2026-06-28, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Hon säger att tydligen kommit på att han ska bygga ett garagetält. Det är ju inte så konstigt då en hel del mer saker som ska flyttas från Sundsvall. Han sa i videon från Sundsvall att verktygsvagnarna ska med till Norrsundet. Sen undrar jag varför Stefans svarta Volvo stått parkerad utanför köksfönstret i över ett år. Varför lagar han inte den, säljer eller skrotar den?

Tänk på hur hans hus sett ut i några år. Och hennes kaos. Hon vill förändra men det går inte så bra + hans kaos = hon kommer vara fast i ett hus/gård full med prylar.

Det jag märkt är att ganska ofta när han ska göra något så uppstår något problem och så ska det bli ”sen”, och sen blir allt ”senare”.
Uppstår inget problem verkar det gå bra, men allt går ju inte smidigt…

Det är väl så han hamnat med alla skulder från allt till sotare till försäkring. ”Sen”.
Citera
2026-06-28, 13:26
Medlem
Nu har hon hängt ut en person igen på ig. Om att hon inte använder bh, alltså varför ändå? Hon älskar att visa upp sig framför kameran. Jag tycker det är ett sjukt bekräftelsebehov från alla som gör så.
Citera
2026-06-28, 14:09
Medlem
För några dagar sen pratade hon om att sprida kärlek. Gällde nog inte henne dock. Osmaklig video med fläsk, svett och kameltå 🤮
Citera
2026-06-28, 15:28
Medlem
Förstår inte va hon håller på med . Ska hon verkligen jobba som psykolog hon hänger ut folk hon tål inte någon säger något .vem ens filmar utan bh . Ser ju så ila ut . Lite måste man tänka innan man lägger ut allt .
Citera
2026-06-28, 15:30
Medlem
Återigen har hon filmat på en badstrand där barn vistas.
Citera
2026-06-28, 17:41
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hon smittar ju av sig till Mellon också genom att köpa lego hela tiden. Nu när hon börjar se bättre ska hon väl bygga sitt blomlego och fylla huset med dessutom

En loppis hade ändå rensat ut lite skräp, och det som inte säljs kan man lämna in på återvinningen då som hon pratade om.
Men ja alltså vill inte barnen köpa sitt eget porslin på loppis om dom gärna vill ha något?
Kändes som det var mer för att stilla sitt eget shoppingbehov som hon köpte den lådan med porslin...
Hon måste bara handla. Där har väl hon och Stefan ett gemensamt intresse. Han svämmade ju också över med saker och motorgrejer.
Citera
2026-06-28, 17:46
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Nu har hon hängt ut en person igen på ig. Om att hon inte använder bh, alltså varför ändå? Hon älskar att visa upp sig framför kameran. Jag tycker det är ett sjukt bekräftelsebehov från alla som gör så.
Är bara hon och hennes likasinnade som gillar studsande hängbröst.
Citera
2026-06-28, 19:36
Medlem
askungens avatar
Lätt för Ellie att säga på fredagen att hon inte ska köra bil mer när Stefan har gått på semester

Varukorgen var dubbelt så stor när hon handlade till sigsjälv jämfört med när de skulle ha studentfest för Stefans dotter
Citera
2026-06-28, 20:06
Medlem
Pepsi Max och rökt påläggs kalkon! Ehhh nyttig och hälsosam mat. Haha japp
Citera
2026-06-28, 20:38
Medlem
Fått paket från en följare i dagens vlogg… Det öppnar hon gladeligen så det var ju tur att det inte var får stalkern! 🫣🙃
Citera
2026-06-28, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex

Det är roligt för hon köper ofta coca cola och pepsi. Det står nästan alltid en tom eller halvtom flaska Pepsi på köksbänken.
Ibland vatten i den.
Konstigt om man är så noga med att undvika kemikalier, att man då återanvänder plastflaskor för vatten istället för att köpa en livsmedelsgodkänd flaska att ha vatten i.
Citera
2026-06-28, 21:50
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Hälsosam är hon ju inte direkt. Blir ju fel när man säger att man vill läka inifrån och sen bara stoppa i sig skräp. Jag är också en torsk på pepsi max. Men när jag läste att det leder till fettlever har jag begränsat det och börjat köpa loka istället. Kalkonpålägg är också superdåligt. Dömer inte för jag är långt ifrån perfekt men jag säger heller inte att jag äter hälsosamt. Hon pratade om att hon vill bli närinsrådgivare eller nåt? Konstigt som sjutton.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in