Citat:
Med maktbaser syftar jag på länder, regimer och rika företagare som öser stöd över Israel, materiellt såväl som diplomatiskt och i form av rena krig. Detta stöd är högst verkligt oavsett hur det har korrumperats fram i detalj.Igen:
Jag har aldrig hävdat att alla judar är ansvariga för Israels politik. Jag har hävdat att antisionism och antisemitism ofta överlappar, vilket är något helt annat. Det finns ingen motsättning i att fördöma kollektiv skuldbeläggning av judar samtidigt som man konstaterar att motstånd mot världens enda judiska stat i vissa fall kan vara uttryck för antisemitism. När du dessutom börjar tala om diffusa "sionistiska maktbaser" som styr andra länder lämnar du sakfrågan och rör dig in på klassiska konspirationsteorier. Kritik av Israels politik är legitim. Påståenden om dolda nätverk som kontrollerar västvärlden är...jag väljer att censurera mig själv.
Jag har aldrig hävdat att alla judar är ansvariga för Israels politik. Jag har hävdat att antisionism och antisemitism ofta överlappar, vilket är något helt annat. Det finns ingen motsättning i att fördöma kollektiv skuldbeläggning av judar samtidigt som man konstaterar att motstånd mot världens enda judiska stat i vissa fall kan vara uttryck för antisemitism. När du dessutom börjar tala om diffusa "sionistiska maktbaser" som styr andra länder lämnar du sakfrågan och rör dig in på klassiska konspirationsteorier. Kritik av Israels politik är legitim. Påståenden om dolda nätverk som kontrollerar västvärlden är...jag väljer att censurera mig själv.
Att du skriver "konspirationsteorier" får inte stödet att försvinna, får det inte att sluta vara otroligt destruktivt för hela världen, och förändrar inte att Israel omöjligt kan existera utan att stödet fortsätter.
Citat:
Kommunism är anakronistiskt, men det är nog få som har missat korrelationen mellan graden av HBTQ och graden av sionistisk korruption i världens länder. Sverige och USA har t.ex. massor av båda, Gaza och Iran har det inte.
De här människorna kommer fatta först den dagen muslimerna börjar slakta HBTQ och kommunister i Sverige, inte en enda dag tidigare än så eftersom de är oförmögna att dra slutsatser av den konstanta muslimska expansionen och våldet mot vita i väst. Nu får du ta över diskussionen, grattis 

Det begreppet är så dumt att hälften vore nog. Nej, en "israeliska övergreppshatande jude". Dom är vanliga, och fullt normala. Noll hatiska.