Citat:
Ursprungligen postat av
Rumpollon
[/b]
psykopatiskhora har inte jag sagt även om det passar in.
Vad vet du om det fetade ens?
Är alla kvinnor som haft sex med killar de inte vill ha barn med vedervärdiga eller gäller det bara männen
Förlåt. Blandar ihop dig och den andra kvinnohataren Viva-någonting. Ni skriver rätt knepiga saker båda två, så kan inte hålla reda på vem av er som skrev vad av alla sjuka grejer. Men ska försöka bättra mig och hålla koll på vem av er två som skriver vilka sjuka saker.
De var Viva-någonting, som skrev det. Fråga Viva-någonting om vad Viva-någonting vet om den saken. jag citerade bara delar bara denna skribents inlägg, med "citat-tecken".
Har jag ens skrivit att män är "vedervärdiga" om de har sex med kvinnor de inte vill ha barn med? Nej, just det, det har jag inte gjort. Det jag har skrivit är att man är korkad om man har sex med kvinnor man ser som "psykopatiska horor" man "absolut inte vill ha barn med".
Och kvinnor som har sex med män de ser som "psykopatiska horor" som de "absolut inte vill ha barn med" är givetvis också bra korkade. Som svar på den fråga, du borde ha ställt.
Man är bra korkad om man har sex med någon som man ser som "psykopatisk hora" man "absolut inte vill ha barn med". Varför förnedra sig på det sättet?!