2026-06-28, 21:59
Medlem
Tror hon börjat cykla för hon har polisen på sig. Tror inte hon har varit hos någon ögonläkare som sagt det ena efter andra. Är nog bara lögn och hitte på allt detta med ögonen. Tror hon har vanliga jävla allergi i sina ögon. Sen ska hon ju spä på det och luras för att få uppmärksamhet. Såg nämligen nån gammal vlogg när hon bodde i Stockholm och då hade hon samma problem med ögonen. Då var det pollenallergi.
Citera
2026-06-28, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Hälsosam är hon ju inte direkt. Blir ju fel när man säger att man vill läka inifrån och sen bara stoppa i sig skräp. Jag är också en torsk på pepsi max. Men när jag läste att det leder till fettlever har jag begränsat det och börjat köpa loka istället. Kalkonpålägg är också superdåligt. Dömer inte för jag är långt ifrån perfekt men jag säger heller inte att jag äter hälsosamt. Hon pratade om att hon vill bli närinsrådgivare eller nåt? Konstigt som sjutton.

Tror det var kostrådgivare hon skulle bli.
Å ja en kall pepsi max är vansinnigt gott men personligen undviker jag alla typer av sötningsmedel så gott det går. Magen min gillar inte dom. Det jag reagerar på är lapparna med budskap om att hon lever hälsosamt som sitter på bla kyl och ytterdörr för att sedan dricka pepsi och äta pressat rökt kalkonkött till lunch varje dag.
Citera
2026-06-28, 22:04
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Grattis
Citera
2026-06-28, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Tror hon börjat cykla för hon har polisen på sig. Tror inte hon har varit hos någon ögonläkare som sagt det ena efter andra. Är nog bara lögn och hitte på allt detta med ögonen. Tror hon har vanliga jävla allergi i sina ögon. Sen ska hon ju spä på det och luras för att få uppmärksamhet. Såg nämligen nån gammal vlogg när hon bodde i Stockholm och då hade hon samma problem med ögonen. Då var det pollenallergi.
Tror precis som du säger. Allergi och ögonen kan bli blodsprängda pga sprutorna men försvinner rätt snabbt när sprutorna sätts ut.
Ett sätt att tigga pengar antar jag🤪
Citera
2026-06-28, 23:57
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Tror det var kostrådgivare hon skulle bli.
Å ja en kall pepsi max är vansinnigt gott men personligen undviker jag alla typer av sötningsmedel så gott det går. Magen min gillar inte dom. Det jag reagerar på är lapparna med budskap om att hon lever hälsosamt som sitter på bla kyl och ytterdörr för att sedan dricka pepsi och äta pressat rökt kalkonkött till lunch varje dag.
Hon lever inte som hon lär helt enkelt 😅
Citera
2026-06-29, 07:43
Medlem
Nämen nu blir jag irriterad på riktigt, att lägga upp om de farliga eventuella gifterna i solkräm, ja absolut kan de säkert leda till det ena än de andra och så är det med allt tyvärr, men att vejpa och dra i sig skit som hon inte har en aning om hur det påverkar kroppen på sikt, fy fan vilket hyckleri. Att handla på Temu och annat skit för att sedan framstå som nån frälsare och hälsomänniska utåt, nä jag kräks 🤮 det finns så många som går på allt som de ser på some, man visar ju upp sina guldkorn och vissa kan inte se att det är en fasad vilket är så skrämmande, men nu får det väl vara nog med hyckleriet…
Citera
2026-06-29, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Hon lever inte som hon lär helt enkelt 😅

Hon har verkligen alltid ljugit om sånt där.
Gör såhär, det är bättre! Så måste man göra!
Och själv gör hon typ tvärtom.
Största lögnen på sistone var väl den där gruppen hon gjorde med hälsosam och ren mat. Alla såg att hon inte åt som hon predikade. Sen erkände hon nån månad senare att hon aldrig kunde hålla i och ut, att hon inte kunde fullfölja det hon bestämmer.

Hela tiden samma visa. Lögner och ett överlägset beteende.
Citera
2026-06-29, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoringo
Nämen nu blir jag irriterad på riktigt, att lägga upp om de farliga eventuella gifterna i solkräm, ja absolut kan de säkert leda till det ena än de andra och så är det med allt tyvärr, men att vejpa och dra i sig skit som hon inte har en aning om hur det påverkar kroppen på sikt, fy fan vilket hyckleri. Att handla på Temu och annat skit för att sedan framstå som nån frälsare och hälsomänniska utåt, nä jag kräks 🤮 det finns så många som går på allt som de ser på some, man visar ju upp sina guldkorn och vissa kan inte se att det är en fasad vilket är så skrämmande, men nu får det väl vara nog med hyckleriet…

Folk är så jävla lättlurade. Det är oroväckande.

Men att det är nog med hyckleriet? Vem ska stoppa henne?
Ingen i hennes närhet bryr sig.
Citera
2026-06-29, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hon har verkligen alltid ljugit om sånt där.
Gör såhär, det är bättre! Så måste man göra!
Och själv gör hon typ tvärtom.
Största lögnen på sistone var väl den där gruppen hon gjorde med hälsosam och ren mat. Alla såg att hon inte åt som hon predikade. Sen erkände hon nån månad senare att hon aldrig kunde hålla i och ut, att hon inte kunde fullfölja det hon bestämmer.

Hela tiden samma visa. Lögner och ett överlägset beteende.

Den gruppen bara försvann i tomma intet.
”Jag får inte vistas i solen för min TSW” till att nu vara i solen hela tiden. TSW har hon ju nu med var ju bara några veckor sen hon hade ett skov när dom var i Sundsvall.
Från att ”ät bara ekologiska äpplen vanliga ät gift” till att köpa helt vanliga Pink Lady äpple.
Nä som du säger lögner och otrevligt överlägset besserwisser beteende.
Citera
2026-06-29, 08:51
Medlem
askungens avatar
I gårdagens vlogg så pratar hon ju om loppisen, det är den som är svaret på att dom ska kunna leva minimalistiskt
"Ni kommer inte känna igen er här"
Det kommer sluta i pannkaka!

Sen ang följare som tror på allt hon säger så är det läskigt...alla har nog köpt både tvättlappar och solkräm nu!
Dom skriver typ: lycka till Imorgon hos ögonläkaren
När vloggen spelades in för två dagar sedan
Citera
2026-06-29, 10:02
Medlem
Tror ni polis/trafikverket/läkare hört av sig till henne?

Hon pratar som att hon själv tagit beslutet att sluta köra. Inte en suck, då hade hon tagit det beslutet redan när hon började se dåligt.
”Sen jag fick veta hur nedsatt syn jag har har jag tagit beslutet att inte köra”. Men snälla man ser ju själv hur dålig syn man har, det behöver ingen säga till en! Det är så otroligt ologiskt.
Hon har säkert fått banning från något håll men erkänner inte det utan som vanligt spelar som att hon själv kommit på det briljanta.
Citera
2026-06-29, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Den gruppen bara försvann i tomma intet.
”Jag får inte vistas i solen för min TSW” till att nu vara i solen hela tiden. TSW har hon ju nu med var ju bara några veckor sen hon hade ett skov när dom var i Sundsvall.
Från att ”ät bara ekologiska äpplen vanliga ät gift” till att köpa helt vanliga Pink Lady äpple.
Nä som du säger lögner och otrevligt överlägset besserwisser beteende.

Hon PRESSAR i solen i varje dag och har med sig Stina som inte kan få nån skugga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in