2026-06-28, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Tack för en bra och nykter analys

Du sätter fingret på det absolut smutsigaste i Dumpens metodik - att de aktivt går in på renodlade vuxenplattformar, fiskar upp folk och sedan manipulerar eller pressar dem till att byta forum, där profilen plötsligt ändrar ålder till 14.

Det är ren och skär catfishing. Att Dumpens blinda anhängare helt struntar i den här typen av riggade fällor och nätbedrägerier bevisar bara det du skriver i början: Komplexiteten är alldeles för svår för dem. Rättssäkerhet kräver att man orkar hålla två tankar i huvudet samtidigt och granska bevekelsegrunder, men det krockar totalt med pöbelns behov av enkla, primitiva och medeltida lösningar. I deras värld så kan man ställa kliniska diagnoser genom att läsa en chattlogg och då är frågan: Varför ska vi ens besöka en läkare och få en diagnos ställd? Det räcker med att vi skriver ett mail och sedan kan läkaren ställa en diagnos efter mailet.

Det är därför dialogen i den här tråden dör så fort man presenterar klinisk medicin eller juridisk formalia. När man förklarar att en chattlogg inte är en cancerdiagnos, eller att man inte kan bli dömd för ett bankrån som inte finns i Sahara, så blir kortslutningen total. Då återstår bara ”bla bla bla”, anklagelser om ”försvarstal” eller sjuka våldsfantasier om kulhammare i låsta källare.

Masken har fallit totalt på Dumpen-anhängarna här. De bryr sig inte om fakta, lagar eller att rädda några barn. De vill bara ha sin digitala romerska arena där de kan sitta anonymt i soffan och tumma ner för en offentlig avrättning.

Ja, den ena är mer korkad och primitiv än den andra. Det tragiska är att de inte inser att de gör sig till åtlöje inför öppen ridå.
Man får en känsla av att vissa tror att det bara är jag som läser deras svar på mina frågor eller inlägg om rättsväsendet
Citera
2026-06-28, 11:30
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja alla ord i världen kringgår inte att gäddorna faktiskt dyker upp på mötesplatsen med syfte att våldta ett barn.
Nej det är oförsvarbart, dessutom är det inte så svårt att förstå varför vissa inte vill diskutera sakligt och med vettiga argument när det kommer till äldre som söker barn. Jag skulle vilja påstå att de flesta ser rött när det kommer till allt som påminner om pedofili. Bara ta typ Fotbollskillen92 dom dyker upp i tråden med jämna mellan rum i olika inkarnationer och påtalar att det bara handlar om moral, vilket han så klart har rätt i. Det är just bristen av moral (iaf jag hatar) men det gäller både Dumpen, som tycker sig ha tolkningsföreträde, och de enfaldiga och omoraliska individer som dyker upp på platsen, efter att ha blivit upprunkade av Dumpen.

Svårt att säga vad Dumpen kommer göra för avtryck i längden, jag menar pedofilförsvararen Donald Trump har helt omedvetet lett till vissa bra saker, som att röra runt i grytan på vissa amerikanska universitet.

Det är ju rätt få som vet hur Dumpens fiskeformer går till, de kan gömma sig på bakom pedofilhatet som råder och de som låter sig fiskas på är skyddslösa och det är ALDRIG bra enligt mig, inte ens när det kommer till äckel som kan se mellan fingrarna när det kommer till ålder på tilltänkta offer.

För de flesta är det ju enkelt, även om nån som först sagt sig vara 28 årig attraktiv kvinna för att senare säga sig vara 14, eller rent av 17 så är man inte intresserad längre, precis på samma sätt som om det visade sig vara fel kön eller en bot.

De som tycker det är naturligt, att söka alldeles för unga människor på nätet, får nog stå ut med att, i bästa fall, bli kallade hebefiler. Men idioterna är även skyldiga till att mata den sjaskiga wt-organisationen Dumpen med ammunition och som vill hålla sin publiceringstakt.

Jag är fullt medveten att Dumpen plockat upp några riktigt fula fiskar, som kanske annars flugit under radarn och visar det sig en dag att Dumpen lett till nåt bra på samhällsnivå, lyfter jag på hatten, men med vi vet idag anser jag Dumpen vara icke önskvärt. Jag litar INTE på Putte ”Qatar” Sjöberg eller Sara Nilsson faktiskt.
Citera
2026-06-28, 11:59
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Sen att Dumpen skickligt ”äter sina egna” genom att mestadels runka upp våra stackars sverigedemokrater, som är lätta offer för Sara ”opportunisten” Nilsson, för det hela än mer sjaskigt. Många har nog nära till när det gäller denna grupp att de inte vet bättre.

Precis som motsvarande grupp i Appalacherna i USA, som trots att Trump snor hälften av deras food-stamps går raka vägen och röstar på just Trump.

90% av dumpenivrarna är flitiga sverigedemokrater och samma siffra för gäddorna, det är fan inte klokt! Det är ju inte så svårt att räkna ur att många av de flitigaste skribenterna i gäddtråden är pedofiler själva.

