2026-06-25, 19:38
  #25501
Medlem
Shavys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Har Anjo blivit hederschilenare än eller måste han knulla någon personligen först?

Vad gör han i övrigt? Inte ens 12k visningar när han är med Husse på disco är inte bra.

Helvete vad han gottade ögat på alla småtjejer som fanboya Jocke, blir inte kul att komma hem till Lisen nu.
Citera
2026-06-25, 20:24
  #25502
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Lisen bestämmer ju allt

Ozempic-Anjos intensiva kvinnohat kommer ur ren och skär frustration. Framför kameran är den feta grisen en kaxig mobbare som är bästa vän med Jockiboi. Bakom all mobbning, förtal och dreven framträder en ganska patetisk bild: en lättkränkt liten tjockis som försöker spela alfahanne inför kameran,.

Chipstuttarnas Konung sitter bakom sin skärm och kallar tjejer för "hink" och "knulldocka", samtidigt som grisen själv tar illa upp av minsta lilla kritik.
Citera
2026-06-25, 20:52
  #25503
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Ozempic-Anjos intensiva kvinnohat kommer ur ren och skär frustration. Framför kameran är den feta grisen en kaxig mobbare som är bästa vän med Jockiboi. Bakom all mobbning, förtal och dreven framträder en ganska patetisk bild: en lättkränkt liten tjockis som försöker spela alfahanne inför kameran,.

Chipstuttarnas Konung sitter bakom sin skärm och kallar tjejer för "hink" och "knulldocka", samtidigt som grisen själv tar illa upp av minsta lilla kritik.

Det och glöm aldrig bort hur han spenderade två år på att misslyckas tolka ett domslut som är ett av de mest enkelt skrivna jag har läst. Och sedan gjorde en två timmars "dokumentär" om sitt misslyckande.
Citera
2026-06-25, 22:38
  #25504
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det och glöm aldrig bort hur han spenderade två år på att misslyckas tolka ett domslut som är ett av de mest enkelt skrivna jag har läst. Och sedan gjorde en två timmars "dokumentär" om sitt misslyckande.

Grisfeta Anjo var helt övertygad om att hans dokumentär skulle bli ett hyllat mästerverk. I fetrövens egen fantasi skulle publiken stå upp och applådera för hans genialitet.

Istället för att hyllas till skyarna för sin äckliga dokumentär, där fettot gjorde sitt yttersta för att rentvå en dömd våldtäktsman och pedofil, möttes grisen av massiv kritik.

Det måste ha varit ett brutalt uppvaknande för Ozempic-Anjo. Efter att ha levt i ekokammare där kritiska kommentarer blockeras snabbare än Baronen hinner köra upp en trumpinne i röven, fick grisen plötsligt uppleva kritik som inte går att blocka.

Och som vanligt visade sig att Anjo ha noll motståndskraft mot kritik. Chipstuttarnas Konung som dagligen hånar, förlöjligar och angriper andra verkade plötsligt upptäcka att det inte alls är lika roligt när kritiken riktas åt mot äcklet själv.
Citera
Igår, 07:09
  #25505
Bannlyst
Varför kommer pontus undan hata kvinnor? Varför rapporterar inte traditionell media vad som händer på plattformen youtube?
Citera
Igår, 09:21
  #25506
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazurec
Varför kommer pontus undan hata kvinnor? Varför rapporterar inte traditionell media vad som händer på plattformen youtube?
Vem bryr sig om en kvinnohatare som supportar nazister och pedofiler på youtube?
Det finns många såna människor på youtube, traditionell media bryr sig inte om dessa människor eftersom majoriteten av befolkningen inte vet vilka dessa människor är.
Citera
Igår, 09:31
  #25507
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vem bryr sig om en kvinnohatare som supportar nazister och pedofiler på youtube?
Det finns många såna människor på youtube, traditionell media bryr sig inte om dessa människor eftersom majoriteten av befolkningen inte vet vilka dessa människor är.

Pontus hänger ut enligt honom svagare personer som inte har lika många följare som honom själv
Citera
Igår, 11:09
  #25508
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazurec
Varför kommer pontus undan hata kvinnor? Varför rapporterar inte traditionell media vad som händer på plattformen youtube?

Pontus och Anjo är två olika personer.
Citera
Igår, 13:02
  #25509
Bannlyst
Varför har Lisen såna otroligt fula glasögon, ser ut som värsta nörden, typ någon som jobbar på ett bibliotek eller något?

Och puntus trackasserar ner andra kvinnor som ser betydligt bättre ut än Lisen
Citera
Igår, 13:06
  #25510
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazurec
Varför har Lisen såna otroligt fula glasögon, ser ut som värsta nörden, typ någon som jobbar på ett bibliotek eller något?

Och puntus trackasserar ner andra kvinnor som ser betydligt bättre ut än Lisen
Moderna glasögon som hon faktiskt passar bra i.

Har du sett hennes enorma tandkött? Märkligt att hon inte gjort något åt det. Hon som gillar botox och fillers verkar ju vara ganska fåfäng och då är väl tandköttet något som borde ha åtgärdats asap.
Citera
Igår, 18:39
  #25511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Ozempic-Anjos intensiva kvinnohat kommer ur ren och skär frustration. Framför kameran är den feta grisen en kaxig mobbare som är bästa vän med Jockiboi. Bakom all mobbning, förtal och dreven framträder en ganska patetisk bild: en lättkränkt liten tjockis som försöker spela alfahanne inför kameran,.

Chipstuttarnas Konung sitter bakom sin skärm och kallar tjejer för "hink" och "knulldocka", samtidigt som grisen själv tar illa upp av minsta lilla kritik.
En är nidbilden av en incel.
__________________
Senast redigerad av Pallal Igår kl. 18:41.
Citera
Igår, 19:52
  #25512
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
En är nidbilden av en incel.

Exakt, en incel med chipstuttar och en flickvän (knulldocka) vars barn fetröven inte ens är pappa till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in