2026-06-29, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sueonia
Hamas övergrepp saknar väl helt bevis? Massa lögner om bebisar i ugnar osv..

Du har säkert rätt. De 1200 israelerna man antar att Hamas dödade råkade nog bara begå kollektivt självmord. Videoinspelningarna Hamas själva filmade är ju uppenbar AI. De erkännanden som kommer från gripna Hamas-medlemmar måste ju vara framtvingade med tortyr. Att folk ens snackar om 7 oktober attacken. Blir ju absurt. Finns inga bevis för en sådan. Men folkmordet. Bebisar. Osv. Onda israeler.

Citat:
Finns ju filmbevis på israeliska fångvaktare som våldtar en palestinsk man. Blev ju nästan upplopp när dessa åtalades då israelerna tyckte de det var ok att våldta gojim.

Ja. Du har också hittat detta fall. Ena sidan säger att terrorist i fängelse genomgår kontrabandundersökning, att händelsen utreds av rättsväsendet och inget brott kan styrkas. Andra sidan hävdar att terroristen våldtogs. Men vänta nu, ena sidan är ju judar. Ja men då så, han våldtogs.

Jag vill tacka dig användare Sueonia för att du kommer in och tillrättavisar mig och utbildar mig om de uppdiktade sk 7 oktober brotten. Dessa påhittade brott skall naturligtvis inte göra att någon skugga faller över palestinier. Jag uppskattar också att du hittar det där enskilda fallet från fängelset. Det är ju självklart att hela Israel skall dömas pga det enskilda fallet. Tack, återigen.
Senast redigerad av Petronius 2026-06-29 kl. 21:00.
Citera
2026-06-29, 20:51
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det är ju självklart att hela Israel skall dömas pga det enskilda fallet. Tack, återigen.

Enskilda fallet?
https://passblue.com/wp-content/uploads/2026/05/S_2026_321.pdf

"According to the Office of the United Nations High Commissioner for Human Rights (OHCHR), while the Comprehensive Plan resulted in the release of 1,968 Palestinians detained by the Israeli authorities, over 9,000 remained in detention, including over 4,000 detained without charges or trial or administratively detained, raising concerns of arbitrary detention.

In 2025, the United Nations verified multiple incidents of conflict-related sexual violence, including as a form of torture, inflicted against 14 men, 7 women, 9 boys and 1 girl from the Gaza Strip and the West Bank. Thirteen of these cases occurred in 2025, and 18 in 2023 and 2024. Violations consisted of rape, including with objects, gang rape, attempted rape, physical violence to the genitals, instances of targeted shooting of the genitals, touching of breasts and genitals, strip and cavity searches conducted without apparent security justification, forced nudity and threats of rape. Rape and gang rape, in some cases repeated, were perpetrated against nine victims, the majority from Gaza.

Perpetrators included Israeli armed and security forces, namely the Israel Defense Forces, Israel Prison Service, including the Keter special forces, and the Police Counter-Terrorism Unit. These violations occurred primarily during detention and interrogation and across several sites, including military camps; Israel Prison Service facilities; and at an Israeli police station.

In addition, violations were perpetrated at checkpoints and during Israeli military operations in the Occupied Palestinian Territory. Survivors included journalists and human rights defenders. Most cases involved multiple forms of sexual violence used simultaneously and, in some cases, the violations were filmed or photographed, including one case of rape. Sexual violence against female detainees included mostly threats of rape, forced nudity, unwanted touching, and humiliating or degrading strip searches without justification, while men and boys were targeted with
rape, attempted rape and violence to the genitals, resulting in five male victims suffering severe rectal bleeding or swelling for multiple days or weeks and, in some cases, without receiving medical treatment"
Citera
2026-06-29, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Enskilda fallet?

Ja, det enskilda fallet. Läste du inte inlägget jag kommenterade. Det var ett enskilt fall.

Men jag tackar även dig. 7 oktober attackerna är ej bevisade, inga våldtäkter. Israel onda. Vidriga fängelseövergrepp med påtvingad nudity och strip searches och verbala hot. Fruktansvärt. Jag skäms faktiskt som ens har trott att Hamas brott 7 oktober kan jämföras med detta. Förlåt, Hamas påhittade brott 7 oktober. Inget är bevisat. Bara judar som påstår saker. Tack för att du riktar ljuset mot det som betyder något, dvs hur terrorister behandlas i fängelse. Mördade och våldtagna judar. Vem bryr sig liksom. Inte jag! Ungefär så måste jag skriva för att du skall bli nöjd?
Citera
2026-06-29, 20:59
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Du har säkert rätt. De 1200 israelerna man antar att Hamas dödade råkade nog bara begå kollektivt självmord. Videoinspelningarna Hamas själva filmade är ju uppenbar AI. De erkännanden som kommer från gripna Hamas-medlemmar måste ju vara framtvingade med tortyr. Att folk ens snackar om 7 oktober attacken. Blir ju absurt. Finns inga bevis för en sådan. Men folkmordet. Bebisar. Osv. Onda judar.

