2026-06-27, 13:52
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Känner några som har Looliiitaaz - Ena Lolitan till mannen: Du vill inte ligga med kvinnor
i din egen ålder va?

Vem vill titta på hånglande rynkkärringar med hängpattar o ballongmage
o eller se dessa kvinnor bliii hånglade o vara i sängläge med någon gubbe
med hängmage o SkrynkelPung

Själv är jag kvinna. Har inte sett några intima sexakter i programmet. Det är inte Paradise Hotel. Men ja, det kan vara givande att se folk i min ålder, fatta tycke för varandra, och det blir kärlek och erotik.
Det finns sån kraft i erotisk frigörelse på äldre dagar. Jag kan relatera.
Aldrig har den erotiska lustan varit så stark.👍
Citera
2026-06-27, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Själv är jag kvinna. Har inte sett några intima sexakter i programmet. Det är inte Paradise Hotel. Men ja, det kan vara givande att se folk i min ålder, fatta tycke för varandra, och det blir kärlek och erotik.

Så tycker männen också MED BETYDLIGT YNGRE KVINNOR!!!!!

PS - en av dom bor ihop med kvinnan som han gnodde sig till på.

Själva behovet av programmet bekräftar ju hur många som lever ruttna liv
(f f a som äldre) - o det gäller särskilt männen som inte kan o vill laga mat-
jag är en av dom men jag tar en utemiddag för 2-300 kr per dag när jag inte
har matlagardam - men de flesta kostar bara på sig junk - kvinnorna däremot
är meer matlagarbenägna - invandrarkvinnor - ankdammskvinnornas matlagning
består oftast av frysta köttbullar/hamburgare konseverade fiskbullar etc. Männens
är väl färdigmat o den är skiiit -kyckling o färs sett i stoort.
Citera
2026-06-28, 17:50
Medlem
Citat:
Jätte trevligt program, synd att det ska läggas ner
Citera
2026-06-28, 21:31
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmy60
Jätte trevligt program, synd att det ska läggas ner

Vad tråkigt. Varför ska det läggas ner? Det verkar ju riktigt populärt.
Citera
2026-06-28, 22:42
Medlem
picapicans avatar
Gubben som pratar om yngre kvinnor, ser väl inte så ung och fräsch ut själv precis, som gör att yngre skulle falla för honom.

Sjukt märkligt slut, varför berätta att "jag vill träffa dig, men ikväll ska jag träffa en annan".
Citera
2026-06-29, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Gubben som pratar om yngre kvinnor, ser väl inte så ung och fräsch ut själv precis, som gör att yngre skulle falla för honom.

Sjukt märkligt slut, varför berätta att "jag vill träffa dig, men ikväll ska jag träffa en annan".
Berodde ju på att hans dotter valt ut en kvinnorna hon pratat med i speed-dejtingen: han själv vill dejta henne han talade om att ville dejta men dottern tyckte alltså att han ska dejta en annan och då ska han tydligen testa det.
Citera
2026-06-29, 16:59
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
... Tycker det är fel och synd, det finns massor av datingprogram men bara ett med äldre personer...

Jag ser bara två och SVT borde istället lägga ner GVFÖ.

Citat:
Ursprungligen postat av SC430
... Vem vill titta på hånglande rynkkärringar ... o SkrynkelPung

Det blir bikini och poolbad men man slipper se hångel och skrev och deltagarna har andra diagnoser.

Citat:
... det kan vara givande att se folk i ... ålder, fatta tycke för varandra, och det blir kärlek...

Hej dialektiker! Undrade var programmet tog vägen men efter #1 glömde jag bort det men nu är jag i #2 och det puttrar visst på rätt bra.
Citera
2026-06-29, 20:57
Medlem
FedupFlorences avatar
Kul att några har klickat och det kan nog bli fler. Göran verkar poppis, han har väl det där man ser på plats och på dejten såg jag vad det var.

Vlasta är gränslös och ojordad men hon är inte giftig och faller på egen kjol. Det är 2 andra som är toxiska.
Citera
2026-06-29, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence

Vlasta är gränslös och ojordad men hon är inte giftig och faller på egen kjol. Det är 2 andra som är toxiska.
Tyckte att Vlasta var rätt oförarglig fram till dess att hon demonstrerade för sin rival ( blond med dubbelnamn) hur tätt hon och Göran minsann hade legat under sin natt tillsammans. Magisk natt, jomenvisst. Lite toxiskt.
Exalkoholisten avslöjade för de andra gubbarna att hans utvalda också hade problem med alkoholen.
Citera
2026-06-29, 23:48
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Tyckte att Vlasta var rätt oförarglig fram till dess att hon demonstrerade för sin rival ( blond med dubbelnamn) hur tätt hon och Göran minsann hade legat under sin natt tillsammans. Magisk natt, jomenvisst. Lite toxiskt...

Ingen av dom verkar vidare reko och båda ger svallvågor omkring sig. Men dom har helt olika ingång och förväntningar på folk och omständigheter och det är Ella-Britt som får mina klockor att dåna.
Senast redigerad av FedupFlorence 2026-06-30 kl. 00:03.
Citera
2026-06-30, 07:47
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Berodde ju på att hans dotter valt ut en kvinnorna hon pratat med i speed-dejtingen: han själv vill dejta henne han talade om att ville dejta men dottern tyckte alltså att han ska dejta en annan och då ska han tydligen testa det.

Han berättade att han normalt vill ha yngre och att det är ett skönhetsideal som han nu ska bryta. Framstår som väldigt ytlig.
Citera
2026-06-30, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Kul att några har klickat och det kan nog bli fler. Göran verkar poppis, han har väl det där man ser på plats och på dejten såg jag vad det var.

Dom bor tillsammans hos Göran idag - (O han pumpar på o zuugeer hennes pisstofz 5 x om dan o hon zuuugeeer pisspinne ha ha ha - hur många tror på detta)

Intressant att se hur många som misslyckats o tvingas leva ensamma o ruttna liv.Det är så det blir när man åldras.

Samtidigt skulle det vara intressant med ett program med 60-70 åriga gubbar + 5 kvinnor per snubbe som är 25-35 år.

Det som lever sämst är ensamma män som inte vill eller kan laga mat - när jag inte har matlagardam
(vilket jag råkar ha idag) tar jag kostnaden på en utemiddag varje dag där varmrätten kostar 200-300 men jag gissar att väldigt få tar den kostnaden o bland de äldre som slutat jobba är det många som inte har råd)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in