sen låta resten fortsätta förfalla. Dessa individer som plågar det svenska samhället förekommer i sådan mängd att det inte kan anses vara något annat än ett mönster, en strategi.
Det pratas ibland om lågintensivt krig, ingen dum jämförelse för det som sker påverkar svenska samhället enormt och inte på ett sätt som får oss att må bra.

Kommer osökt tänka på en artikel jag läste igår. Ahamad och Saidh som begått upprepade våldsdåd i Sverige fick max 2 år för sina brott. Nu blev dessa svenskar tagna för rån och misshandel i Polen, 20 år är på tapeten och polackerna fattar inte hur dom kan vara ute på gatorna överhuvudtaget efter de brott dom begått här.

Så Polen är på rätt spår, Sverige fortsätter gräva sig ner i latrintunnan
I länder som Italien o Spanien blir tillresta som begår brott och upptäcks av allmänheten grovt misshandlade och lämnas åt sitt öde. Polisen visar inget som helst intresse att utreda misshandeln, dom bara konstaterar att tanten fick tillbaka sin väska sen skyfflar dom upp resterna och transporterar bort skiten.

Så Sverige skulle verkligen behöva en handfull Civil Vigilance tills vi lärt oss att göra rätt. Eller ja vi skulle nog behöva ett hundratal med åtalsimmunitetför så de kan fokusera på sitt arbete dvs dom kan arbeta efter devisen att har inte araben/ negern gjort nåt så kommer dom göra något så det kanske ses som förebyggande.

Se filmen och inse att detta är ENDA lösningen.
Citera
2026-06-30, 11:18
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Varför är det osannolikt?

Vilka kommentarsfält hänger du på? Röda korsets?

För att det är ologiskt...

Visa några exempel då. Där folk tycker att brottslingars släktingar ska avrättas * 🤔 det låter stört, och osannolikt att det är "massor som skriver så". (Om inte det är en regimtrollskampanj för att smutskasta filmens budskap, som det också finns några tveksamheter i för övrigt men jag tror folk kommenterar redan om, edit: samt i försöken att smutskasta X som man ju givetvis vill stänga ned för att korrupta regeringar som bedrar och förråder sina befolkningars de låtsas jobba för men istället utsätter för fara och medvetet destabilisetar länderna och utsätter befolkningars för kriminalitet de importerar medan de plundrar av folks arbete som betalar för det hela inte tycker yttrandefrihet är något bra egentligen.)

*Tycker du så?
Senast redigerad av Room531 2026-06-30 kl. 12:05.
Citera
2026-06-30, 11:35
Medlem
Tuors avatar
Citat:
För att det är ologiskt...

Visa några exempel då. Där folk tycker att brottslingars släktingar ska avrättas * 🤔 det låter stört, och osannolikt att det är "massor som skriver så". (Om inte det är en regimtrollskampanj för att smutskasta filmens budskap, som det också finns några tveksamheter i för övrigt men jag tror folk kommenterar redan om)

Det är bara ologiskt om man förutsätter att folk inte är dödströtta på afrikaner och araber.

Sedan filmen släpptes så har dessa kommentarer florerat överallt på X. De flesta blir raderade relativt snabbt eftersom de är så grova att de bryter mot X regler.

Du ser dem även på Tiktok och Youtube men där försvinner de ännu snabbare.

Citat:
Tycker du så?

Nej. Det är däremot en väldigt väntad utveckling som jag har varnat vänsterblivna för länge.

Pendeln kommer svänga hårdare än någonsin tidigare i historien.
Senast redigerad av Tuor 2026-06-30 kl. 11:38.
Citera
2026-06-30, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar

Snälla, Uwe Boll är ju välkänd som världens sämsta regissör, det här är väl ingen film som gjorts av någon med särskilt högt IQ.
Då har du inte sett någon film av Lucifer Valentine ännu.
Citera
2026-06-30, 13:12
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Nu måste jag ha missat något. Vilka böcker om rasism och HBTQ har blivit bannlysta och av vem? Är du säker på att det inte inte är fröken Fantasi som talar via dig?
Du har definitivt missat något.

https://en.wikipedia.org/wiki/Book_banning_in_the_United_States_(2021-present)
Senast redigerad av Gerrard89 2026-06-30 kl. 13:15.
Citera
2026-06-30, 13:27
Medlem
mensverkets avatar
Censurerad pga verkligheten. Påminner en del om en viss bok skriven av en Österrikisk målare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in