2026-06-17, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Bortsett från att SD är ett totalkorrupt sionistiskt parti, varför skulle du rösta på dem om du redan kan vara säker på att de kommer att förlora? Då kan du lika gärna rösta på ett parti som du kan ställa dig bakom.

Exakt den anledningen som ja vill rösta på Afs. Ja tkr att alla partier är dåliga men sd känns som minst dåliga men just det du sa om sionism gör ja inte vill ge min röst på dom..
Citera
2026-06-19, 17:05
Medlem
Offerviljas avatar
Gustav Kasselstrand önskar oss svenskar en glad midsommarafton:

https://x.com/gustavkassel/status/2067980837283381494
Citera
2026-06-23, 09:47
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag upplever att det är mer energi och att partiet har mer utrymme i media, främst alternativ media i första hand nu än under 2022.

LOL , vilken alternativmedia menar du? Nyheter idag och Samnytt var stora för 10 år sedan men få orkar läsa deras tuggande om invandring idag. Fokus har istället flyttats till onliners och memes på X, FB och Tiktok. Konton som herr Husis och Memingenjören har större räckvidd än alternativmedia.

Sen att AfS och GK får 100 likes på sitt twittrande betyder inget. Kommer inte ens ge 20000 röster.
Citera
2026-06-23, 12:52
Medlem
Lumbagos avatar
Denna vecka är det dags för torgmöten igen:

Fredag 26 juni
11:00 Växjö
Speakers corner

15:00 Karlskrona
Klaipedaplatsen

18:00 Kalmar
Korsningen Storgatan-Kaggensgatan

Lördag 27 juni
16:00 Visby
Österport
Citera
2026-06-23, 15:02
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
LOL , vilken alternativmedia menar du? Nyheter idag och Samnytt var stora för 10 år sedan men få orkar läsa deras tuggande om invandring idag. Fokus har istället flyttats till onliners och memes på X, FB och Tiktok. Konton som herr Husis och Memingenjören har större räckvidd än alternativmedia.

Sen att AfS och GK får 100 likes på sitt twittrande betyder inget. Kommer inte ens ge 20000 röster.

Facebook, Twitter etc. Det är alltid ett ökande intresse som jag inte minns var på samma nivå som 2022. Energin var som högst 2018 dock.
Citera
2026-06-27, 16:20
Medlem
Offerviljas avatar
Livesändning från dagens torgmöte i Visby:

https://www.youtube.com/watch?v=XCpX3SoUfU0
Citera
2026-06-27, 16:38
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Konton som herr Husis och Memingenjören har större räckvidd än alternativmedia.

Och dessa två herrar tiger väl om Afs eller t.o.m hånar dem.
Citera
2026-06-28, 09:18
Medlem
Lumbagos avatar
Kasselstrand i en trevlig intervju hos Svenska Morgonbladet:
Citat:
Intervju med AFS-ledaren Gustav Kasselstrand inför valet
I detta exklusiva samtal intervjuar Svenskt Morgonblad Gustav Kasselstrand, partiledare för Alternativ för Sverige. Kasselstrand går djupt in i centrala frågor för den konservativa rörelsen – återvandring som en nödvändig lösning, kärnfamiljen som samhällets grundsten och ett tydligt motstånd mot globalism. En rak och principfast intervju som ger insikt i AfS:s politik och vision för Sveriges framtid.
https://youtu.be/ZTPaKwsg-Y0?si=jtuydaLB4mSLeX-R
Citera
2026-06-28, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...

Inför valet 2022 kallade sig AfS Sveriges snabbast växande parti och försäkrade att man skulle nå 1% av rösterna. Vad som sedan hände var att man istället krympte.

Det finns faktiskt ingenting som säger att AfS inte kommer att fortsätta krympa i detta val. Din gissning på 0,7% grundar sig inte i någonting annat än rent önsketänkande.

Precis alla snackar Allard och Örebropartiet nu. Det är ÖP som har momentum, inte Putinisten i Dressmankostym som åker runt och talar på torg inför 25 personer.
Citera
2026-06-28, 20:48
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Precis alla snackar Allard och Örebropartiet nu. Det är ÖP som har momentum, inte Putinisten i Dressmankostym som åker runt och talar på torg inför 25 personer.

Ja, Allard är den stora eller enda utmanaren till riksdagspartierna.

Jag undrar vad Lumbago och Offervilja kommer göra i september efter att Afs återigen missat att nå 1 procent.
Citera
2026-06-28, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson

Jag undrar vad Lumbago och Offervilja kommer göra i september efter att Afs återigen missat att nå 1 procent.

https://www.flamman.se/techprofil-ger-miljoner-till-orebropartiet/

Techföretagare sponsrar Örebropartiet med 5 miljoner.

Kan AFS-fanboys på Flashback och fan-woman matcha det? Kanske om man drar in på flintasteken och lådvinet så får Gustav 10000 från Flashback finest.
Citera
2026-06-29, 09:13
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson

Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
https://www.flamman.se/techprofil-ger-miljoner-till-orebropartiet/

Techföretagare sponsrar Örebropartiet med 5 miljoner.

Kan AFS-fanboys på Flashback och fan-woman matcha det? Kanske om man drar in på flintasteken och lådvinet så får Gustav 10000 från Flashback finest.
Om Alternativ för Sverige skulle göra ett dåligt val i höst så skulle jag återigen bli besviken på mitt folk, men det skulle inte ändra min syn på partiet. Jag vet att det som de säger är sanningen. Alternativ för Sverige har rätt även om de bara skulle få 900 röster. Ni kan ju inte heller jämföra Alternativ för Sverige och Örebropartiet med varandra, då det är två stycken helt olika sorts partier. Gustav Kasselstrand är modig och pratar om ras och judisk makt, något som Markus Allard aldrig någonsin skulle våga göra.
Senast redigerad av Offervilja 2026-06-29 kl. 09:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in