Ja. Du har också hittat detta fall. Ena sidan säger att terrorist i fängelse genomgår kontrabandundersökning, att händelsen utreds av rättsväsendet och inget brott kan styrkas. Andra sidan hävdar att terroristen våldtogs. Men vänta nu, ena sidan är ju judar. Ja men då så, han våldtogs.

Jag vill tacka dig användare Sueonia för att du kommer in och tillrättavisar mig och utbildar mig om de uppdiktade sk 7 oktober brotten. Dessa påhittade brott skall naturligtvis inte göra att någon skugga faller över palestinier. Jag uppskattar också att du hittar det där enskilda fallet från fängelset. Det är ju självklart att hela Israel skall dömas pga det enskilda fallet. Tack, återigen.
Återkom gärna till trådens ämne vid tillfälle, så slipper du göra bort dig mer än normalt.
Citera
2026-06-29, 21:07
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Ja, det enskilda fallet. Läste du inte inlägget jag kommenterade. Det var ett enskilt fall.

Men jag tackar även dig. 7 oktober attackerna är ej bevisade, inga våldtäkter. Israel onda. Vidriga fängelseövergrepp med påtvingad nudity och strip searches och verbala hot. Fruktansvärt. Jag skäms faktiskt som ens har trott att Hamas brott 7 oktober kan jämföras med detta. Förlåt, Hamas påhittade brott 7 oktober. Inget är bevisat. Bara judar som påstår saker. Tack för att du riktar ljuset mot det som betyder något, dvs hur terrorister behandlas i fängelse. Mördade och våldtagna judar. Vem bryr sig liksom. Inte jag! Ungefär så måste jag skriva för att du skall bli nöjd?

Nej du insinuerade att den gången var en isolerad engångshändelse. Sen har du helt uppenbart inte läst rapporten då de även tar upp Hamas sexuella våld.

Grejen är att alla vet att det här händer, alla vet om den brutalitet och hänsynslöshet som Israel har visat och fortsätter att visa. Ni propagandatroll har helt enkelt ingen trovärdighet kvar, alls. Precis som hur Israel har förbrukat sitt förtroende.

Läs rapporten: https://passblue.com/wp-content/uploads/2026/05/S_2026_321.pdf

"Recommendation

38. I reiterate my call to the Government of Israel to immediately cease all acts of
sexual violence, implement time-bound commitments to address and prevent sexual
violence, as outlined in Security Council resolutions 1960 (2010), 2106 (2013) and
2467 (2019), and to grant unfettered access to relevant United Nations bodies to conduct
investigations into all alleged violations, including conflict-related sexual violence.

39. I continue to call for accountability with due process of law for sexual violence
crimes committed during the attacks of 7 October and in their aftermath and call upon
Hamas to adopt measures to address sexual violence.

40. I urge the Government of Israel to ensure that Palestinian prisoners are treated
in a dignified way and to investigate and prosecute all allegations of sexual violence
against Palestinian detainees."
Citera
2026-06-29, 21:14
Medlem
Chics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartkrutsskalle
Vilken jävla tomte du är... ryssar skjuter obeväpnade soldater som gett upp, el sina egna som gett upp till ua, men våldtäkt är minsann att gå för långt för ryssarna ?? Det är ditt påstående? Och det finns massvis med filmer på telegram så du kan lägga ner ditt har aldrig hänt bs.

Och sen var det UKRAINA som tog steget att avskeda henne. Tror du ryssarna sparkat nån för propaganda spridande? Nä, de hade fått lönehöjning för gott utfört arbete.

O du... igår så blev putin våldtagen på norrmalmstorg av en muslim. Eller vänta ja ljög.. då begår muslimer inga våldtäkter i sverige är slutsatsen du drar av min lögn?

