2026-06-29, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
O han gör det med en sån passionerad övertygelse också. Nästan med lite gråt i halsen. Lite läskigt med människor som bedriver självbedrägeri. Deras nät av lögner blir ju tillslut deras verklighet.
Benjoo är ju uppenbart produkten av flera år av mobbning. Hans verklighetsuppfattning och framförallt hans självbild är ju så skev att det blir tragiskt. I början tyckte jag synd om honom. Men sedan han började romantisera sitt knarkande och gick ut o sa att vi andra som är natty är ”obegåvade” så har jag knappt nån medkänsla kvar för honom. Ännu värre är det ju att det säkert finns andra vilsna stackare som lyssnar på hans idiotiska råd. Hur man nu kan ta råd från en liten fet skallig gubbe? Det är ju va han blivit. Förstört sitt utseende totalt med allt skit han håller på med. Men det e rätt klassiskt för dom där bola-torskarna. Ofta små killar med babyface o barnkropp som vill se äldre och manligare ut. Och dom lyckas ju tamejfan alltid med det
jag har också svängt i min syn på honom. jag uppfattade honom som en lite udda och intressant individ förrut. nu har han dock blivit väldigt osympatisk och ändrat personlighet rejält. hans snack om hur mycket han såg ner på buss resenärer för ett tag sedan fick mig att tappa den sista respekten för han.

rätt uppenbart att de steroider han tar har förändrat personligheten tyvärr. fallet kommer bli tungt.
Citera
2026-06-29, 16:41
Medlem
Olle-Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
jag har också svängt i min syn på honom. jag uppfattade honom som en lite udda och intressant individ förrut. nu har han dock blivit väldigt osympatisk och ändrat personlighet rejält. hans snack om hur mycket han såg ner på buss resenärer för ett tag sedan fick mig att tappa den sista respekten för han.

rätt uppenbart att de steroider han tar har förändrat personligheten tyvärr. fallet kommer bli tungt.

Det är ju bara en tidsfråga innan det går helt åt helvete. Såg nån video för ca ett halvår sedan där han gick igenom vad han tog. 1200 mg testo/v, 1200 mg EQ/v, 600 mg tren/v. Sen lite tillväxthormon på det och peptider. Påstod att han inte upplevt några bieffekter alls.

Kroppen klarar av att kompensera ett tag men inte för alltid. Det är dock inga dåliga steroid doser. Hade fått Arnold att tappa hakan.
Citera
2026-06-29, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
Det är ju bara en tidsfråga innan det går helt åt helvete. Såg nån video för ca ett halvår sedan där han gick igenom vad han tog. 1200 mg testo/v, 1200 mg EQ/v, 600 mg tren/v. Sen lite tillväxthormon på det och peptider. Påstod att han inte upplevt några bieffekter alls.

Kroppen klarar av att kompensera ett tag men inte för alltid. Det är dock inga dåliga steroid doser. Hade fått Arnold att tappa hakan.

Han verkar ju vara en no responder på musklerna, men high responder på kaggen
Citera
2026-06-29, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Jag gissar att majoriteten av brudarna han träffade tyckte synd om honom.

Det tror jag också, är ganska övertygad faktiskt. Det såg ut som att de bara var artiga och inget mer.

Men vem vet, han kanske träffar någon tjej där som verkligen gillar honom, man vet aldrig.
Citera
2026-06-29, 21:25
Medlem
Detta är vad 10 år av bola och kakor ger dig för resultat (oredigerad spegelbild från första looksmaxxing klippet)

https://imgur.com/a/nOE0lP5

Imgur lät mig inte ladda upp först för att bilden ansågs vara olämplig
Citera
2026-06-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Detta är vad 10 år av bola och kakor ger dig för resultat (oredigerad spegelbild från första looksmaxxing klippet)

haha ah den är fan olämplig xD
Citera
2026-06-29, 22:13
Medlem
Här är en kurva på benjoos kagge, så man ser exakt hur mycket den sticker ut

Mycket informativt: https://imgur.com/a/kaggish-kurvan-sSNfq9d
Citera
2026-06-29, 22:21
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:

Haha sjukt att du inte kunde ladda upp den först!

Tragiskt iaf. Och han har ju garanterat slaktat all sin egna produktion nu av allt möjligt så han kan inte sluta sådär bara antagligen? Men han kan ju inte heller fortsätta.
Citera
2026-06-29, 22:34
Medlem
Han verkar ha öppnat kommentarsfältet! Tror Zeb övertalat honom.
Citera
2026-06-29, 22:35
Medlem
Citat:
Det är inte lätt att tygla den kaggen

Han får suga in den rejält för att se normal ut, annars så bara väller den ut

Det kanske kan bli nästa looksmaxxing serie

”Shrinking the Gut”
Och dubbelhakorna man såg tydligt när han rakade av skägget!
Citera
2026-06-29, 22:56
Medlem
Bara massa troll i Youtube kommentarerna. Benjoo verkar inte fatta att alla driver med honom.
Citera
2026-06-30, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Han verkar ha öppnat kommentarsfältet! Tror Zeb övertalat honom.

Om han har öppnat kommentarsfältet nu så är det ju till 100% för att han tycker att vi väsnas för mycket på FB och vill omdirigera våra kommentarer till sin kanal nu, men det kan han fetglömma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in