Så skönt att man själv är ofelbar.
Citera
2026-06-28, 19:50
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Vilket löjligt argument. Menar du att eftersom Dumpen inte fiskar med riktiga barn så vet vi inte säkert att gäddan ville träffas i sexuellt syfte?

Så om Dunpen fiskar med riktiga barn skulle du vara mer övertygad vad syftet är från gäddans sida?

Det är ofta tydligt vad gäddan vill i loggen med dick pics och annat.

Det jag pratar om är skillnaden mellan ord och handling och hur mänsklig psykologi fungerar på platsen.

Låt oss ta ett väldigt enkelt exempel för att illustrera din tankevurpa: Om jag skriver till dig i en chatt att jag ska komma hem till dig och klippa din gräsmatta, skickar bilder på att jag har startat bilen, klätt på mig rätt kläder och att jag är på väg nu. Du gör då ett logiskt antagande: Mittpunkt kommer hit och klipper gräset. Men när jag väl svänger upp på din uppfart så klipper jag inte gräsmattan. Jag kanske vänder om, eller så inser jag att jag inte vill eller kan.

Skulle du då efteråt kunna hävda att jag faktiskt har klippt ditt gräs, bara för att jag sa det i chatten och gjorde mig i ordning för det? Självklart inte. Vad en människa säger att den ska göra på en skärm och vad den faktiskt gör när den fysiska verkligheten slår till, är två helt skilda saker.
Citera
2026-06-28, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Duktig idiot, men faktum kvarstår; har man inte en sexuell dragning till barn så skulle man aldrig hamna i en situation där man ens har ett samtal med ett barn online. Jag tror aldrig, ärligt talat, att jag ens stött på ett barn på nätet. Man hänger ju inte ens på samma ställen. Men hade ett varn börjat skriva till mig så hade inte första tanken varit ”dig ska jag slicka fittan på!”. Sånt har man fruar, kvinnliga arbetskamrater på julfester, horor, thailändska massöser och jugge-städerskor till…

Va fan snackar du om din nolla. Många på dumpen har inte varit ute på ställen för att få kontakt med barn, dom har varit på tinder eller grindar eller andra ställen för vuxna människor, där blir dom uppraggade av dumpens fiskare och så när dom lyckats få dom att byta plattform så droppar dom plötsligt att dom är 14,5 år.
Har du hängt på nån sida för 18+? Grattis då har du hängt på en sida där dumpens fantasibarn hänger.
Citera
2026-06-28, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Varför springer gäddorna iväg så fort när de ser att det inte finns något barn på platsen om allt bara är en oskyldig fantasi?
Man har ju inget att dölja om det bara är en fantasi.

Då har du inget emot att din fantasi om att bli gangbangad av dina hästar sprids? Det är ju bara en oskyldig fantasi?
Citera
2026-06-28, 21:04
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Då har du inget emot att din fantasi om att bli gangbangad av dina hästar sprids? Det är ju bara en oskyldig fantasi?
Hur vet du vad jag fantiserar om?
Märkligt.
Citera
2026-06-28, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hur vet du vad jag fantiserar om?
Märkligt.

Vad spelar de för roll? Vad som stämmer och inte är ju sekundärt i eran sekt
Citera
2026-06-28, 21:27
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Det jag pratar om är skillnaden mellan ord och handling och hur mänsklig psykologi fungerar på platsen.

Låt oss ta ett väldigt enkelt exempel för att illustrera din tankevurpa: Om jag skriver till dig i en chatt att jag ska komma hem till dig och klippa din gräsmatta, skickar bilder på att jag har startat bilen, klätt på mig rätt kläder och att jag är på väg nu. Du gör då ett logiskt antagande: Mittpunkt kommer hit och klipper gräset. Men när jag väl svänger upp på din uppfart så klipper jag inte gräsmattan. Jag kanske vänder om, eller så inser jag att jag inte vill eller kan.

Skulle du då efteråt kunna hävda att jag faktiskt har klippt ditt gräs, bara för att jag sa det i chatten och gjorde mig i ordning för det? Självklart inte. Vad en människa säger att den ska göra på en skärm och vad den faktiskt gör när den fysiska verkligheten slår till, är två helt skilda saker.
Om man jämför planen att komma och klippa gräsmatta med planen att komma och utnyttja barn sexuellt så blir det naturligtvis fel i slutänden.
Jag är chockad över din jämförelse men får samtidigt svar på varför ditt resonemang blir så konstigt.
Senast redigerad av MeggieCleary 2026-06-28 kl. 21:30.
Citera
2026-06-28, 21:43
Medlem
Citat:

Men försöks brott är ju olagligt i många avseenden. Försök till stöld t.ex.
Det är den förändringen Dumpen vill få igenom.
Klippa gräset och våldta ett barn är det ganska stor skillnad på som du nog förstår.
Citera
2026-06-28, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Skrev jag det?? Visa i så fall istället för att snacka skit som vanligt.
Har du fler dumheter på gång?

Du skrev något om deras människosyn.
Citera
2026-06-29, 01:16
Medlem
Citat:
Du skrev något om deras människosyn.

Läs igen dumskalle! Har du fler dumheter på gång??
Senast redigerad av Takanashi 2026-06-29 kl. 01:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in