2026-06-29, 15:52
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Du bryr dig inte ett dugg om forskning som du själv har länkat, citerat och använt som argument i frågan?

Varför är jag inte förvånad?
Då uttrycker jag mig tydligare: jag bryr mig inte ett dugg om DITT TYCKANDE kring seriös vetenskaplig forskning. Däremot tar jag egna beslut baserat på seriös vetenskaplig forskning och jag skulle t.ex motarbeta mina barns cannabis-rökande om det varit aktuellt men de har verkliga liv med innehåll och behöver inte droger så jag slipper den kampen som säkert är lika seg som i den här tråden.
Citera
2026-06-29, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Då uttrycker jag mig tydligare: jag bryr mig inte ett dugg om DITT TYCKANDE kring seriös vetenskaplig forskning. Däremot tar jag beslut baserat på seriös vetenskaplig forskning och jag skulle t.ex motarbeta mina barns cannabis-rökande.
Mitt tyckande? Jag tog direkta citat från din länk.
Citera
2026-06-29, 15:54
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Mitt tyckande? Jag tog direkta citat från din länk.
Att rycka citat från en text är naturligtvis tyckande. Jag kan också rycka citat från samma text som ger den absolut motsatta åsikten. Det är hela texten totalt som utgör referensen. Inte vad du väljer ut eller väljer bort som passar din agenda.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-06-29 kl. 16:35.
Citera
2026-06-29, 15:56
Medlem
Citat:
Att rycka citat från en text är naturligtvis tyckande. Jag kan också rycka citat från samma text som ger den absolut motsatta åsikten. Det är hela texten totalt som utgör referensen. Inte vad du väljer ut ellöer väljer bort som passar din agenda.
Ok, då var det helt klart att du inte på något sätt är ute efter en seriös diskussion då, så då ger jag upp hoppet där helt och hållet.
Citera
2026-06-29, 15:59
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ok, då var det helt klart att du inte på något sätt är ute efter en seriös diskussion då, så då ger jag upp hoppet där helt och hållet.
Allt jag ser är att du letar upp en enda rad text som gör att du kan få fortsätta knarka utan att känna skuld. Förnekelse är helt normalt. Vi övriga utan bias noterar slutsatserna i det stora forskningsprojektet som står på sidan ett i det publicerade resultatet och som länkas 100-tals gånger på internet av seriösa aktörer.
Citera
2026-06-29, 16:01
Medlem
Citat:
Allt jag ser är att du letar upp en enda rad text som gör att du kan få fortsätta knarka utan att känna skuld. Förnekelse är helt normalt. Vi övriga utan bias noterar slutsatserna i det stora forskningsprojektet som står på sidan ett i det publicerade resultatet och som länkas 100-tals gånger på internet av seriösa aktörer.
Lol, jag knarkar inte ens din jävla idiot. Att du utgår från att jag gör det visar precis hur mycket bias du har.
Senast redigerad av KamerunHunter 2026-06-29 kl. 16:05.
Citera
2026-06-29, 16:27
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så cannabis är trots allt farligare än tårta? Men du har precis skrivit 15 inlägg om tårta i en cannabis-tråd, varför det?

Är förklaringen denna kända studie från Nya Zeeland?

Så man weedar alltså bort sin intelligens för evigt om man börjar med cannabis som ung. Ett av argumenten i NY Times-artikeln: USA weedar ner sin intelligens. Och varför göra det, så viktigt är det inte med cannabis.
Enda anledningen tårtan kommer och fetma, det är för du verkar inte förstå riskerna med fetma, och att riskerna för diabetes är stor då.

Igen står vi här med att du ger nonsens påståenden utan backar upp det med saklighet och fakta från dig.
Är det så jobbigt för dig

gör nya påståenden om cannabis är till ingen hjälp för dig, utan det enda du berättar är du inte vill påvisa dina påståenden.
Det också berättar för mig du är helt medveten om att dina påståenden är skräp.

Och min förutsägelse är att du kommer ge exakt samma inlägg igen, utan påvisa dina påståenden.
Som berättar för ALLA att du är bara skräp i dina påståenden.
Så snälla berätta det igen, för detta börjar bli rätt komiskt nu
Citera
2026-06-29, 16:33
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Enda anledningen tårtan kommer och fetma, det är för du verkar inte förstå riskerna med fetma, och att riskerna för diabetes är stor då.

Igen står vi här med att du ger nonsens påståenden utan backar upp det med saklighet och fakta från dig.
Är det så jobbigt för dig

gör nya påståenden om cannabis är till ingen hjälp för dig, utan det enda du berättar är du inte vill påvisa dina påståenden.
Det också berättar för mig du är helt medveten om att dina påståenden är skräp.

Och min förutsägelse är att du kommer ge exakt samma inlägg igen, utan påvisa dina påståenden.
Som berättar för ALLA att du är bara skräp i dina påståenden.
Så snälla berätta det igen, för detta börjar bli rätt komiskt nu
Så världens största forskningsrapport om cannabis, som sträcker sig över 20 år och refereras till av både fox och NY Times, är "mina nonsenspåståenden" och påvisar ingenting.

Det är inte tvärtom så att ditt eget inlägg faktiskt inte påvisar någonting?...

Ändå rätt kul att du uppvisar alla symptom som forskningen kommit fram till om cannabis-missbruk från låg ålder: kraftigt sänkt IQ.
Citera
2026-06-29, 16:38
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så världens största forskningsrapport om cannabis, som sträcker sig över 20 år och refereras till av både fox och NY Times, är "mina nonsenspåståenden" och påvisar ingenting.

Det är inte tvärtom så att ditt eget inlägg faktiskt inte påvisar någonting?...

Ändå rätt kul att du uppvisar alla symptom som forskningen kommit fram till om cannabis-missbruk från låg ålder: kraftigt sänkt IQ.
Och du påvisar inget och bara bekräftar att du skriver nonsens.
Och jag påvisade Amsterdam och du gråter nu istället
Citera
2026-06-29, 16:47
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Amsterdam är jag säker på att du är expert på. Kanske också Christiania.

Credd att du gjorde den här tråden 2007. Då var inte FB stort.
(FB) Priset CB,varför?
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-06-29 kl. 16:51.
Citera
2026-06-29, 16:51
Medlem
Citat:
Tips: Kolla de påståenden idioten har gjort utifrån det han själv länkat, och kolla hur jag har hittat citat i länkarna som säger helt rakt motsatt vad han säger.

Här är inlägget (FB) Debatt: Sverige kan spara miljarder med en klokare narkotikapolitik
Citera
2026-06-29, 16:52
Medlem
klybans avatar
Citat:
Amsterdam är jag säker på att du är expert på. Kanske också Christiania.
Jaha?
Jag påvisa mitt påstående om Amsterdam och vad de försökt göra åt fyllan som följer drog turismen.
DU vägrar att påvisa något, och precisera dig vad som är fel.

Det bara berättar IGEN för alla att du har inget som backar upp dig, men kanske du dumpar en länk igen och vägrar berätta vad i länken som du vill lyfta.
Men det är lugnt, jag vet redan du vet om att det är något du inte kan leverera.
Det är därför jag älskar ställa frågan igen och igen och igen osv..............., och för du vet redan att du inte kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in