2026-06-27, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Hur orkar ni följa skiten????????

You! Om man inte följer Claras gratisinlägg så kan man missa pärlor som denna. Läs hennes finfina råd:

” Ät: Utomhus, varje gång du får chansen. Det och att bada är två saker som gör att man känner att det verkligen är sommar. Det behöver inte ens vara särskilt varmt. Bada ändå!”

Det här är allt annat än självklart och inte något gemene man kunnat fundera ut själv. Vi behöver Clara till detta! Hon är så vis!

Detta tips delar hon frikostigt med sig av alldeles alldeles gratis. Hon är då för underbar!!

https://underbaraclaras.se/2026/06/27/5-lordagstips/
Citera
2026-06-27, 23:01
Medlem
Wow. Clara tipsar om att man kan låna böcker på bibliotek. Om man vill njuta sådär lite extra:

” Njut: Låna och läs Huckelberry Finn och Tom Sawyers äventyr. Underbar sommarlovsläsning. Roligt, dråpligt, fruktansvärt mysigt och dessutom allmänbildande att kunna sin Mark Twain.”

”Fruktansvärt mysigt” - jaha, det var ju också en ordkombination…
Citera
2026-06-27, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eorga
Wow. Clara tipsar om att man kan låna böcker på bibliotek. Om man vill njuta sådär lite extra:

” Njut: Låna och läs Huckelberry Finn och Tom Sawyers äventyr. Underbar sommarlovsläsning. Roligt, dråpligt, fruktansvärt mysigt och dessutom allmänbildande att kunna sin Mark Twain.”

”Fruktansvärt mysigt” - jaha, det var ju också en ordkombination…

Ok Polyester-Clara. Kul också att hennes syster hållbara modeprofessorn köper henne plastörhängen akryljumprar och plastskor som återkommande (enda) pressies. Med otroligt dåligt passform dessutom, tom skorna.
Citera
2026-06-28, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eorga
You! Om man inte följer Claras gratisinlägg så kan man missa pärlor som denna. Läs hennes finfina råd:

” Ät: Utomhus, varje gång du får chansen. Det och att bada är två saker som gör att man känner att det verkligen är sommar. Det behöver inte ens vara särskilt varmt. Bada ändå!”

Det här är allt annat än självklart och inte något gemene man kunnat fundera ut själv. Vi behöver Clara till detta! Hon är så vis!

Detta tips delar hon frikostigt med sig av alldeles alldeles gratis. Hon är då för underbar!!

Gratisinläggen håller så bedrövlig kvalité att de kan knappast locka till sig några nya prenumeranter. Och flera av de som prenumererar uttrycker en besvikelse över att inläggen är färre än utlovat, Clara verkar ha mer fokus på killen än på bloggen, inläggen ”spretar” och man saknar den gamla Clara… Känns som att hon inte lägger ner själ och hjärta längre, utan har tankarna på annat håll. Borta är de genuina husmorsinläggen (nu säger hon ”Ät utomhus!” Ehhh….? Ok) och de vassa ”Clara ryter ifrån”.

Det blir intressant att följa hur detta ska gå. Var det rätt med betalvägg?
Citera
2026-06-28, 18:32
Medlem
Bilden i dagens blogginlägg. Hjälp!
Citera
2026-06-28, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hensteeth

Håller med.
För vem är den bilden avsedd, pojkvännen?
Herregud.. spårat ur totalt.
Stackars barn, med en mamma som är smått bröstfixerad.
Citera
2026-06-28, 18:50
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awe48
Håller med.

Hon har ju tidigare haft en väldigt präktig framtoning. Ska man tolka det som att det är över nu? Bikinitrosor som skulle täcka upp till naveln m.m.
Kul att Malin läser här å Claras vägnar. Hade låtit bli tror jag. Om det var min vän.
Citera
2026-06-28, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awe48
Håller med.

Som tonåring skulle jag skämmas ihjäl om min mamma la ut såna bilder för allmän beskådan… Eller bilder där hon tydligt berättar att hon vill att bh:n ska synas eller där hans hand är långt upp på hennes bara lår. För att inte tala om alla rumpbilder man sett till leda…

Gabjoss håller banne mig på att få en konkurrent i Umeå!!! Snart fattas bara samarbetet med sexleksaker! 🥳
Citera
2026-06-28, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Hon har ju tidigare haft en väldigt präktig framtoning. Ska man tolka det som att det är över nu? Bikinitrosor som skulle täcka upp till naveln m.m.
Kul att Malin läser här å Claras vägnar. Hade låtit bli tror jag. Om det var min vän.

Malin är en fin vän som gör sitt bästa för att förminska den här tråden. Men jag hoppas hon inte slutar läsa! Om du ser det här Malin kan du hälsa Clara att hon borde sluta "snörvla" direkt hon sagt nåt spetsigt. Vet inte om hon gör det för att verka oberörd?

Lyssna på valfritt avsnitt, det är alltid minst ett "Jag vet exakt vad jag gör." *snörvel*
Citera
2026-06-28, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illiad1
Malin är en fin vän som gör sitt bästa för att förminska den här tråden. Men jag hoppas hon inte slutar läsa! Om du ser det här Malin kan du hälsa Clara att hon borde sluta "snörvla" direkt hon sagt nåt spetsigt. Vet inte om hon gör det för att verka oberörd?

Lyssna på valfritt avsnitt, det är alltid minst ett "Jag vet exakt vad jag gör." *snörvel*

Hahahaha! Spot on!! Tänkt på samma
Citera
2026-06-28, 23:23
Medlem
B´stards avatar
Citat:

Känns som du överreagerar? Lite sideboob är väl inte så farligt, eller är det mer vågade bilder i premiuminlägget?
Citera
2026-06-29, 00:40
Medlem
Citat:

Ja, den ville hon publicera..

Sedan kan man reagera över texten: ” När vi flyttade hit bestod vår trädgård i princip av…”.
”Vi” och ”vår”. Hon och exmannen? Är hon och han fortfarande ”vi”? Vad hände med den nya kärleken…

Rätt underlig grej med en snubbe som flyttar in och ”tar över” efter den utflyttade mannen. Som att man skaffat ett nytt husdjur efter att den gamla hunden dött..

Clara har business as usual.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in