2026-06-22, 12:28
Medlem
För att om du det kommer ut att du är SDare blir du av med jobb och inkomst då alla stora globalist företag är emot SDs väääääärdegrund. Bäst är att vara vänster och vara för grön politik, vidöppna gränser och globalisering. Då kommer din ekonomi och inkomst aldrig vara hotad.

Jag skriker därför högt att jag röstar på miljöpartiet om någon frågar.
Senast redigerad av Potatis6001 2026-06-22 kl. 12:30.
Citera
2026-06-26, 10:22
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potatis6001
För att om du det kommer ut att du är SDare blir du av med jobb och inkomst då alla stora globalist företag är emot SDs väääääärdegrund. Bäst är att vara vänster och vara för grön politik, vidöppna gränser och globalisering. Då kommer din ekonomi och inkomst aldrig vara hotad.

Haha de kan du ju inte tro på riktigt
Citera
2026-06-26, 11:03
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
För att majoriteten är indoktrinerade och hjärntvättade av woke mind virus.

Får man kastrera dessa folk? Tror det kan göra gott
Citera
2026-06-27, 16:42
Medlem
Citat:

Vänster är nollor.
Citera
2026-06-27, 21:38
Medlem
Citat:

Inte där jag jobbar för där är precis alla SD och pratar öppet runt lunchbordet om politik vilket är ganska enkelt och trevligt då alla tycker likadant!😁
Citera
2026-06-28, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Får man kastrera dessa folk? Tror det kan göra gott
Vi borde kastrera högerextrema idioter.
Citera
2026-06-28, 03:56
Medlem
Pungsvings avatar
SD är sossar. Sossarna är problemet.
Citera
2026-06-28, 09:07
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Därför inte alla människor har låg begåvning. Kan man analysera våra samhällsproblem inser man komplexiteten och ser att sd inte är lösningen. Sd är för svagbegåvade och naiva människor som är lättledda.
De andra partierna är ju ännu värre så vilket parti tänkte du att man borde rösta på? S, C, V och MP är ju vänsterblivna och vill ha massinvandring.
Jag utgår ifrån att vi alla är vita svenskar som vill ha muslimer och negrer utslängda.
Citera
2026-06-28, 09:29
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
De andra partierna är ju ännu värre så vilket parti tänkte du att man borde rösta på? S, C, V och MP är ju vänsterblivna och vill ha massinvandring.
Jag utgår ifrån att vi alla är vita svenskar som vill ha muslimer och negrer utslängda.

ÖP?
Stram migration, i princip som AFS, men samtidigt vill ha stramare vinstdrivande vård, skola och att pengarna ska stanna i välfärden.

Synd att de är små, för de prioriterar vård, skola och omsorg högt och vill ha en stram migration.
Citera
2026-06-28, 14:42
Medlem
Många svenskar bor väldigt segregerat och förstår inte hur stor invandring vi faktiskt haft. Min mormor och morfar t.ex bor i ett väldigt fint område i Stockholm och röstar på sossarna sedan alltid som 40-talisterna gör. Dom går utanför sin port och tror att allt ser ut som det gör i deras område. Dom har inte förstått hur det är i en skola idag då dom gick i skolan på 50-talet.
Citera
2026-06-28, 14:49
Medlem
Kronbefallningsmans avatar
Ett helt nytt Örebro har invandrat varje år under SD:s första tid vid makten. Vad hände med "paradigmskiftet"?

Vad "Sverige" har för mening i namnet är oklart, då partiet tycks ha Israel och Ukraina i första rummet. Att gå ned på knä för representanter för en folkmördarstat är extremt avtändande för alla normala människor.

Hetslagen skulle SD minsann avskaffa, men nu försvarar man den istället. Det är så det alltid går till, i alla partier. Man anpassar sig.

Statsmedierna skulle man också tvåla till, men inget hände.

Det finns alltså föga skäl att ge dessa quislingar förnyat förtroende.
Citera
2026-06-28, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronbefallningsman
Ett helt nytt Örebro har invandrat varje år under SD:s första tid vid makten. Vad hände med "paradigmskiftet"?

Vad "Sverige" har för mening i namnet är oklart, då partiet tycks ha Israel och Ukraina i första rummet. Att gå ned på knä för representanter för en folkmördarstat är extremt avtändande för alla normala människor.

Hetslagen skulle SD minsann avskaffa, men nu försvarar man den istället. Det är så det alltid går till, i alla partier. Man anpassar sig.

Statsmedierna skulle man också tvåla till, men inget hände.

Det finns alltså föga skäl att ge dessa quislingar förnyat förtroende.

SD har inte flertal röstande Svenskar. Tappat förtroende. Tappat stödet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in