2026-06-29, 13:01
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Jasså! Du svarade ju så här:
...
Du är ju bedrövlig i DIN "faktakoll".
1. Varför skulle jag ha sådana? Mina företag är ju i SOasien

((F ö hade jag inga löneförhandlingar heller då jag hade 70 anställda i Sverige innan jag sålde det för länge sedan. De fick betalt efter hur mycket de fick gjort plus 10-35 % extra jämfört med konkurrentföretag till de anställda som förtjänade det. Plus trivselförmåner och frihet under ansvar som i moderna platta organisationer, fast jag hade sådan organisationsform 15 år INNAN ordet uppstod...
Även nu i SOasien betalar jag mer än vad som är normalt där. Först 10-15 % mer direkt, plus om de är kvar efter 5 år kommer att få stora bonusar relaterat till resultatet, plus stammen kommer att få något gemensamt även de som inte fått jobb i mina företag.))

2. Framtid inom MAGA

3. Då jag hade 70 anställda kunde jag t o m telefonnumren och hemadresserna till alla utom de som börjat nyligen...
Och utom en hade alla tydligt avgränsade arbetsuppgifter, för annars hade det ju inte gått att räkna ut deras prestationslöner...
Skulle det där föreställa argument emot mig? Det är ju argument mot dig själv men det fatta du inte.
Trumpfansen har ju ALLTID varit begåvningsreserven...
Just det. Så varför skriver du så korkat till mig?
Men hörru, jäkla klantarschle, om DU citerar och besvarar FEM olika inlägg
(FB) Den stora samlingstråden om Donald Trump
så ankommer det på DIG att hålla reda på vem som har sagt vad. Av de FEM olika svaren i det inlägget var det DETTA som var riktat till mig (och som jag svarade på):
Det har alltid varit bara begåvningsreserven för annars hade de aldrig hållit på Trump...
som svar på
Btw, var har alla tRumpfans på Flashback tagit vägen? Är ju bara deras begåvningsreserv man ser numera.
Rör inte till det när du ju själv faktiskt verkar vara för dement för att hålla reda på vad som är vad. Svara på ett inlägg i taget.
Senast redigerad av nerdnerd 2026-06-29 kl. 13:08.
Citera
2026-06-29, 13:38
Medlem
Donald Trump köpte aktier i Axon för upp till fem miljoner USD två veckor före att ICE meddelade ett femårskontrakt värt 220 miljoner USD som förefaller skräddarsytt för bolaget.
https://www.cnbc.com/2026/06/29/trump-axon-stock-ice-taser-immigration-enforcement.html
Citera
2026-06-29, 14:15
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Wow, jag trodde inte det fanns kvar sektmedlemmar i MAGA kvar på flashback. Hur känns det att dyrka en dement sektledare som hotar allierade och helt på eget bevåg lyckas skapa en energikris?

Det borde väl du veta och kunna svara på, när din sektledare är den levande-döda zombien Joe Biden.

Trump gör ett fantastiskt arbete i en mycket komplex världssituation, men sånt förstår inte du så det är lönlöst att ge sig in i det.. ja, intellektuella diskussioner alltså.
Citera
2026-06-29, 14:29
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Det borde väl du veta och kunna svara på, när din sektledare är den levande-döda zombien Joe Biden.

Trump gör ett fantastiskt arbete i en mycket komplex världssituation, men sånt förstår inte du så det är lönlöst att ge sig in i det.. ja, intellektuella diskussioner alltså.
För dig är alltså tRump det intellektuella valet? tRump som aldrig har läst en bok i hela sitt liv? Du är ju iaf rätt rolig.
Citera
2026-06-29, 14:45
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
För dig är alltså tRump det intellektuella valet? tRump som aldrig har läst en bok i hela sitt liv? Du är ju iaf rätt rolig.
I hans väljares och anhängares ögon så ses det snarare som någonting positivt.

Att läsa böcker är vänsterblivet. Att föra politik som gynnar människor före personlig profit är kommunism.
Det har dom lärt sig på twitter/truth social.

Edit: joho, han har förresten läst bibeln! Men kan inte svara på vilka av Guds ord han gillar mest.
Finns Trumps guldbibel fortfarande att köpa?
Senast redigerad av 5549 2026-06-29 kl. 14:48.
Citera
2026-06-29, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549

Att läsa böcker är vänsterblivet. Att föra politik som gynnar människor före personlig profit är kommunism.

Vad är det för något kommunistiskt du pratar om som är ett problem för det amerikanska folket?
Citera
2026-06-29, 14:49
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eqtor
Vad är det för något kommunistiskt du pratar om som är ett problem för det amerikanska folket?
Jag förstår inte vad du frågar. Utveckla?
Citera
2026-06-29, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster

På vilket sätt gör Trump ett fantastiskt arbete? Ge konkreta exempel, tack.
Citera
2026-06-29, 16:37
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549

Edit: joho, han har förresten läst bibeln! Men kan inte svara på vilka av Guds ord han gillar mest.
Finns Trumps guldbibel fortfarande att köpa?
Ha ha, ja precis, hans favoritbok Bibeln ja.
https://youtube.com/shorts/zmeMXzWw8tE
Citera
2026-06-29, 16:54
Medlem
Sexualbrottslingen Donald Trump måste betala miljonbelopp i övergreppsmål

https://www.dn.se/direkt/2026-06-29/trump-maste-betala-miljonbelopp-i-overgreppsmal/#:~:text=Trump%20m%C3%A5ste%20betala,fem%20miljone r%20dollar.
Citera
2026-06-29, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Sexualbrottslingen Donald Trump måste betala miljonbelopp i övergreppsmål

https://www.dn.se/direkt/2026-06-29/trump-maste-betala-miljonbelopp-i-overgreppsmal/#:~:text=Trump%20m%C3%A5ste%20betala,fem%20miljone r%20dollar.

Den HD han själv tillsatt eller någon i någon delstat? Jag hoppas på den förra, då är det på väg utför på riktigt.
Citera
2026-06-29, 18:34
Medlem
Citat:
Men hörru, jäkla klantarschle, om DU citerar och besvarar FEM olika inlägg
(FB) Den stora samlingstråden om Donald Trump
så ankommer det på DIG att hålla reda på vem som har sagt vad. Av de FEM olika svaren i det inlägget var det DETTA som var riktat till mig (och som jag svarade på):
Det har alltid varit bara begåvningsreserven för annars hade de aldrig hållit på Trump...
som svar på
Btw, var har alla tRumpfans på Flashback tagit vägen? Är ju bara deras begåvningsreserv man ser numera.
Rör inte till det när du ju själv faktiskt verkar vara för dement för att hålla reda på vad som är vad. Svara på ett inlägg i taget.
Hörru du dementa klantarschle

Just det:
Citat:
Citat:
och på det svarade du UTAN att rensa ovidkommande som jag gör:
Citat:
Citat:
En expert skrattade åt mängderna, de kom med fastän det behövs tankbilar för att ändra vattnet tillräckligt för att få bort algerna.
Så du menar väl flagblå?
Det räcker med att Trump får en del av kakan
Va? Det har väl Trump inte begripit?
Ja, men en del av dem kunde ju iaf skriva längre koherenta inlägg som inte var strösslade med stavfel.
Det var ditt svar till MIG, fastän det du citerade från mig inte innehöll något stavfel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in