Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Har du en önskan att diskutera så är det fritt fram.
Men nu skulle jag vilja fördjupa mig i frågan om vilken könssjukdom MånsPetter eventuellt smittade Ciara med. Jag tror inte att jag behöver ditt tillstånd för att gå vidare. Så bidra gärna om du vet något om detta.
Om du vill fortsätta ifrågasätta att Pepes Bodega är en nattklubb eller att barn som hålls olovligen i främmande länder inte är kidnappade så finns det ingen som hindrar dig.
Vilket främmande land då, menar du?
Det blir ju direkt komiskt att se hur du fungerar. Så fort du blir helt överbevisad med kalla fakta och ren logik, vägrar du svara i sak och hoppar istället genast vidare till nästa desperata spår.
Att fortsätta kalla Sverige för ett ”främmande land” för de här barnen är bara löjligt. Pojkarna är födda i Sverige, har dubbla medborgarskap och har vistats här regelbundet under hela sin livstid. Det är deras ena hemland, inte en främmande plats.
Du duckar fortfarande min raka fråga eftersom du själv inser att det inte går ihop, ingen mamma som utsatts för en verklig kidnappning skickar frivilligt tillbaka sina barn till samma pappa.
Att du i ren frustration nu tvingas flytta ämnet till att sitta och fabricera grova rykten om könssjukdomar bekräftar ju bara för precis alla som läser tråden att dina historier är helt fabricerade i ditt eget huvud..