Citat:
Ursprungligen postat av
Hundenmuhammed2
lol, ja det är nog det som är målet tyvärr, och det är väl därför som arbetarklassen har slutat skaffa barn eftersom dom inser vilken framtid som väntar arbetarklassen!
Men som tur är för företagarna så är ju blattarna tillräckligt korkade för att skaffa barn även fast dom lever på samhällets botten!
Haha

Ja den skämtsamma tonen i tråden till trots så ligger det allvar bakom. Att vi går mot ett internationellt klassamhälle torde vara uppenbart för alla, och självklart är det bara en fråga om tid tills svenskar tvingas cykla för Foodora, tror jag. Det är faktiskt något förvånande att man inte tvingat ut svenskar i sånt redan.
Jag såg faktiskt en svensk cykla för Foodora när jag var nere i Lund förra helgen, men det var nog en tävlingscyklist som tagit arbetet av andra skäl än enbart pengar. Sådana finns i Stockholm också, men inte för Foodora. De är riktigt coola när de swishar förbi i trafiken.
Tveksamt hur mycket det skulle påverka massinvandringen om svenskar började cykla för Foodora, marginellt om något?