2026-06-29, 16:54
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Det är dags att vi bojkottar Ica, Coop och Willys-butiker där handlaren anställer blattar även om det bara rör sig om sommarjobbare.

Idag var jag på mitt lokala Ica en babbe sitter i kassan, tack och hej vi ses i höst.

Ni tror på riktigt Jimmie kommer hjälpa er?

Det är dags att ta till aktion.
Citera
2026-06-29, 17:03
Medlem
Dexters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Det är dags att vi bojkottar Ica, Coop och Willys-butiker där handlaren anställer blattar även om det bara rör sig om sommarjobbare.

Idag var jag på mitt lokala Ica en babbe sitter i kassan, tack och hej vi ses i höst.

Du tycker alltså på fullt allvar att det är bättre att invandrare lever på bidrag än att de jobbar och gör rätt för sig?
Citera
2026-06-29, 17:04
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter
Du tycker alltså på fullt allvar att det är bättre att invandrare lever på bidrag än att de jobbar och gör rätt för sig?

Åka hem istället är mitt förslag.
Citera
2026-06-29, 17:04
Medlem
halaltarzans avatar
Jaha, ska du bli självförsörjande, eller har du kanske hittat någon butik som är så att säga rasren?
Citera
2026-06-29, 17:09
Medlem
lagfrukts avatar
Antar att du menar babbar och inte blattar för en blatte hade nog kaosat och inte jobbat å börja med.
Citera
2026-06-29, 17:09
Medlem
Eurodiscos avatar
Ok så var ska du handla då någonstans??? Bättre att dom jobbar än är hemma och går på bidrag om dom ändå är här. Kan inte riktigt se vad som är problemet och då gillar jag verkligen inte blattar.
Citera
2026-06-29, 17:10
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurodisco
Ok så var ska du handla då någonstans??? Bättre att dom jobbar än är hemma och går på bidrag om dom ändå är här. Kan inte riktigt se vad som är problemet och då gillar jag verkligen inte blattar.
Det märks att du aldrig har träffat en blatte, tryggt vaderad från världens farhågor i ditt segregerade område.
Citera
2026-06-29, 17:14
Medlem
Eurodiscos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Det märks att du aldrig har träffat en blatte, tryggt vaderad från världens farhågor i ditt segregerade område.
Vad fan vet du om mig bor i en av förorterna där svenskar är i minoritet och det är fullt av blattar och annat drägg så nu vet du det
Citera
2026-06-29, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eurodisco
Vad fan vet du om mig bor i en av förorterna där svenskar är i minoritet och det är fullt av blattar och annat drägg så nu vet du det

Jag tycker det är starkt av dig att berätta, du är riktigt modig ska du veta.

Hur skulle det se ut i din "ort" om handlarna bara fick anställa svenskar sedan urminnestider?
Citera
2026-06-29, 17:58
Medlem
Citat:

Vad hemskt att folk jobbar och betalar skatt. Och det låter sannerligen traumatiserande att butikspersonalen pratade svenska med dig också.
Citera
2026-06-29, 18:03
Medlem
GiveMeHeads avatar
Citat:

Du blev inte erbjuden ”kompis pris”? Själv väljer jag alltid en kassa där det sitter en arier. Alternativ snabbkassorna.
Citera
2026-06-29, 18:08
Medlem
Nej.

Vi vi ska deportera och stänga gränserna.

Det räcker så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in