Vad bra exempel du kom med på slutet. För jag kan ju påstå samma sak om dig, att du gör det ena och det andra, och folk kan börja lita på det. På samma sätt hittar man både på, och överdriver en massa om Ryssland.
Problemet är när människor selektivt väljer att tro på det de vill tro, istället för att använda kritiskt tänkande och försöka analysera påståenden objektivt.
Citera
2026-06-29, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Nej du insinuerade att den gången var en isolerad engångshändelse.

Jag säger ju det. Du gör naturligtvis helt rätt som inte bryr dig om massmord och massvåldtäkter på judar när det finns rapporter om att araber fått ett finger uppkört i röven för att se om där finns några vapen. Oacceptabelt! Samma sak med de fångar som tvingats klä av sig nakna. Jag förstår absolut att du blundar för övergrepp på civila judar när det finns palestinska terrorister som får saker uppkörda i röven. Det är helt rätt prioritering.
Citera
2026-06-29, 21:37
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Jag säger ju det. Du gör naturligtvis helt rätt som inte bryr dig om massmord och massvåldtäkter på judar när det finns rapporter om att araber fått ett finger uppkört i röven för att se om där finns några vapen. Oacceptabelt! Samma sak med de fångar som tvingats klä av sig nakna. Jag förstår absolut att du blundar för övergrepp på civila judar när det finns palestinska terrorister som får saker uppkörda i röven. Det är helt rätt prioritering.

Nu var det ju helt uppenbart med din historik att du bara skulle fortsätta ljuga och förvränga, det är ju din funktion. Men som tur är kan alla läsa vad som skrivs här och bilda sin egen uppfattning.

Då är det faktiskt bra att propagandister som du har "chutzpah" nog att ljuga så uppenbart som du gör och försöker få det till att FN, av alla organisationer, är korrupt! helt makalöst hur ni har mage att ljuga som ni gör!

Att du ens orkar försöka få det här till antisemitism, du måste ha förbrukat all din mana i tidigare diskussioner!

Och förstås, rapporten!: Läs rapporten och bilda er egen uppfattning!
https://passblue.com/wp-content/uploads/2026/05/S_2026_321.pdf
Senast redigerad av S.W.I.M 2026-06-29 kl. 21:45.
Citera
2026-06-29, 21:39
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
De har ju inte ens haft någon rättegång, så hur kan du klassificera dem som terrorister.

Inga interner jorden runt har våldtäkts liknande blödningar i dagar i analen efter sökande av kontraband.
Tror du att de letar efter landminor i röven om och om igen? Räcker det inte med en gång?
Det verkar som om det finns någon njutning i sedualsadism

Jag har hade aldrig hållt på med sådana sadistiska manövrar systematiskt oavsett folkgrupp.
Men du verkar gå igång på det.
Du tänker dig likadant med barn eller?
Citera
2026-06-29, 21:40
Medlem
Citat:

Kan du inte bara ta och läsa rapporten så du vet vad vi pratar om iaf? Tills dess får du gärna ge din syn på varför främst dom manliga offren utsattes för våldtäkt? Så illa att offren drabbades av svåra blödningar i ändtarmen.
Citera
2026-06-29, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Kan du inte bara ta och läsa rapporten så du vet vad vi pratar om iaf? Tills dess får du gärna ge din syn på varför främst dom manliga offren utsattes för våldtäkt? Så illa att offren drabbades av svåra blödningar i ändtarmen.

alltså, vi rimliga människor har vunnit. du pratar med bottenskrapet av bottenskrapet, så att säga - till och med de flesta svärjevänner lär ha förstått på ett ungefär hur saker ligger till vid det här laget. israelvurmarna som kvarstår är antingen genuint väldigt korkade, eller så drivs de av känslor och övertygelser vi andra egentligen inte vill ha så mycket med att göra.

så, vi kan egentligen bara skratta åt fanskapen. de som är värda att övertyga är övertygade, mer eller mindre, och vi kommer att få se politiska förändringar som svar på opinionsförändringen inom vår livstid.
Citera
2026-06-29, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Att det är skitsnack. Hamas började folkmordet när Gaza låg på topp. Nu grinar ni för att det går dåligt. Precis som Ryssland gör.

Vilka är "ni"? Att fördöma folkmord, krigsbrott, brott mot mänskligheten, etnisk rensning, illegal ockupation och illegal bosättningspolitik är ju vad varje frisk och nykter människa gör. Att det 80 år senare finns en extrem grupp som svar på detta är ju inte så märkligt. Men att sionisstroll och Israel aldrig kan ta ansvar för sina brott, det är ju mer regel än undantag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in