2026-06-28, 09:43
Medlem
DaggeDansmasks avatar
Efter några bärs så blev det så att jag och polaren spände på hans tjej Har ttyvärr aldrig haft trekant med två tjejer men nån dag så.... Detta var förresten minst tjugo år sen då man var lite yngre hehe
Citera
2026-06-28, 22:49
Medlem
Jag och en polare var på fest för många år sen. Det var vi och 2 tjejer och vi körde "jag har aldrig" som såklart ballade ur. Det slutade med en 4-kant. Något av det skevaste jag hade upplevt just då
Citera
2026-06-29, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F0gelholk
Jag och en polare var på fest för många år sen. Det var vi och 2 tjejer och vi körde "jag har aldrig" som såklart ballade ur. Det slutade med en 4-kant. Något av det skevaste jag hade upplevt just då
Hur var det ?
Citera
2026-07-01, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Hur var det ?

Märkligt när man var van vid att bara vara två. Men vi bytte tjejer och ibland fick ena killen titta på bara. Spännande på samma gång som det kändes konstigt
Citera
2026-07-01, 21:04
Medlem
Kass1bandets avatar
En av mina bästa polare sedan många år, skickade helt oannonserat ut en förfrågan via sms om jag vart intresserad av att knulla hans dåvarande flickvän ihop.

Blev först väldigt ställd och ganska tveksam, men iom att jag var god vän med de båda, så beslutade jag mig för att tacka ja.

Det blev att vi gjorde detta några ggr till och från, men med tiden rann det ut i sanden allteftersom deras förhållande blev mer seriöst.

Såhär i efterhand är jag väldigt glad att jag vart såpass förtrodd av de båda, och att jag själv tackade ja.

Häftiga minnen för livet!
Citera
2026-07-01, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kass1bandet
En av mina bästa polare sedan många år, skickade helt oannonserat ut en förfrågan via sms om jag vart intresserad av att knulla hans dåvarande flickvän ihop.

Blev först väldigt ställd och ganska tveksam, men iom att jag var god vän med de båda, så beslutade jag mig för att tacka ja.

Det blev att vi gjorde detta några ggr till och från, men med tiden rann det ut i sanden allteftersom deras förhållande blev mer seriöst.

Såhär i efterhand är jag väldigt glad att jag vart såpass förtrodd av de båda, och att jag själv tackade ja.

Häftiga minnen för livet!
En del män går verkligen igång på tanken att deras flickvänner blir knullade av en annan man, medan de tittar på. Vet inte hur det kommer sig
Citera
2026-07-02, 06:52
Medlem
Kass1bandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
En del män går verkligen igång på tanken att deras flickvänner blir knullade av en annan man, medan de tittar på. Vet inte hur det kommer sig

Just i dessa fallen knullade vi båda henne samtidigt.
Sedan tror jag att ens övriga relation spelar roll.

De berättade båda att de valde just mig, eftersom vi alla tre kommit riktigt bra överens som vänner, och att vi hittat på en del andra tokerier genom åren.

Men visst. Finns ju män som låter vem som helst dra över sitt fruntimmer, och det är rätt sjukt enligt mig med.
Citera
2026-07-02, 07:42
Medlem
Wrossmols avatar
Jag och min flickvän hade varit på en födelsedagsfest. Kl blev 00.30. Sista bussen hade åkt för en tjej, och hon kom fram till oss, kan jag sova över hos er? Javisst sa vi såklart. Hon var ung iallafall under 25, och enormt snygg och liksom glamourös. Vi gick direkt och la oss, hon sa att jag sover på soffan. Min flickvän sa nä inte ska hon behöva sova där med kläderna på. Hon kom och la sig hos oss, jag somnade till, kände en hand stryka över rumpan min. Hon låg naken mellan oss. Såg min tjej tittade på när hon smekte mig. Hon började också smeka mig. De kysste varandra och drog av mig boxershortsen. Sen turades dem om att rida mig. Vi somnade, vaknade några timmar senare och vi fortsatte. Vi tog hennes telefonnummer och vi sågs fem ggr till. Lika skönt varje ggn hade vi. Hon ringde mig för tre veckor sedan, det pirrade i hela kroppen.
Citera
2026-07-06, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wrossmol
Jag och min flickvän hade varit på en födelsedagsfest. Kl blev 00.30. Sista bussen hade åkt för en tjej, och hon kom fram till oss, kan jag sova över hos er? Javisst sa vi såklart. Hon var ung iallafall under 25, och enormt snygg och liksom glamourös. Vi gick direkt och la oss, hon sa att jag sover på soffan. Min flickvän sa nä inte ska hon behöva sova där med kläderna på. Hon kom och la sig hos oss, jag somnade till, kände en hand stryka över rumpan min. Hon låg naken mellan oss. Såg min tjej tittade på när hon smekte mig. Hon började också smeka mig. De kysste varandra och drog av mig boxershortsen. Sen turades dem om att rida mig. Vi somnade, vaknade några timmar senare och vi fortsatte. Vi tog hennes telefonnummer och vi sågs fem ggr till. Lika skönt varje ggn hade vi. Hon ringde mig för tre veckor sedan, det pirrade i hela kroppen.

Hade hon piercing i munnen och mycket svart smink runt ögonen?
Citera
2026-07-11, 05:39
Medlem
Wrossmols avatar
Citat:
Hade hon piercing i munnen och mycket svart smink runt ögonen?
Nej. Men hon hade svart läppstift och, lite åt Goth hållet. Blått smink runt ögonen dock.
Citera
2026-07-11, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wrossmol
Nej. Men hon hade svart läppstift och, lite åt Goth hållet. Blått smink runt ögonen dock.
Goth, där har vi nyckelordet.
Citera
2026-07-12, 00:57
Medlem
Wrossmols avatar
Citat:
Goth, där har vi nyckelordet.

Du hittade ett nyckelord. Jag minns en häftig människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in