Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Ja, då kan de fortsätta att lata sig och äventyra andras liv. Perfekt!

Fy fan TS, du skriver och resonerar som en tjurnackad tjockskalle, och en fittig feg kärring på samma gång. Det är knappt man vet om man skall skratta eller gråta.
"Lata sig, och äventyra andras liv." Så skriver bara en riktig fegis till skvallerkärring, om jag får upplysa dig.
Sen säger inte att du har fel i dina spaningar, men hittills så har du knappt yppat ett enda piss förutom att alla andra är idioter.
Förutom kanske att folk som hatar varandra är tillgjort trevliga mot varandra, och rädsla för tex HR, eller nåt? Jo, det fattar man såklart att du kan störa dig på.
Däremot är det du själv som framstår som den stora idioten, om på allvar tror att nämnda beteenden bottnar i att folk skulle vara lågbegåvade (eller vad du nu menar med idioti).
För att vara fejktrevlig mot kollegor av HR, av rädsla för repressalier och intriger, det är knappast ett idiotiskt beteende i en otrygg arbetsmiljö, där folk hugger varandra i ryggen för minsta lilla. Beklagligt, ja visst, men idiotiskt - whaat?
Men jag skulle bli glad om jag hade fel, vilket TS enkelt skulle kunna bevisa genom att förklara vad fan han menar med att sk rövslickeri är nåt som bara "idioter" ägnar sig åt.
Äkta idioter saknar väl desto oftare vettet att sila sitt snack, pga att dom inte fattar när det är bättre att hålla tyst och le istället?
Men nu tror jag inte att TS har varken viljan eller förmågan till att utveckla sitt resonemang, och därmed möjligtvis överbevisa alla skeptiker inklusive mig själv.