2026-06-15, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Ja det är synd att man är för gammal för såna äventyr. Annars är ju midsommar perfekt för trekant. Först sill och potatis, sen trekant och sen en svettig kebabrulle dagen efter.
Jaså. Det är väl bara att köra på då
Citera
2026-06-16, 16:37
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Jaså. Det är väl bara att köra på då

Haha en midsommarnattsdröm.
Citera
2026-06-16, 20:46
Medlem
semen.12s avatar
Under den här tiden åt jag Xanor och var redan en förtidspensionär

Jag tror att jag har skrivit om detta i minst 2 andra trådar här på FB.
2004 träffade jag en tjej i Gävle som gick i sista året på gymnasiet, jag övertalade henne till sex på ett Cafe jag sade jag du är det vackraste jag sett. Vi drog till mitt hotellrum umgicks med sprit och några dagar senare ville hon göra något galet hennes föräldrar var strikt religiösa.

- Jag sade vi drar till Holland

Vi drog dit och gick på club några kvällar. Den här flickan var smal och snygg en kväll fick vi med oss en tjej från USA med stor näsa men snygga bröst som pluggade i U.K men kollade in Holland under en weekend till vårt rum.

Lång historia kort jag låg med båda bakifrån vid säng kanten röven upp skönt att hålla och båda red mig.
Vid det tillfället hade jag tagit något så jag kunde inte komma k.ken var stenhård.
Men det det är klart för någon som mig är detta värt mer än en miljon det var GRATIS
Senast redigerad av semen.12 2026-06-16 kl. 20:56.
Citera
2026-06-16, 21:00
Medlem
semen.12s avatar
Det värsta är att den här kvinnan kan läsa detta och minnas detta som det något dåligt?
På den tiden fanns inte något som hette Bipolär Sjukdom en dag galen upp nästa dag super ledsen ner? Jag bara gissar hon fick biljett till Gävle min bil var parkerad där och hon sade hejdå. Vi hade sex i tio dagar oskyddat.
Senast redigerad av semen.12 2026-06-16 kl. 21:04.
Citera
2026-06-16, 21:09
Medlem
Bara hänt en(1) gång när jag var yngre och hade haft en FWB relation med en thaimassös jag träffade på krogen.

Vi hade väl egentligen gjort slut men vi sågs och låg ibland och en helg så ringde hon och bara snackade skit, vad jag hade gjort senaste tiden blabla.
Hörde ju att hon var rätt packad och hon nämnde att hon och en tjejkompis satt och drack vin. Båda tjejerna fnissade och hade sig i luren och efter en stund började dom bli rätt snuskiga och jag min dumkåte faan uppmuntrade dom rätt bra, pratade om fittslick och en massa dumheter och till slut sa exet "kom över då så tar vi hand om dig"

Blev en bra kväll men vet det var knappt att det kvalade in som trekant för tjejerna var inte ett dugg intresserade av att göra något med varandra och kompisen satt mest och tittade på när jag tog exet och sen ville kompisen bli slickad och när hon hade kommit så somnade hon, aspackad.
Citera
2026-06-16, 21:17
Medlem
semen.12s avatar
Jag har träffat Thaitjejer i Sverige dom är inte tjejer dom gör många gånger allt för pengar.
Jag personligen som är född 1964 var aldrig intresserad av Thailand jag fick snygga tjejer i Sverige under den tiden.

Många har sagt res till Thailand alla dina drömmar bil sanning om du har pengar.
Jag har fyra barn tre fruar inga pengar Thailand är nog inget för mig född 1964
Citera
2026-06-16, 23:29
Medlem
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Nu pratar vi inte om att man har en partner utan hur du har fått till det till tex en fest med mera. Det vill säga som singel.

Har du som kille lyckas få en avsugning av två tjejer på toan och i vilket sammanhang skedde det? Var ser typ att du drog in dem direkt eller så?

Är det en stor chans att man kan dra hem två tjejer om man säger att man har en efterfest tills det visar sig att det är bara du och de? Är det en stor chans där man får till det?

