2026-06-26, 19:58
Medlem
STALK3Rs avatar
.
Senast redigerad av STALK3R 2026-06-26 kl. 20:15.
Citera
2026-06-27, 17:47
Medlem
Damien-s avatar
Jävlar, vad Ozempic-Anjo mjölkar Jockiboi i varenda titel och thumbnail, bara för att påminna folk om att fetröven och den blonderade mytomanen är vänner. Två flugor i en smäll, några extra klick och ännu en chans att säga "Titta på mig, jag känner faktiskt Joakim Lundell"
Citera
2026-06-27, 18:07
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jävlar, vad Ozempic-Anjo mjölkar Jockiboi i varenda titel och thumbnail, bara för att påminna folk om att fetröven och den blonderade mytomanen är vänner. Två flugor i en smäll, några extra klick och ännu en chans att säga "Titta på mig, jag känner faktiskt Joakim Lundell"
Vad tycker Jockiboi om det när visningarna är så dåliga? Extremt dålig publicitet för påsögonen. Antingen får han köpa tittare åt Hudhertigen eller så får han ta ett snack med sin hund om att han får lägga av med det.
Citera
2026-06-27, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Vad tycker Jockiboi om det när visningarna är så dåliga? Extremt dålig publicitet för påsögonen. Antingen får han köpa tittare åt Hudhertigen eller så får han ta ett snack med sin hund om att han får lägga av med det.
Jockiboi betalar inte ens för att Anjo gör content till ”Sveriges största YouTube-kanal”. Tror du på allvar att Jocke lägger pengar på en annan människa han kan utnyttja gratis? Köp av tittare och följare gör Jocke bara åt ”vänner” när höga tittarsiffror behövs för att få nya ”vänner” att känna sig beroende och imponerade av hans inflytande och få dom att känna en tacksamhetsskuld eller känna beroende av Joakim eller när ett uppsving i följare eller tittare behövs för att publikt uppvisa en bild av att en stor grupp människor är med honom eller för att få igång algoritmerna för att desinformationsfabriken ska bli ett självspelande piano. Anjos visningar på streamen visar det riktiga intresset för att se fenomenet Joakim Lundell.

Idag gör Anjo ingen nytta i form av desinformationsspridning och Jockiboi håller som väntat i plånboken. ”Du får lämna familjen under midsommar och göra content åt mig - helt gratis.”

För Anjo går det inte att sätta pris på tiden han på nåder får spendera som hang-around till Joakim Lundell. Jag är rädd för att priset Anjo får betala när han börjar komma sanningen om den mörka sidan av Joakim Lundell nära kan stå honom dyrt.
Citera
2026-06-27, 22:50
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Blir svårt att köpa ozempic med dom där visningarna.

Snart är badbollen och hans töntiga bihang ett minne blott, åldersgränsen på sociala medier blir spiken i kistan.

Tick tack tick tack

Vad är senaste om bög-rodde förresten, fortfarande häktad?

Hur gick det med Lisens tandköttsoperation? Dags att fixa den där hästkäften.
Citera
2026-06-28, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Blir svårt att köpa ozempic med dom där visningarna.

Snart är badbollen och hans töntiga bihang ett minne blott, åldersgränsen på sociala medier blir spiken i kistan.

Tick tack tick tack
Sedan ska Ninetone ha 20% av intäkterna också. I vanliga fall kanske det kvittar, men när han även ska föda en familj på fem inkl alla tilläggskostnader de dragit på sig vore det kanske lämpligt att ifrågasätta om det är rimligt att Stefan Hallgren plockar en kännbar del. För vad liksom? Han får inga samarbeten och inte tex juridisk hjälp om det skulle behövas, om han inte nöjer sig med en AI. Men det har han ju en egen som inte kostar flera tusen i månaden.

Dags att vakna Anjo.
Citera
2026-06-28, 23:06
Medlem
Krakatoas avatar
1k4 visningar på 3 timmar på senaste videon. Wow.
Citera
2026-06-28, 23:43
Medlem
Vattenbuffeln svettas nu. Till och med baronen har fler visningar på mindre tid än fetknoppens senaste video
Citera
2026-06-28, 23:52
Medlem
Anjo får göra lite Chrippa-content på sin kanal, best of Chrippa eller något. Bara då han får visningar.
Citera
2026-06-29, 00:33
Medlem
STALK3Rs avatar
Verkligheten börjar äntligen komma ikapp Anjo. Jag hoppas att fler än mig här bojkottar Anjos videos framöver, för det är det enda som kommer hjälpa.
Citera
2026-06-29, 08:51
Medlem
grodanskurts avatar
Ny årsredovisning för Anjo Productions
https://www.allabolag.se/foretag/anjo-productions-ab/norrk%C3%B6ping/video-film-inspelning-produktion/2KI0DNKI5YIK9

1,5 miljoner i omsättning 2025, med mera
backar 0,5 m från 2024.
Citera
2026-06-29, 09:13
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Ny årsredovisning för Anjo Productions
https://www.allabolag.se/foretag/anjo-productions-ab/norrk%C3%B6ping/video-film-inspelning-produktion/2KI0DNKI5YIK9

1,5 miljoner i omsättning 2025, med mera
backar 0,5 m från 2024.

Härligt att se, men trodde det skulle vara värre. Nästa år kommer det nog bli ännu mer minus 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in