2026-06-29, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incognitougglan
AHAHAH Det är så vi kom fram till "pappa Drax"

hahahah pappa drax

har Zeb muckat mer med er? eller har han lagt sig nu?
Citera
2026-06-29, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
hahahah pappa drax

har Zeb muckat mer med er? eller har han lagt sig nu?
Vad jag har fått höra så är han upprörd över att jag har pratat om hans familj, jag nämner inga familjemedlemmar vid namn. De som vet deras namn de vet. Men jag skriver inte deras namn. Bara första bokstaven .

Sen också att han skulle snacka med sin mamma, om vad vet jag inte. Han skrev tydligen att vi "aktivt försöker förstöra hans liv". Brosan om man hade "aktivt försökt förstöra någons liv" så ringer man till polisen, inte bara sitter på FB
Citera
2026-06-29, 03:36
Medlem
Citat:
Vad jag har fått höra så är han upprörd över att jag har pratat om hans familj, jag nämner inga familjemedlemmar vid namn. De som vet deras namn de vet. Men jag skriver inte deras namn. Bara första bokstaven .

Sen också att han skulle snacka med sin mamma, om vad vet jag inte. Han skrev tydligen att vi "aktivt försöker förstöra hans liv". Brosan om man hade "aktivt försökt förstöra någons liv" så ringer man till polisen, inte bara sitter på FB

Haha herregud, som om att vi på FB vet vem C eller L eller vad dom hette är, och att han inte träffar sina barn har han ju själv sagt på Benjoos kanal, du har ju inte ens sagt något grovt bara lite skvaller om personer ingen vet vilka det är, snacka om main character syndrome

Hade han inte snott den där fryspizzan och varit skyldiga er stålar så hade ju inget kommit ut, hjälper ju inte att be någon dra åt helvete heller

Zeb du läser ju själv det här, hur hade det varit att be om ursäkt istället för att försöka hota ugglan
Citera
2026-06-29, 03:47
Medlem
Citat:
Haha herregud, som om att vi på FB vet vem C eller L eller vad dom hette är, och att han inte träffar sina barn har han ju själv sagt på Benjoos kanal, du har ju inte ens sagt något grovt bara lite skvaller om personer ingen vet vilka det är, snacka om main character syndrome

Hade han inte snott den där fryspizzan och varit skyldiga er stålar så hade ju inget kommit ut, hjälper ju inte att be någon dra åt helvete heller

Zeb du läser ju själv det här, hur hade det varit att be om ursäkt istället för att försöka hota ugglan
Tror inte att han kommer att be om ursäkt, tror hans ego är för stort för det. Kan vara så att han har visat narcissistiska drag tidigare.
Citera
2026-06-29, 04:10
Medlem
Citat:
Tror inte att han kommer att be om ursäkt, tror hans ego är för stort för det. Kan vara så att han har visat narcissistiska drag tidigare.

Man får ju hoppas att han nyktrar till lite och kanske inser att det är enda vägen framåt

Låt han inte använda några härskartekniker som förtäckta hot eller liknande mot dig, då måste du sätta ner foten
Citera
2026-06-29, 04:13
Medlem
Zeb har inga kort kvar att spela, och han har ingen rätt att hota ugglan
Citera
2026-06-29, 09:56
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
en annan expertis han har är hur man minimerar sina resultat men maximerar risken för sin hälsa
Haha väldigt bra sammanfattning av Benjoo!
Citera
2026-06-29, 10:26
Medlem
Magen sticker ut rätt rejält. Kombination av hgh och dålig hållning?

Kan ju inte vara dieten, Benjoo har ju strikt disciplin när det gäller sådant.
Citera
2026-06-29, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Magen sticker ut rätt rejält. Kombination av hgh och dålig hållning?

Kan ju inte vara dieten, Benjoo har ju strikt disciplin när det gäller sådant.

Finns nog ingen människa i världen som har en större differens på dieten han påstår sig ha och dieten han faktiskt har. Han kan titta rakt in i kameran och säga han har satt maten på vågen i 10 år och sedan erkänna 10 minuter senare att han OFTA varje år äter bara chips och godis tills att han nästan spyr. Jag har aldrig i hela mitt liv ätit så mkt chips och godis att jag skippat måltider, har alltid ätit de 3 måltiderna jag ska på dagen sen visst kan det hända att det blir mkt skit på kvällen efter kvällsmaten men det är sällan, och aldrig själv.
Citera
2026-06-29, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Finns nog ingen människa i världen som har en större differens på dieten han påstår sig ha och dieten han faktiskt har. Han kan titta rakt in i kameran och säga han har satt maten på vågen i 10 år och sedan erkänna 10 minuter senare att han OFTA varje år äter bara chips och godis tills att han nästan spyr. Jag har aldrig i hela mitt liv ätit så mkt chips och godis att jag skippat måltider, har alltid ätit de 3 måltiderna jag ska på dagen sen visst kan det hända att det blir mkt skit på kvällen efter kvällsmaten men det är sällan, och aldrig själv.

O han gör det med en sån passionerad övertygelse också. Nästan med lite gråt i halsen. Lite läskigt med människor som bedriver självbedrägeri. Deras nät av lögner blir ju tillslut deras verklighet.
Benjoo är ju uppenbart produkten av flera år av mobbning. Hans verklighetsuppfattning och framförallt hans självbild är ju så skev att det blir tragiskt. I början tyckte jag synd om honom. Men sedan han började romantisera sitt knarkande och gick ut o sa att vi andra som är natty är ”obegåvade” så har jag knappt nån medkänsla kvar för honom. Ännu värre är det ju att det säkert finns andra vilsna stackare som lyssnar på hans idiotiska råd. Hur man nu kan ta råd från en liten fet skallig gubbe? Det är ju va han blivit. Förstört sitt utseende totalt med allt skit han håller på med. Men det e rätt klassiskt för dom där bola-torskarna. Ofta små killar med babyface o barnkropp som vill se äldre och manligare ut. Och dom lyckas ju tamejfan alltid med det
Citera
2026-06-29, 12:49
Medlem
Fyfan vad han flåsar, kan knappt andas! Man kan tro det är för att han försöker hålla in magen med alla medel. Men jag tror det helt enkelt är hans dåliga hälsa!
Citera
2026-06-29, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Fyfan vad han flåsar, kan knappt andas! Man kan tro det är för att han försöker hålla in magen med alla medel. Men jag tror det helt enkelt är hans dåliga hälsa!

Det är inte lätt att tygla den kaggen

Han får suga in den rejält för att se normal ut, annars så bara väller den ut

Det kanske kan bli nästa looksmaxxing serie

”Shrinking the Gut”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här