Berätta gärna

Trekant med två töser på kontinenten? Checked

Allt du behöver göra är att vifta med en bunt sedlar framför hennes ögon.
Citera
2026-06-17, 10:36
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ja har man trekant efter 30 så är man en riktig snuskhummer.

Citat:
Ja det är synd att man är för gammal för såna äventyr. Annars är ju midsommar perfekt för trekant. Först sill och potatis, sen trekant och sen en svettig kebabrulle dagen efter.

Ja visst är man ett äckel efter 30 för chansen att en av två kvinnor skall ha tråkiga flytningar och/eller luktar illa är ganska stor efter 30.
Fast du kanske inte skulle ha fitta i din trekant?
Citera
2026-06-17, 12:51
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Ja visst är man ett äckel efter 30 för chansen att en av två kvinnor skall ha tråkiga flytningar och/eller luktar illa är ganska stor efter 30.
Fast du kanske inte skulle ha fitta i din trekant?

Haha ja det måste vara två tjejer annars funkar det inte. Jag hade en trekant med en kompis och en tjej och vi bara skrattade hela tiden. Vi var rätt fulla också.
Citera
2026-06-18, 23:51
Medlem
semen.12s avatar
I dag tar folk bilder när något bra händer.

Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
Jag tror att jag har skrivit om detta i minst 2 andra trådar här på FB.
2004 träffade jag en tjej i Gävle som gick i sista året på gymnasiet, jag övertalade henne till sex på ett Cafe jag sade jag du är det vackraste jag sett. Vi drog till mitt hotellrum umgicks med sprit och några dagar senare ville hon göra något galet hennes föräldrar var strikt religiösa.

- Jag sade vi drar till Holland

Vi drog dit och gick på club några kvällar. Den här flickan var smal och snygg en kväll fick vi med oss en tjej från USA med stor näsa men snygga bröst som pluggade i U.K men kollade in Holland under en weekend till vårt rum.

Lång historia kort jag låg med båda bakifrån vid säng kanten röven upp skönt att hålla och båda red mig.
Vid det tillfället hade jag tagit något så jag kunde inte komma k.ken var stenhård.
Men det det är klart för någon som mig är detta värt mer än en miljon det var GRATIS
Detta är över 20 år sedan, tur att träffa en galen nog tjej som gick i trean på gymnasiet på ett cafe som ville hänga med en 35 åring till Amsterdam. Att träffa den tredje kvinnan i Holland/ Amsterdam var mest en rolig bonus jag var tacksam.
Detta är ett ett minne som är i klass med mina barns födelse på 90-talet.

2004 var NOKIA 3210 telefonen inget man tog bra kort med på kvällstid tyvärr😒
Senast redigerad av semen.12 2026-06-18 kl. 23:56.
Citera
2026-06-19, 00:43
Medlem
Jag har haft en trekant i hela mitt liv, det var väl ca 25 år sedan, jag var rejält full och raggade helt skamlöst, tjejerna var ungefär lika fulla, vilket antagligen förklarar varför jag lyckades övertala dom.

Måste dock säga att det var en besvikelse, jag hade väl tänkt mig en trekant som en enda massa av hopslingrade kroppsdelar, men när det väl kom till knullandet var tjejerna rätt passiva, så det blev mest att jag turades om att knulla dom medans den andra satt och väntade på sin tur, min slutsats var att detta serieknullande med konstig stämning var sämre än ett vanligt samlag med en tjej.

Jag hade dock gärna provat igen med några tjejer som var mer engagerade, men jag ser inte att det någonsin blir av, jag är numera trogen sambo sedan 20 år med 2 barn och min sambo är intresserad av detta, dessutom har jag blivit gammal, ful och fet under sambolivet, så jag tvivlar på att jag överhuvudtaget skulle lyckas ragga upp en tjej nu för tiden, och absolut inte två 🤣.
Citera
Idag, 09:03
Medlem
Med tjejen o våran väninna. Tjejen ville först inte, men det gick bra.

Sen en gång gangbang på swingersklubben.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in