2026-06-25, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stimulants95
Ni som har beställt från Kina har tullen tagit erat gods? Vad blev påföljden.

Funderar på att beställa 10 x 30 mg reta. Men är osäker på om jag vågar vill gärna inte ha något i brottsregister.
När du beställer beställer du inte från ditt bankomatkort.
Växla till xmr eller btc sen skickar du dom till en wallet some electrum eller Exodus där ifrån betalar du leverantören.. är det bullet proof ? Nej.. men polisen kommer inte spendera tid och resurser på att spåra betalningen för den lilla mängden som kan leda till en liten liten dagsbot
Till 99.9 % kommer dom inte ens analysera innehållet..
Om det skulle fastna i tullen så nekar du bara.

Vem som helst kan beställa vad som helst i vem som helst namn
Citera
2026-06-26, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burkeen

exakt bara blåneka
Citera
2026-06-27, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burkeen
När du beställer beställer du inte från ditt bankomatkort.
Växla till xmr eller btc sen skickar du dom till en wallet some electrum eller Exodus där ifrån betalar du leverantören.. är det bullet proof ? Nej.. men polisen kommer inte spendera tid och resurser på att spåra betalningen för den lilla mängden som kan leda till en liten liten dagsbot
Till 99.9 % kommer dom inte ens analysera innehållet..
Om det skulle fastna i tullen så nekar du bara.

Tack för svaren gubbar!
Citera
2026-06-29, 13:27
Medlem
Snöjs avatar
Är oxå sugen på att pröva reta.. Skickar ni grejerna till något labb för att testa att det verkligen är vad det ska vara innan ni tar? Eller litar ni blint på dom ni köpt av, känns risky?
Citera
2026-06-29, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Är oxå sugen på att pröva reta.. Skickar ni grejerna till något labb för att testa att det verkligen är vad det ska vara innan ni tar? Eller litar ni blint på dom ni köpt av, känns risky?
Värt att analysera
Även om man skulle köpa inrikes man vet aldrig vem man kan lita på
Citera
2026-06-29, 18:43
Medlem
Citat:

köper man ifrån kineserna är det ju såpass billigt att det känns dumsnålt att inte testa det tycker jag.
60mg tirz kostar 5000kr på apoteket. Kan köpa 300mg för strax över 1000kr så anser att det finns marginal för att testa det. Köp av någon som skickar nytt om testet underkänns. Samma gäller för reta men finns ju inget apotekspris att jämföra mot så..
Citera
2026-07-04, 12:36
Medlem
Har Ni fått leveranser stoppade om det kommer från Kina?
Citera
2026-07-04, 21:06
Medlem
Är det någon som känner till Peptide Pole Hong Kong?
Citera
2026-07-04, 21:22
Medlem
Citat:
Jag började med reta tidigare i veckan. Blir spännande
Citera
2026-07-06, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeyboy35
Har Ni fått leveranser stoppade om det kommer från Kina?
Fick leverat idag från Kina. Körde Fedex. Tog 8 dagar.
Citera
2026-07-06, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stimulants95
Ni som har beställt från Kina har tullen tagit erat gods? Vad blev påföljden.

Funderar på att beställa 10 x 30 mg reta. Men är osäker på om jag vågar vill gärna inte ha något i brottsregister.
När jag beställde från Kina så är säljaren i Tyskland som tar in varorna. Sen skickad det vidare till mig.
Citera
2026-07-06, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juts73
När jag beställde från Kina så är säljaren i Tyskland som tar in varorna. Sen skickad det vidare till mig.
Det är ett fraktsätt som används, ingen som tar emot om du nu inte har en kontakt i Tyskland du betalar som tar emot och skickar vidare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in